חיפוש

איך לקבל מדרס מותאם אישית ונוח לכל נעל

לאחרונה אנחנו שומעים על לא מעט מכרים שלנו שמשום מה פונים אל חנויות הפארם כדי לקנות מדרסים.

אם אתם מבינים ולו מעט בתחום, אתם כנראה יודעים שהם יוצאים משם מתוסכלים ולא מרוצים בעליל, פשוט כי הם יקבלו מדרס גנרי שאינו מותאם להם כלל.

אם אתם רוצים לבחור נכון ולקבל את המדרסים שמותאמים לכם אישית, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותלמדו איך תוכלו לעשות זאת בדרך הנוחה והנכונה ביותר:

 

השלב הראשון בקבלת מדרס מותאם אישית – מודעות לנושא

כפי שכבר הבהרנו לכם בפתיחת הפסקה, אין לכם מה לחפש מדרסים על מדפי רשתות הפארם. חשוב לנו להבהיר את הנושא ולהרחיב אודותיו כדי שלא תיפלו בפח כפי שאחרים נפלו לפניכם. נכון שיש מבחר של מדרסים ברשתות הפארם (בדרך כלל ניתן למצוא אותם ליד בית המרקחת). על גב המדרסים הללו בדרך כלל מופיע פירוט מפתה בנוגע להרכב ג'לי שגורם לרבים לבחור בהם. אבל האמת היא,  שמדובר במדרס גנרי, כזה שלא מותאם באופן אישי לצרכים שלכם ולנעל שלכם. אם תקנו את המדרס הזה, אתם צפויים להתאכזב בעקבות אחת או יותר מהאפשרויות הבאות:

  1. המדרס לא נכנס לנעל שלכם
  2. המדרס נכנס לנעל אבל לא באופן שמתאים ונוח לכם
  3. המדרס מאבד את צורתו לאחר כמה ימים

 

השלב השני בקבלת מדרס מותאם אישית – פנייה למכון מדרסים מוסמך

עכשיו אתם יודעים שלא צריך לעבור ברשתות הפארם כדי לקנות מדרסים. אז מה כן צריך לעשות? לגשת למכון מדרסים מוסמך כמו מכון מדרסים בטר באלאנס. שם תוכלו למצוא בעלי מקצוע שמבינים במדרסים. אם לא די בכך, אתם לא תקבלו שם מדרס גנרי שיחכה לכם על המדף. במכון מדרסים מוסמך יבדקו את כפות הרגליים שלכם מכל כיוון אפשרי ויבצעו אבחונים ומדידות שונות כדי לבחון ממה אתם סובלים (כל אחד סובל מבעיה אחרת שגורמת לו להחליט שיש צורך במדרסים). רק לאחר שיימצא שאתם זקוקים למדרסים – אתם תקבלו את זוג המדרסים שיותאמו לרגל שלכם באופן המדויק ביותר. אם אינכם יודעים איפה יש מכון למדרסים שכזה, כדאי שתדעו שיש מכונים ברחבי הארץ, יש מכוני מדרסים בתל אביב, ירושלים ועוד.

 

השלב השלישי – ליהנות מהליכה נוחה ונעימה

עכשיו, אחרי שהגעתם אל מכון מדרסים מוכר שמתמחה בתחום, אתם יכולים להניח את המדרסים בתוך הנעליים שלכם ולגלות שקיבלתם את הפתרון לכאבי הגב או הברכיים שלכם. אתם יכולים להיפרד לשלום מהסבל וליהנות ממדרס מותאם אישית, כזה שיישאר עמיד ולא ישנה את צורתו לאחר כמה ימים של שימוש, כזה שיתאים לכל נעל, כזה שיאפשר לכם ללכת עם ולהרגיש בלי.

עכשיו אתם יודעים מה עליכם לעשות כדי לקבל מדרס מותאם אישית ונוח לכל נעל, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתיהנו מהמדרסים ומהדרך.

 

נעלי ריצה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא