חיפוש

איך להימנע מזוגיות שמשפיעה עליכם לא טוב

כולנו רוצים לחוות אהבה גדולה ולחיות באושר ועושר, אך כשנקרית על דרכנו זוגיות שמשפיעה עלינו לא טוב לעיתים אנו חוששים לעזוב אותה מחשש שאולי זוהי הזוגיות היחידה בחיינו. במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים, לדעת איך להמנע מזוגיות שמשפיעה עליכם לא טוב ואיך למצוא את הזוגיות המתקנת והנכונה ביותר עבורכם. 

 

מרכז מבינים זוגיות

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים, להבין מה מביא אתכם ליצור מערכות יחסים שמשפיעות עליכם לא טוב, כיצד לתקן את הדפוסים השליליים, להעלות את הבטחון העצמי והערך העצמי ולמצוא אהבה בריאה, יציבה שתעניק לכם בית חם ואוהב באמת. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו גם לקבל אימון והדרכה אישית כדי לברר מה חוסם אתכם ואיך ניתן לשחרר את החסימה הזו לחיים מאושרים יותר עם זוגיות טובה.

מערכת יחסים

איך להמנע מזוגיות שמשפיעה עליכם לא טוב

זוגיות שמשפיעה עליכם לא טוב מרוקנת אתכם מאנרגיות, מכבידה וממררת את חייכם, יוצרת תחושות קשות של אכזבה, פחד, חוסר תקשורת וחוסר אונים. לכן חשוב לנסות לתקן מערכת יחסים שכזו או לוותר עליה ולחפש זוגיות אחרת טובה יותר, כדי לאפשר לעצמכם חיים מאושרים ויציבים יותר. אלו הדרכים להמנע מזוגיות לא בריאה:

  • סימנים מדאיגים בתחילת הקשר – במקרים רבים ניתן לזהות סימנים מקדימים עוד בתחילת הקשר כאשר אתם נתקלים בחוסר סבלנות, שתיקות ארוכות, ביטויים של קנאה הרסנית, התנהגות לא ראויה או שפה לא נאותה. במקרים כאלו גם אם אתם מאד נמשכים אל בן או בת הזוג או חושבים שהוא האחד והיחיד, כדאי לשקול זאת שוב.
  • בררו היטב אודות בן הזוג  – ידע הוא כוח, והכנת 'שיעורי בית' על בן או בת הזוג החדשים שלכם איננו נחשב בגדר חטטנות. זה חשוב מאד לדעת מה הרקע של בן או בת הזוג, כמה בני זוג היו לו בעבר ואיך הם נפרדו, מי החברים שאיתם הוא או היא נוהגים להסתובב, האם הם נוטים לעבור מקום מגורים בתכיפות או להחליף מקומות עבודה רבים וכדומה, מידע מהסוג הזה יכול לתת לכם תמונה טובה יותר של אופיו של בן או בת הזוג.
  • שאלו חברים וחברות לדעתם – הורים, משפחה, חברים וחברות רואים דברים שאתם, בעיניים מצועפות מרב אהבה, לא רואים. הקשיבו להם ובדקו האם הם נתקלו בסימנים לא טובים שיכולים להעיד על בעיות אפשריות בהמשך הקשר ולמנוע ממכם צער רב ובזבוז זמן על בן או בת זוג לא ראויים.

 

כלים לזוגיות בריאה

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו לקבל את כל הכלים הדרושים לכם לזיהוי מוקדם של מערכת יחסים שעלולה להשפיע עליכם לא טוב ופתרונות כיצד להמנע מהן או לתקנן אם יש מוטיבציה גדולה של שני בני הזוג לעשות כן.

מערכת יחסים גרועה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא