חיפוש

בעיות קשב וריכוז: מידע חשוב

לגלות שהילדים סובלים מבעיות של קשב וריכוז זה לא דבר קל עבור רוב ההורים ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מתלבטים מה לעשות בנידון. מה שכן, כדאי שתדעו שלטמון את הראש בחול זו לא אופציה, שכן ככל שתתמודדו מהר יותר עם המצב כך תוכלו לעזור לילדים שלכם בצורה יעילה יותר בלימודים ובעוד הרבה תחומים בחיים, אז למה אתם מחכים.

למה כל כך חשוב לעשות אבחון מקצועי לילדים?

בשנים האחרונות המודעות של כולנו לקיומן של בעיות קשב וריכוז הולכת וגדלה, אך זה עדיין לא אומר שכל ההורים מתמודדים בקלות עם העניין הזה. אף אחד מאיתנו לא שמח לגלות שלילד שלו יש בעיה ובהחלט ניתן לראות שיש גם הורים שנלחצים מהעניין. חשוב להבין שהצעד הראשון לקראת העזרה שנוכל לתת לילדים, היא פשוט לאבחן את המצב שלהם בצורה כמה שיותר מקצועית ורצינית. אבחון קשב וריכוז זה מסוג אותם הדברים שניתן לעשות היום בכל עיר בישראל, בקלות רבה ובמהירות, אז למה לא? אומנם יכול להיות שתוצאות האבחון יצביעו על כך שהילד שלכם באמת סובל מקושי מסוים, אך זה יהיה הצעד הראשון לקראת שיפור מצבו. לכן לא כדאי לדחות את האבחון ומומלץ לבחור כבר עכשיו את המכון שאליו אתם מתכוונים לפנות.

אבחוני קשב וריכוז עושים אצל הטובים ביותר

עשיתם חיפוש מהיר וראיתם שיש הרבה מכונים שבהם ניתן לעשות אבחוני קשב וריכוז? אתם מתבלטים לאיפה לפנות והיכן כדאי שהילד יעבור את האבחון? אם כך, אנחנו מציעים לכם לברר כל מה שאתם יכולים אודות המכון, כמו לדוגמא:

  • באיזה שיטות של אבחון פועל המכון?
  • האם זה מכון שמורשה לבצע גם אבחון MOXO?
  • האם מדובר על מכון עם וותק של שנים?
  • האם המכון מומלץ על ידי הורים אחרים שכבר עשו במקום אבחונים לילדיהם?

חשוב לברר כל מה שניתן, כי אם אתם כבר לוקחים את הילד לעשות אבחון, למה שלא תבחרו במקום הכי טוב ומתקדם שיש בתחום הזה?

האם אבחון להפרעות קשב וריכוז עולה הרבה?

אם הייתם זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות אש בוודאי הייתם רוצים לבחור באיש המקצוע הטוב ביותר, אך סביר להניח שלא הייתם רוצים לשלם לו סכומים מופקעים. לכן ברור מדוע גם במקרה של אבחוני קשב וריכוז תרצו אומנם לבחור מקום מוביל ומקצועי, אך תעדיפו לוודא מראש שהתעריפים לא מאוד גבוהים. חשוב שתדעו: היום גם במכונים השונים שבהם עושים אבחונים כאלה רגילים לכך שהלקוחות הם לקוחות חכמים. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאתם יכולים להרגיש חופשיים לפנות לכל מכון שעושה אבחונים כאלה, לברר כמה האבחון עולה ומה עוד כלול במחיר שדורשים מכם. כך תוכלו לבחור את המקום הנכון שבו כדאי יהיה להתחיל עם הילד את התהליך הזה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא