חיפוש

היתרונות הבריאותיים של אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה

צפייה בטלוויזיה עשויה להפוך למשימה מאתגרת כאשר אנו מתקשים בשמיעה. הבשורה המשמחת היא שיש פתרון לקושי הזה – אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה.

 

ממה מורכבת יחידת אוזניות וכיצד היא פועלת?

כל יחידה של אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה מורכבת משני חלקים: אוזניות ובסיס טעינה. הבסיס משדר את הפלט הקולי מהטלוויזיה לאוזניות וכך הצופה יכול לשמוע את הנאמר. בנוסף, הוא משמש מעמד לאוזניות ומטען.

 

אילו יתרונות יש לאוזניות אלחוטיות?

  1. איכות צליל מעולה אוזניות אלחוטיות לטלויזיה יאפשרו לכם לצפות בטלוויזיה בלי להגביר מאוד את עוצמת הקול של הרמקולים. כאשר מגבירים מאוד את הווליום של הטלוויזיה הצליל הופך לצורם וחווית הצפייה נפגמת מאוד. אוזניות אלחוטיות יזרימו לאוזניים שלכם צליל נקי וברור וכך תוכלו ליהנות מחוויית הצפייה בטלוויזיה. חשוב לציין שרזולוציית הסאונד של אוזניות טובה מזו של רמקולים ולכן ניתן לשמוע באמצעותן מרכיבי קול שרמקולים מעלימים.
  1.  חיי משפחה וחברה נוחים – צפייה בטלוויזיה בעוצמת קול גבוהה מפריעה מאוד לבני משפחה וחברים. הם נאלצים להדיר את עצמם מהמרחב שבו פועלת הטלוויזיה, לסגור דלתות או להשתמש באטמי אוזניים. בנוסף, צפייה משותפת בטלוויזיה עם החבר או בן המשפחה הופכת לבלתי אפשרית. אוזניות אלחוטיות יהפכו את מרחב הבית לנעים לכולם וימנעו עימותים מיותרים.
  2. ניידות – אוזניות אלחוטיות, שלא כמו אוזניות חוטיות, אינן כובלות את המאזין לכיסא או לכורסה אלא מאפשרות לו לנוע בחופשיות. ישנם שני סוגים של אוזניות: אוזניות אינפרה אדום (תת-אדום) שמאפשרות תנועה בגבולות חדר הטלוויזיה ואוזניות שפועלות בעזרת גלי רדיו שמאפשרות לנוע בכל הבית. חלק מהאוזניות שפועלות בעזרת גלי רדיו משתמשות בטכנולוגיית בלוטות'.
  3. חיי תרבות עשירים – מוסדות תרבות רבים בארץ כגון תיאטראות, בתי קולנוע, היכלי תרבות ומוזיאונים מותאמים לשימוש באוזניות אלחוטיות. תוכלו להגיע עם האוזניות שלכם וליהנות מצליל טוב וברור.

 

אילו דגמים קיימים היום בשוק?

בשוק קיימים דגמים רבים של אוזניות אלחוטיות לאנשים עם קשיי שמיעה. בחרנו לספר לכם על שלושה דגמים איכותיים של אוזניות אלחוטיות: Ampllicom TV 200, Geemarc CL7400 ו- MLV5980
שלושתם קלים לתפעול וממלאים היטב את הפונקציות המרכזיות של אוזניות טלוויזיה:

שמיעה סביבתית – בלחיצת כפתור אחת עובר המשתמש ממצב טלוויזיה למצב סביבה והדבר מאפשר לו לנהל שיחה בנוחות.

ווליום חזק – הווליום של האוזניות נע בין 112 דציבלים ומעלה ל-120 דציבלים ומעלה.

חיי סוללה ארוכים – 8-9 שעות סוללה

אפשרות חיבור למגוון מכשירים – ניתן לחבר את בסיס האוזניות למגוון מקורות קול כגון מכשירי טלוויזיה, נגני MP3, רדיו, מערכות סאונד ועוד.

 

מה ההבדל בין הסוגים?

ההבדל המרכזי בין סוגי האוזניות האלה הוא טווח הקליטה.
Ampllicom TV 200 – מתפקדות היטב לטווח של עשרה מטרים. מכשולים כמו קירות או פרגודים משבשים את פעולתן.
Geemarc CL7400 – פועלות לטווח של 50 מטר וחודרות קירות.
MLV5980 – פועלות לטווח של 100 מטר וחודרות קירות.

 

כללים לשימוש בטוח

האוזניות פועלות בעזרת גלי אינפרה אדום או גלי רדיו ולכן פולטות קרינה בלתי מייננת. מדובר בקרינה בדרגה נמוכה מאוד ועדיין על המשתמשים לפעול לפי הכללים האלה:

  • יש להשתמש באוזניות שלוש שעות ביום ולא יותר.
  • אין לשהות בקרבת בסיס הטעינה בעת טעינת האוזניות.

 

מכשיר שמע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא