חיפוש

גבר, שפר הופעתך – 4 מוצרי טיפוח לגברים שכל אחד צריך

בשנים האחרונות עולה יותר ויותר הביקוש לקרמים וטיפולים קוסמטיים אצל גברים. יש אומרים אפילו שאצל גברים מריחת קרמים נצרכת יותר. עורם של הגברים חזק ושמנוני יותר מזה של נשים ושיער הפנים הנוקשה שלהם משמש כאמצעי מוליך לשמנוניות שמגיעות מהנקבוביות, וזה עוד לפני שדיברנו על כל הבעיות שיכולות להגיע בגלל גילוח – קילופי עור, יובש, אדמומית, ואפילו פצעונים ושערות שנלכדו מתחת לעור.

בנוסף לטיפוח עור הפנים, עולה אצל גברים יותר ויותר המודעות לנראות ולריח שלהם. בכתבה הבאה נציג לכם 4 מוצרי טיפוח שכל גבר חייב שיהיו אצלו בארון המקלחת.

 

למה צריך מוצרי טיפוח ייעודיים לגבר?

ניתן לראות כי בדרך כלל עור הפנים של גבר נראה טוב יותר משל אישה, בזכות הגילוח התדיר או היום יומי הגורם לחידוש העור. קיימות מספר סיבות למה בכל זאת עלה הצורך לפתח מוצרי טיפוח שמיוחדיים אך ורק לגבר. ראשית, סוגיית הקמטים בפנים: בעוד אצל נשים עיקר הקמטים הם שטחיים וסביב העיניים, אצל גברים רואים קמטים עמוקים יותר באזור המצח.

יש לכך מספר סיבות – הראשונה היא שמסת שריר שלהם גבוהה יותר, השנייה היא שהם מבצעים לרוב תנועות פנים מוגברות, וסיבה נוספת היא שאצל גברים קיימות רמות נמוכות יותר של שומן תת עורי, שחשוב לריפוד ולתמיכה של העור. בנוסף למבנה הפזיולוגי של הפנים הגבריות, ידוע שגברים פחות מקפידים על הימנעות מגורמים נפוצים של הזדקנות העור, כמו קרני שמש, עשן סיגריות וזיהום סביבתי.

 

קרם פנים לגבר – מוצר שהוא מאסט:

מותגים רבים מבינים את הפוטנציאל הגדול בפיתוח מוצרי טיפוח לגבר, אבל מניחות שגבר יעדיף לחסוך כמה זמן שניתן כשמדובר על טיפוח. לכן – מותגים רבים החלו לייצר אפטר שייב וקרם פנים באותו תכשיר. תכשיר זה עושה את שתי העבודות במכה אחת –  גם העלאת רמת הלחות בעור הגברי, חיטויו וכיווצו לאחר הגילוח וגם ניקוי העור, פתיחת הנקבוביות ומתן אפשרות לעור לנשום.

בפועל תכשירים אלו נספגים במהירות שיא, מעלימים את המראה העייף ומעניקים לעור הפנים שוב את רעננותו. כמובן שקיימים בשוק גם מסכות פנים שמשיגות את אותה תוצאה ואפילו יותר, אבל כפי שציינו -הגבר הממוצע יעדיף לוותר על כך.

 

ניראות – זה הכל:

מלבד מריחת קרמים על הפנים, אחוז גדול מהגברים משקיעים מזמנם ומכספם האישי בכל מה שקשור להופעתם החיצונית.

 

צביעת שיער

גברים מוכנים לצבוע שיער, אך מבלי להודות בכך. לשם כך, מותגים רבים מוציאים מוצרי שמפו אשר צובעים בחזרה את כל השיערות שהפכו כבר מזמן ללבנות, חזרה לצבע השחור – כך שאם שחור הוא הצבע הטבעי שלכם – הרווחתם. בנוסף לאפקט הצביעה, מוצרי שמפו שונים מסוגלים גם למלא מחדש קרחות שנוצרו במהלך השנים.

 

עיצוב גבות

סידור גבות כבר מזמן הפך לנחלתם גם של הגברים, שכן העובדה שמבנה הפנים מושפע ישירות מניראות הגבות. כמו כן, אצל גברים הגבות נוטות יותר להתחבר אחת עם השניה, דבר שמפריע לגברים רבים. טיפול כזה הוא מהיר מאוד, כאשר בדרך כלל הוא אורך כמה דקות בלבד, וישנם מקומות קוסמטיקה רבים כיום שיקבלו בשמחה גם גברים לקליניקה שלהם.

 

הסרת שיער

לרבים מהגברים מפריעות השיערות בחזה, באיזור האינטימי או סתם השיערות שגדלות על הצוואר. הסרת שיער יכולה להיעשות בכמה אופנים: באמצעות שעווה, באמצעות לייזר, וגם באמצעות תכשירים מדכאי גדילה.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, כולנו רוצים להיראות טוב, שהרי הביטחון העצמי שלנו מושפע גם מההרגשה שלנו על איך שאנחנו נראים. לכן, גם גברים צריכים ויכולים לדאוג לטיפוח שלהם בעזרת מוצרים או טיפולים שונים. גבר – חשוב על אילו חלקים בגוף שלך תרצה לטפח, רכש את המוצרים המתאימים והחל בעבודה, בהצלחה!

טיפוח גבר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »