חיפוש

איך להוריד חום ללא כדורים?

לעיתים אנחנו שומעים על אנשים שלא יודעים שיש אפשרות להוריד חום גוף ללא כדורים. האמת, אנחנו יכולים להבין מאיפה התפיסה הזו נובעת. היום הטכנולוגיה גורמת לדברים להיות זמינים לנו במהירות ובקלות. כך שקל יותר לקחת כדור במקום לבדוק פרטים על תרופות סבתא ותחליפים בריאים אחרים. כדי להעלות את המודעות בנושא, כתבנו את המדריך הנוכחי ואנחנו ממליצים לכם לקרוא אותו בעיון.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. שכן, לנו יש 2 דרכים להוריד חום ללא כדורים והיינו צריכים לפחות עוד דרך אחת. אבל האמת היא, שלא מצאנו כזו. לכן, פנינו אל גולשים ברחבי הרשת וביקשנו מהם לשתף אותנו בדרכים להורדת חום ללא שימוש בכדורים. הופתענו לגלות שפנו אלינו לא פחות מ – 46 גולשים שונים שציינו דרכים שונות ומגוונות. בסופו של דבר, החלטנו לבחור את הדרך ה- 3 שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים. לא נשאיר אתכם יותר במתח ונאפשר לכם להמשיך ולקרוא אודות 3 הדרכים הנפוצות ביותר להורדת חום ללא כדורים.

 

איך להוריד חום ללא כדורים? דרך נפוצה מספר 1

סביר להניח שאתם מכירים את הדרך הזו אבל היא נראית לכם מאוד מיושנת. אם צפיתם אי פעם בחייכם בסרטי  מלחמה שמראים את המלחמות שאירעו בעולם לפני מעל 60 שנה, אתם בטח יודעים שהם הרבו להשתמש בלא מעט תרופות סבתא כדי להקל על הפצועים והחולים. אלו שפיתחו חום בעקבות דלקות מצאו את עצמם שוכבים לצד אחות רחמנייה שטבלה בכל פעם סמרטוט בתוך גיגית מים קרים והניחה על ראשם. זו הדרך הנפוצה ביותר שמאפשרת להוריד חום ללא כדורים כלל.

 

איך להוריד חום ללא כדורים? דרך נפוצה מספר 2

אמבטיה פושרת נחשבת גם כן לדרך טובה מאוד להורדת טמפרטורת הגוף. כך שאם אתם מרגישים ממש לא טוב, אתם צריכים לפנק את עצמכם באמבטיה נעימה. כמובן שאם יש מישהו אתכם בבית, כדאי שתבקשו ממנו להכין עבורכם את האמבטיה, כדי שתוכלו לנוח באופן מיטבי.

 

איך להוריד חום ללא כדורים? דרך נפוצה מספר 3

הדרך השלישית והנפוצה ביותר שהגיעה אלינו מכם, גולשים יקרים היא לחיצה על נקודות דיקור. לא מעט מטפלים אלטרנטיביים שראו את הפרסום שלנו מסרו לנו שיש נקודות בגוף שאפשר ללחוץ עליהם לחיצה ארוכה כדי להביא להפחתת החום בגוף. ראוי להדגיש כי אתם לא צריכים לדקור את עצמכם עם מחטים מיוחדים (אתם יכולים ללכת למטפל בדיקור שיעשה זאת עבורכם אם תרגישו טוב), אלא, אתם צריכים פשוט ללחוץ על נקודה לזמן ממושך ולהמתין להחלמה.

לסיום

עד כאן המדריך שיקל עליכם בהורדת החום ללא כדורים ומשככי כאבים. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שלא תדעו עוד חולי בקרוב ושיעבור לכם החום בקלות ובדרך טבעית בלבד.

כוס שתייה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא