חיפוש

איזו שיטת השתלת שיער הכי מומלצת

השתלת שיער הולכת והופכת לנפוצה יותר מרגע לרגע, הן במדינת ישראל בפרט והן ברחבי העולם בכלל.

אין ספק שמדובר כאן על שיטה פורצת דרך להחזיר את המראה השופע והמלא לשיער הראש, ולכן גם גברים וגם נשים לא מהססים כבר לפנות אל דרך הטיפול הזו, ומשיבים לעצמם את הביטחון העצמי שלהם ואת הנראות הויזואלית שהכי מתאימה להם.

היות ומדובר כאן על עולם שהולך ומתפתח עוד ועוד עם השנים, ניתן להבחין בכמה וכמה שיטות שיכולות להתאים לכם.

יצאנו לבדוק איזו שיטת השתלת שיער הכי מומלצת, וחזרנו עם סקירה שתעזור לכם לעשות לעצמכם קצת יותר סדר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך.

 

שיטת השתלת שיער מומלצת – בואו נתחיל מהמיקום שלה

עוד לפני שנדבר על השיטות הרלוונטיות, חשוב להבין אילו אפשרויות קיימות עבורכם. היום רבים בוחרים לבצע השתלת שיער בטורקיה, לעומת כאלו שבוחרים לבצע אותה במקומות כמו ישראל, קפריסין ומדינות אחרות. חשוב לקבל את ההחלטה הזו בשלב כמה שיותר מוקדם, על מנת להיערך בהתאם עם כרטיסי טיסה, בתי מלון, העברות ועוד, במידת הצורך.

 

שיטת השתלת שיער ראשונה – FUT

היום מדברים על 3 שיטות עיקריות להשתלת שיער, כשהותיקה ביותר מביניהן היא שיטת FUT. במסגרת השיטה הזו ניתן לבצע השתלת שיער עם כמות שיערות רבות במסגרת טיפול אחד, והיא נסמכת על שערות שנמצאות באיזור הקרקפת האחורית. במקביל להיותה של שיטת FUT להשתלת שיער יעילה כל כך, לא כולם בוחרים בה משום שהיא מביאה איתה גם חיסרון בולט – היא מותירה צלקת ברורה וגלויה לעין על הראש, שניתן להבחין בה די בקלות.

 

שיטת השתלת שיער שניה – MICRO FUE

להבדיל משיטת FUT, בה השערות המושתלות מהקרקפת האחורית נלקחות כרצועת עור שלמה, בשיטת ה-MICRO FUE נלקחים זקיקי שערות, בלי רצועת העור בשלמותה. זקיקי השערות האלו מושתלים באיזורים שמצריכים השתלת שיער, ומהם מתחילה הצמיחה המחודשת. מדובר על שיטה חדשנית שרבים בוחרים בה, היות והיעילות שלה היא בהחלט רבה.

 

שיטת השתלת שיער שלישית – DHI

שיטת ה-DHI נולדה מתוך שיטת ה-FUE, כאשר היא נסמכת בדיוק על אותה הפעולה – השתלת זקיקי שיערות באיזורים שזקוקים להם, אולם שיטת ההשתלה כאן היא הרבה יותר עדינה והרבה פחות מורגשת. מצד אחד מדובר על יתרון גדול, שכן מדובר על כאב מופחת, אך מצד שני היעילות הזו מביאה איתה גם זמני עבודה ארוכים, שמתפרשים או על פני טיפול אחד ארוך של כמה וכמה שעות, או על פני סדרת טיפולים קצרים.

 

אז מי מביניהן הכי מומלצת? זה כבר עניין אישי

בהתאם לכל הנתונים הללו, ברור שלא ניתן לקבוע מי מהשיטות הכי מומלצת, שכן מדובר כאן על עניין אינדיווידואלי לחלוטין. יהיו אנשים שיעדיפו כאב ממוקד בטיפול אחד על פני כאבים מופחתים בסדרת טיפולים, ויהיו כאלו שיעדיפו דווקא את ההיפך. התייעצו עם חברת נותנים בראש כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. בהצלחה!

איש לפני הטיפול

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »