חיפוש

איך התניידות בקלנועית עוזר מבחינה בריאותית למטופלים

 בשנים האחרונות כולנו נתקלים באנשים שנוסעים על קלנועיות על בסיס יום יומי.

זה יכול להיות בקיבוץ, במושב, או אפילו בעיר הגדולה. על קלנועית אישית, זוגית או כזו עם תא מטען קטן מאחורה.

אין ספק שהקלנועית היא כלי תחבורה נוח לשימוש, קומפקטי, ומתאים לסוגי שטח שונים, אך חשוב שתדעו שמלבד ההקלה המשמעותית על מגבלות תנועה יש לקלנועית גם יתרונות

למטופלים.

 

מהי קלנועית?

קלנועית היא כלי רכב חשמלי שנועד לסייע להולכי רגל. קלנועית מתאימה לאדם שמעוניין להגביר את הנגישות והעצמאות שלו, בין אם מדובר באדם שלא מסוגל ללכת כלל ובין אם מדובר באדם שרוצה לעבור מרחקים גדולים יותר או להיות עצמאי ולא להזדקק לעזרה בכל יציאה. כמובן שלפני רכישת קלנועית כדאי לברר ולבדוק היטב באיזו קלנועית אתם מעוניינים, מהו התקציב העומד לרשותכם, ובירורים נוספים שעושים לפני כל רכישה.

 

היתרונות הבריאותיים של הקלנועית למטופלים

ריכזנו עבורכם רשימה קצרה של יתרונות בריאותיים ממשיים שמעניק לכם שימוש בקלנועית:

שקט נפשי

כיום כבר ידוע היטב שהנפש והגוף קשורים ומשפיעים אחד על השנייה. מעבר לעצמאות הפיזית שהשימוש בקלנועית מעניק, הוא מעניק גם שקט נפשי ותחושת עצמאות. לעתים, תחושות אלו חשובות לא פחות מהעצמאות הפיזית. הידיעה של המטופל שבכוחו להתמודד עם הגעה למקומות שונים, ושהוא לא מהווה נטל על חבריו או משפחתו מעלה את הביטחון העצמי ומשפיעה לטובה על מצבו המנטלי. שיפור מנטלי יכול בהחלט לתרום לשיפור פיזי ולזרז החלמה.

 

שיפור המצב החברתי

התניידות על קלנועית מאפשרת הגעה עצמאית למפגשים חברתיים ואירועים שונים: פרלמנט בבית קפה, ביקור בספריה עירונית ועוד. אין ספק שמפגש ושיחה עם עוד אנשים משפרים את מצב הרוח. מצב רוח מרומם יכול בהחלט לסייע גם לבעיות פיזיות ולזרז החלמה. מעבר למפגש האנושי, גם סתם יציאה מהבית לשאוף אוויר צח וליהנות מציוץ הציפורים והפריחה משפיעה לטובה על הנפש. לעתים מי שיחשוב כמה פעמים אם לצאת מהבית, לא יהסס כלל אם הוא ידע שבעזרת הקלנועית הוא יכול לצאת לסיבוב קצר ללא חשש או מאמץ.

 

מנוחה

התניידות על קלנועית מעניקה לגוף את המנוחה לה הוא זקוק תוך כדי טיפולים בריאותיים. כאשר אנו בעיצומו של טיפול חשוב לתמוך בגוף ככל שאפשר ולסייע לו בעזרת תזונה נכונה, שינה טובה, וכמובן מנוחה. הקלנועית מעניקה מנוחה לכל פלג הגוף התחתון וחוסכת מאיתו את המאמץ השכיח ביותר – הליכה.

 

לסיכום

להתניידות בקלנועית שלל יתרונות בריאותיים בכלל, ולמי שנמצא בעיצומו של טיפול רפואי בפרט. חשוב שתדעו שבשוק קיים מגוון עצום של דגמים בשלל גדלים ובמחירים שונים. עם תכנון נכון, הבנת הצורך המדויק, והשקעה קלה בחיפוש הדגם המתאים אין ספק שתוכלו למצוא את הקלנועית המתאימה עבורכם ולשפר את איכות החיים שלכם באופן דרסטי.

כידון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא