חיפוש

איך בוחרים משאבת חלב?

בחירה במשאבת חלב מצריכה היכרות עם כמה שלבים חיוניים. הדבר התגלה לנו לאחר שבחרנו במשאבה באופן אקראי שגרמה לנו לאי נוחות בלשון המעטה. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות בשורות הבאות איך תוכלו לבחור במשאבת חלב שתתאים לכל אחת מכן באופן אישי.

 

השלב ה – 1 בבחירת משאבת חלב: בירור אודות המשאבה האיכותית ביותר

אם אתן רוצות לבצע בחירה נכונה במשאבת החלב שתשמש אתכן לתקופה הקרובה, עליכן לבצע את השלב הראשון שיביא לסינון מהיר. ההצעה שלנו היא לפנות אל נשים שהשתמשו לאחרונה במשאבת חלב ולשאול אותן איזו חברה נחשבת לטובה ביותר. כשאתן עושות זאת, עליכן לבקש פרטים בהקשרים הבאים:

  1. משאבה שהחזיקה מעמד לאורך זמן
  2. משאבה נוחה לשימוש
  3. משאבה שקטה

בירור מעמיק שכזה צפוי להוביל אתכן לשתיים או שלוש חברות מובילות. שכן, יש מעט מאוד חברות שיש להן משאבות חלב שעומדות בסטנדרטים אלה.

 

השלב ה – 2 בבחירת משאבת חלב: בירור אודות הצרכים שלכן

לכל אישה יש צורך אחר ממשאבת החלב. לכן, ההמלצה שלנו היא לשאול את עצמכן בשלב זה מה חשוב לכן שיהיה במשאבה הנבחרת. האם זה בסדר מבחינתכן לשבת עם המשאבה בסטטיות בזמן שזו מחוברת לחשמל? או שמא אתן מעדיפות משאבה מתקדמת שתאפשר לכן לזוז ממקום למקום מבלי להיות תלויות בחיבור לשקע.

נציין כי אם אתן רוצות להיות חופשיות בעת השימוש במשאבה, עליכן להיכנס אל הקישור הבא ולגלות את הדור הבא והמתקדם של משאבות החלב: https://biamba.co.il.

משאבת שד

השלב ה – 3 בחירת משאבת חלב: ביצוע שאיבת ניסיון טרם הרכישה

בשלב השלישי עליכן לפנות אל החברה הנבחרת ולבדוק אם יש אפשרות לבצע שאיבת ניסיון. ניתן גם לפנות אל חברות, שכנות או קרובות משפחה שיש ברשותן את המשאבה המדוברת ולבקש לנסות אותה. שכן, כך תוכלו לבדוק שזו עונה על כל הקריטריונים שצוינו בפניכן בשלב הראשון. אם לא די בכך, יתאפשר לכן לגלות אם מדובר במשאבה שנוחה לכן ויושבת על השד כמו שצריך.

 

השלב ה – 4 בבחירת משאבת חלב: בחירת הדגם המתאים ביותר

עכשיו הגעתן אל השלב הסופי. כעת, יש בידיכן את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכן רק ליישם את שנכתב לעיל ולבחור בדגם המתאים ביותר. נציין כי ההמלצה שלנו היא לבדוק כמה דגמים שונים, כדי שתוכלו לגלות בעצמכן את היתרונות והחסרונות של כל משאבה.

 

השורה התחתונה – צאי לבחור את המשאבה המתאימה לך

בחירה של משאבת חלב אינה עניין של מה בכך. כעת את יודעת מדוע מדובר בעניין מורכב ומה עלייך לעשות, כדי לבחור במשאבה שעונה על כל הצרכים שלך. לנו נותר רק לאחל לך שתבצעי את הבחירה הנכונה ביותר עבורך. רגע לפני סיום, נציין כי אתן מוזמנות להעביר את המדריך הלאה, לנשים מניקות אחרות ולהקל עליהן במציאת המשאבה המתאימה להן.

משאבת שד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »