חיפוש

איך מתאימים מדרסים?

מדרסים הפכו להיות מילת קסם שרלוונטית בכל הנוגע לבעיות אורטופדיות. הסיבה לכך היא שבעיות רבות נגרמות בשל חוסר איזון בין כפות הרגליים, או תנוחה לא נכונה שלהם על גבי הקרקע. המטרה של המדרסים היא לתקן את הבעיות הללו, אולם כדי שהם יוכלו לעשות את זה בצורה המיטבית, חשוב לבצע התאמה מדויקת שלהם. כאן נספר לכם איך עושים את זה.

 

הכנת מדרסים

כדי שהמדרסים יוכלו לפתור את הבעיה שבגללה אנחנו נזקקים להם, תהליך ההכנה שלהם צריך להיות נכון. https://holistlv.co.il. בניגוד למוצרים אחרים הקשורים לעולם הרפואה, מדרסים ניתן להפיק במספר שיטות, ויש לא מעט מקומות שבהם תוכלו לקבל מדרסים. מדרסים תל אביב כאן כדי לספר לכם על הדרך הנכונה שבה יש להכין מדרסים, וכמובן, מה חשוב לזכור שעושים את זה.

הכנת מדרסים

אבחון הבעיה

השלב הראשון הוא זה שבו אתם צריכים להבין מה הבעיה שלכם. ברגע שאתם מרגישים כאבים בגב, ברכיים או אפילו בצוואר, ייתכן שהבעיה היא בעיה שניתנת לפתרון על ידי מדרסים. המדרסים אמנם נמצאים תחת אותו שם, אולם בתוכם יש סוגים רבים, כאשר כל אחד מהם אמור לתת מענה לבעיה אחרת. המטרה של האבחון היא לחשוף את מקור הבעיה שלכם.

לעיתים בעיית גב נובעת כתוצאה מקשת לא מדויקת בכפות הרגליים, אורך שונה של השוקיים או חוסר איזון בדריכה של כף הרגל. מדובר על בעיות שונות אחת מהשנייה, וזה בדיוק הסיבה שחשוב לבצע אבחון מסודר. מכון מקצועי שעוסק בהכנת מדרסים יוכל להפיק מדרסים בלי קשר לאבחון שאותו קיבלתם מרופא מומחה בתחום.

אבחון הבעיה

לקיחת תבנית

לאחר שקיבלתם אבחון מדויק, עליכם לפנות למכון לייצור מדרסים. בדרך כלל תילקח מכם דגימה של כף הרגל באמצעות דריכה על משטח קשיח למחצה. ברגע שכף הרגל שלכם תדרוך עליו המשטח יקבל את התבנית המדויקת שלה. התבנית הזו תילקח למעבדה בה יפיקו את המדרסים באופן סופי. כמובן שהדגימה נלקחת לכל כף רגל בפני עצמה, כיון שהמדרסים שונים זה מזה.

 

מכון מקצועי

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא המקום שבו עושים את המדרסים. כפי שהבנתם, את האבחון יש לבצע אצל אורטופד מומחה, ולאחר מכן עליכם לפנות למכון שמייצר מדרסים, כדי להפיק את המוצר עצמו. אל תתפשרו על האיכות של המכון, מה גם שבדרך כלל קופת החולים נותנת כיסוי מכובד לעלות של המדרסים. זכרו שמדרסים טובים יוכלו לשפר בצורה דרמטית את איכות חייכם.

 

לסיכום

מדרסים יכולים למנוע או לתקן הרבה מאוד בעיות אורטופדיות, אם רק נדע להתאים אותם בצורה הנכונה. בהתאמה של המדרסים עלינו להקפיד על מספר דברים, כאשר החשוב ביותר הוא אבחון מדויק של הבעיה. עליכם לפנות למכון מקצועי שעוסק בייצור מדרסים, ושם ייקחו מכם תבנית של כף הרגל. התבנית תועבר למעבדה בה יכינו מדרסים שמתאימים במיוחד לכפות הרגליים שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא