חיפוש

ניתוח כפתורים – פתרון ללא ניתוח

סובלים מכאבים באוזניים? ירידה באיכות השמיעה? דלקות חוזרות ונשנות? ישנו טיפול אשר יעזור לכם בצורה משמעותית, בלי לגשת לניתוח. מהו? להלן הפרטים.

ניתוח כפתורים – ברירת מחדל אשר ניתן למנוע

ניתוח כפתורים הוא ניתוח שכיח אשר מתבצע בכדי לפתור בעיות שמיעה, דלקות וריבוי של נוזליים באוזניים. כמעט כל אחד מאתנו חווה דלקת באוזניים, אולם רבים בקרב הציבור הכללי כמו גם החולים אינם מודעים לכך שהעולם הרפואי אשר עובר מהפכה של ממש בזכות עזרים רפואיים משנה את פניו, ובעיקר בתחום של רפואת אף-אוזן-גרון. הסיבה לכך היא פיתוח ראשון מסוגו אשר מאפשר לטפל בבעיות נפוצות באוזניים, מבלי לגשת לניתוח, אשר מהווה ברירת מחדל בעבור רבים מאתנו. חשוב לזכור כי מדובר בניתוח לכל דבר ועניין אשר נעשה תחת הרדמה כללית ובבית חולים בלבד, כאשר מדי שנה נעשים מיליוני ניתוחים כאלו בכל רחבי העולם, כמו גם בישראל. אולם, בזכות הפיתוח של חברת  צומת מדיקל, אשר נחשבת לחברה המובילה בייבוא ושיוקו של ציוד רפואי מתקדם אנו עדים לתחילתו של עידן חדש אשר מאפשר לצאת מחדר הניתוח ולקבל טיפול רפואי איכותי ומדויק, ללא תופעות לוואי.

 

הימנעות מניתוח כפתורים בזכות מכשיר איירפופר

מכשיר האיירפופר הוא מכשיר ראשון מסוגו בעולם אשר שיעור הצלחתו עומד על 85%. למעשה, מדובר במכשיר אשר מחדיר עוצמה חזקה מאוד של אוויר נקי אל תוך התעלות, ובכך מייבש את הנוזלים אשר מצויים בתוך האוזן כמו גם יכול לשפר באופן משמעותי את יכולת השמיעה. חשוב לזכור כי יכולת השמיעה עלולה לגרום לכאבים חזקים ביותר, בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים, כאשר ככל שהזמן עובר הבעיה מחריפה עד לכדי אובדן שמיעה מוחלט. על מנת להימנע מכך, כמו גם בכדי להימנע מניתוח פולשני אשר נעשה בהרדמה מלאה מומלץ לבדוק מול הרופא המטפל לגבי טיפול באיירפופר אשר כאמור, מהווה את פסגת החדשנות הרפואית של המאה ה 21.

איירפופר – טיפול יעיל ופשוט

כאמור, מכשיר האיירפופר מאפשר לכם להימנע מהליכה לחדר הניתוח, אלא לטפל באופן יעיל וממוקד במגוון בעיות מבלי לקבל התערבות כירורגית מכאיבה עם זמן התאוששות לא קצר. למעשה, מדובר בטיפול קצר מועד אשר נעשה במשך שישה שבועות בלבד, כאשר מטופלים אשר עברו את הטיפול הזה דיווחו על הקלה משמעותית במידת הכאב והשמיעה, החל מהטיפול הראשון. לכן, אין צורך לקבל אנטיביוטיקה, כמו גם המתנה לביצוע של ניתוח, אלא כל מה שעליכם לעשות הוא לבדוק מול הרופא המטפל לגבי הטיפול ולהתחיל להשיב לעצמכם את חייכם, בצורה איכותית וטובה יותר, כמו גם מבלי לחוש בתופעות לוואי או כאבים. מעוניינים לקבל מידע נוסף? אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר בכתובת https://www.earpopper.co.il, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא