חיפוש

איך לשמור על עור פנים חלק ובריא

לפעמים נוכל לראות במראה שעור הפנים שלנו נהיה קצת עייף, שיש פריחה מחודשת של אקנה, או לחילופין יובש שלא ציפינו לו בכלל.

הסיבה לכל הדברים הללו יכולה להיות מגוונת, אבל אם אנחנו לא כל כך מתמידים על שגרת טיפוח מלכתחילה, אז זה בהחלט הזמן לשדרג אותה ולהבין מה עשינו לא בסדר עד כה.

לצד שגרות טיפוח חיצוניות, שעליהן כמובן נדבר, חשוב להתמיד בהרגלי התנהגות בריאים שמטיבים לא רק עם העור שלנו, אבל עם כל בריאות הגוף. בנוסף, אם אנחנו לא בטוחים מה הכי מתאים לנו, מה מצבו הנוכחי של העור שלנו, או שהשגרה לא עוזרת, מומלץ לפנות לגורם מקצועי כמו קוסמטיקאית ואפילו רופא עור.

 

שגרת טיפוח

ראשית, נדבר על הצעדים שנבצע כל יום על מנת לוודא שעור הפנים שלנו נקי ורענן. בהתאם לסוג העור שאובחן עבורנו, נקנה אצל דורית דורון קוסמטיקה טבעית, אשר מקורה לגמרי בטבע, על מנת להתמיד על שגרת טיפוח שלא תזיק ותגרה את העור שלנו, אלא תאזן אותה באופן מושלם.

אם כן, נתמיד על ניקוי, טיפול בסרום ומסכה, וכמובן נסיים עם לחות. את כל אלו נבצע לפחות פעמיים ביום, בוקר וערב, כאשר את הטיפול עם סרום נוכל לשמור רק לבוקר או לערב, ומסכה נעשה בד"כ בערב.

 

טיפולים

לצד ההתמדה על שגרת טיפוח ביתית, יש לפנות אל הקוסמטיקאית שלנו כל שלושה חודשים בערך, בהתאם להמלצתה, לטיפול פנים. טיפול פנים הוא בעצם ניקוי מקצועי הרבה יותר עמוק של שכבת השומן שמצטברת. כמו כן, ניתן לבקש מאשת המקצוע גם עיסוי פנים, שמסייע לפנים חלקות וצעירות.

 

תזונה

לצד תכשירים וטיפולים, חשוב להתמיד על תזונה בריאה. ישנו סיכוי סביר כי הסיבה להופעת האקנה המאסיבי על החלקים השונים בפנים, היא כמות השוקולד, החמאה והסוכר שאנחנו צורכים ביום יום. אין זה אומר שצריך לוותר עליהם, אבל מומלץ ביותר לאזן אותם עם ירקות וסיבים.

 

מים

לצד התזונה, נרבה כמה שניתן בשתייה של מים. מים הוא בעצם מספק הלחות מספר אחד שיש לגוף ולכן הוא מסייע בהפחתת סימני גיל, עייפות, שחורים מתחת לעיניים ועוד.

 

מצב נפשי

לבסוף, הרבה ממה שמשפיע על בריאות הגוף וכמובן עור הפנים, הוא המצב הנפשי שלנו. לחץ רב גורם לבעיות בריאותיות כמו לחץ דם ואפילו הופעת פריחות, יובש או פצעים. לכן, נסו להישאר שלווים ורגועים ואפילו תוכלו לעשות זאת עם טקס טיפוח יומי, שהוא הזמן שלכם עם עצמכם.

 

לסיכום

אם נרצה לדאוג לעור פנים צעיר ובריא, נוכל לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים ומהנים. נשמור על תזונה בריאה ומאוזנת לצד צריכה מספקת של מים. כמובן נדאג לשגרת טיפוח תקינה עם מוצרים טבעיים, בנוסף לביקור אצל הקוסמטיקאית.

אישה בטיפול רפואי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »