חיפוש

דברים ששמן עץ התה יכול לרפא

שמן עץ התה האוסטרלי חודר בשנים האחרונות יותר ויותר לחיינו, סגולותיו הרפואיות המוכחות מוצאות ביטוי כמעט בכל חיינו. לאחרונה נמצא גם שהשמן יעיל בחיטוי והיגיינה. עם זאת שימושיו העיקריים עדיין נשארים רפואיים. אז מהם השימושים שלו ולמה הוא יעיל?

 

מהו שמן עץ התה? 

את שמן עץ התה מפיקים מעץ התה שמקורו ביבשת אוסטרליה. השמן המופק מהעץ מורכב מרכיבים טבעיים כמובן שהתגלו כבעלי מספר סגולות בעלות חשיבות רפואית ובריאותית שמן עץ התה התגלה כשמן שסגולותיו וערכיו הבריאותיים משתווים רק ליכולות החיטוי הטבעיות שלו.

שמן עץ התה הופך להיות פתרון אלטרנטיבי טבעי לחומרים שונים המוכרים בתרבות הרפואה הקונבנציונלית המסורתית המורכבת מחומרים לא בהכרח טבעיים ומופקים בתהליך תעשייתי. שמן עץ התה הינו פתרון טבעי איכותי לבעיות רפואיות רבות.

מהו שמן עץ התה 

יתרונות שמן עץ התה 

היתרונות של שמן עץ התה הינם רבים ומגוונים ונובעים באופן מוחלט מהמרכיבים הטבעיים הייחודיים של השמן המופק מעץ התה.

  • תחליף טבעי – שמן עץ התה מחליף תרופות גנריות תעשייתיות שונות בשימוש ברכיבים טבעיים בלבד. ללא תוספים או מרכיבים כימיים תעשייתיים.
  • היגיינה – בשנים האחרונות התברר כי שמן עץ התה הינו מרכיב יעיל ביותר בסבוני גוף ותכשירי שיער ויעילותו לשמירת הברק ואיכות השיער היא מוכחת.
  • חיטוי – יכולת החיטוי של שמן עץ התה נבדקה ונמצאה כיעילה ובעיקר טבעית שלא כמו חומרי חיטוי מקובלים כיום.

יתרונות שמן עץ התה 

מהם הבעיות הרפואיות ששמן עץ התה יכול לרפא?   

רשימת הבעיות הרפואיות ששמן עץ התה יכול לטפל ולסייע בהן היא ארוכה ומגוונת, נציג לפניכם כמה מהן.

  • הקלה על כאבי שרירים – בעת כאבי שרירים מומלץ לטפטף מעט טיפות על הנקודה הכואבת ולעסות את האזור הכואב.
  • טיפול בדלקות אזנים – מומלץ לטפטף המטרידים שמן עץ התה על האוזן הכואבת תקל על האזור הנגוע.
  • טיפול בנגעי כינים – טפטוף מעט טיפות באזורים נגועים בראש, יעלימו את הטפילים.
  • טיפול בבעיות חניכיים – שמן עץ התה יכול לעזור לסובלים מחניכיים רגישות ומדימום בחלל הפה. גרגור של שמן עץ התה בחלל הפה מסייע בשיקום הפה ובעיות חניכיים.
  • מאבק בפסוריאזיס – גם הקלה במחלת העור הקשה הזאת היא אפשרית בעזרת שמן עץ התה. מעט טיפות על הנגעים בגוף יכולים להקל מאד על הפצעים.
  • טיפול בפטרת ציפורניים – למי זה מתאים מזה עשרות שנים ידוע שמן עץ התה כטיפול יעיל ואפקטיבי בבעיה. טיפול יומי של טיפות על האזור הנגוע מעלים את הבעיה.

חשוב לציין בכל מקרה, השימוש בשמן עץ התה הוא לשימוש חיצוני בלבד ולא לבליעה או החדרה לגוף.

 

סיכום

 שמן עץ התה ומוצריו מוכחים כבר תקופה ארוכה ביעילותם ובמזור שהם מביאים. עם השנים נמצאים עוד ועוד שימושים בהם ניתן להיעזר במוצר הזה. עובדת היותו טבעי וללא חומרים תעשייתיים, מחזקת את היתרונות הרבים שלו.

דברים ששמן עץ התה יכול לרפא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »