חיפוש

איך עושים ניקוי שיניים לכלבים?

בדיוק כמו בני אדם, כלבים זקוקים לטיפול שיניים קבוע כדי לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. הזנחת היגיינת השיניים של הכלב שלך עלולה להוביל לשורה של בעיות, כולל ריח רע מהפה, עששת ומחלות חניכיים. במדריך המקיף הזה נראה לכם איך לנקות את השיניים של הכלב ולשמור על בריאות הפה שלו.

 

התחל בבדיקת שיניים

כמו בני האדם, גם כלבים צריכים לבצע בדיקת שיניים אצל הוטרינר! אז לפני שתתחיל לנקות את השיניים של הכלב שלך, קח אותו לווטרינר לבדיקת שיניים. הווטרינר שלך יבדוק את השיניים והחניכיים של הכלב שלך ויבדוק אם יש סימנים לבעיות שיניים. הם עשויים גם להמליץ ​​על ניקוי שיניים מקצועי אם השיניים של הכלב שלך במצב גרוע.

שיניים נקיות לכלבים

בחרו את מברשת השיניים המתאימה

תצטרכו מברשת שיניים המיועדת לכלבים. חפשו מברשת בעלת זיפים רכים וידית ארוכה המאפשרת לכם להגיע לכל אזורי הפה של הכלב שלכם. אתה יכול גם להשתמש במברשת אצבע, שמתאימה על האצבע שלך ומאפשרת לך לצחצח את השיניים של הכלב ביתר קלות.

 

השתמשו במשחת שיניים ידידותית לכלבים

לעולם אל תשתמשו במשחת שיניים אנושית על הכלב שלכם, מכיוון שהיא עלולה להזיק לבריאותו. במקום זאת, בחרו במשחת שיניים המיועדת במיוחד לכלבים. משחות שיניים אלו מגיעות במגוון טעמים, כגון עוף או בקר, שכלבים אוהבים.

 

הרגילו את הכלב שלכם לצחצוח שיניים

לפני שאתם מתחילים לצחצח את השיניים של הכלב, הרגילו אותם למברשת השיניים ומשחת השיניים. תנו לכלב שלכם לרחרח את מברשת השיניים ומשחת השיניים, ותן להם טעימה קטנה ממשחת השיניים. ברגע שהכלב שלך מרגיש בנוח עם מברשת השיניים ומשחת השיניים, אתה יכול להתחיל לצחצח שיניים.

 

צחצחו את השיניים של הכלב שלכם

החזיקו את ראשו של הכלב שלכם יציב והרם את שפתיו כדי לחשוף את שיניו. השתמשו במברשת השיניים כדי לצחצח בעדינות את שיניהם בתנועה מעגלית, תוך התמקדות בקו החניכיים. הקפד לצחצח את כל השיניים של הכלב שלך, כולל הטוחנות האחוריות. התחל עם כמה שיניים בכל פעם, ובהדרגה עד לצחצוח כל הפה של הכלב שלך.

שיניים נקיות לכלבים

הציעו צעצועי לעיסה וצעצועים רכים

צעצועי לעיסה וצעצועים יכולים לעזור לשמור על שיני הכלב שלכם נקיות ובריאות בין הצחצוח. חפשו לעיסות וצעצועים המיועדים לניקוי שיניים ועיסוי חניכיים, ובחרו כאלו בגודל המתאים לכלב שלכם.

 

קבעו בדיקות שיניים קבועות

בדיקות שיניים סדירות חיוניות לשמירה על בריאות השיניים של כלבכם. הווטרינר שלך יכול לבדוק אם יש סימנים לבעיות שיניים ולהמליץ ​​על ניקוי שיניים מקצועי במידת הצורך. הם יכולים גם לתת לך טיפים כיצד לשפר את היגיינת השיניים של הכלב שלך.

 

אוכל טבעי לכלבים למניעה

בנוסף לטיפול שיניים רגיל, האכלת כלבכם בתזונה בריאה יכולה גם לסייע במניעת בעיות שיניים. אוכל טבעי מונע נזק לשיניים אצל כלבים שכן הוא מכיל פחות תוספים וחומרים משמרים שיכולים לתרום לעששת. האכלת כלבכם בתזונה עשירה בחלבון ודלה בפחמימות יכולה גם היא לסייע בשמירה על בריאות השיניים, שכן חלבון מסייע לחיזוק אמייל השן ופחמימות יכולות לתרום לצמיחת חיידקים מזיקים בפה.

שוחח עם הווטרינר שלך על התזונה הטובה ביותר לבריאות השיניים של הכלב שלך, ושקול לשלב גם מזונות ידידותיים לשיניים כמו גזר נא ותפוחים בתזונה שלהם. על ידי נקיטת גישה הוליסטית לבריאות השיניים של הכלב שלך, אתה יכול להבטיח שיהיה לו חיוך שמח ובריא במשך שנים רבות.

 

לסיכום

ניקוי השיניים של הכלב שלכם הוא חלק חשוב מהבריאות והרווחה הכללית שלו. בעזרת הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו לשמור על שיני הכלב נקיות ובריאות ולמנוע התפתחות של בעיות שיניים. זכרו להתחיל בבדיקת שיניים, לבחור את מברשת השיניים ומשחת השיניים הנכונות, להכיר לכלבכם את צחצוח השיניים, לצחצח את השיניים של הכלב באופן קבוע, להציע צעצועי לעיסה וצעצועים, ולקבוע בדיקות שיניים קבועות עם הווטרינר שלכם. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול להבטיח שהשיניים של הכלב שלך יישארו בריאות וחזקות במשך שנים רבות

שיניים נקיות לכלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »