חיפוש

דרכים להגנה ממחלות מין

לדאבוננו, מחלות מין כיום נפוצות ביותר, במיוחד בערים גדולות כמו תל אביב, חיפה ואפילו ירושלים. אילו מחלות מועברות דרך מגע מיני, ומאילו סוגים של מחלות במיוחד כדאי להיזהר? כל המידע על התגוננות מפני מחלות מין.

בעוד שחלק מהאנשים עושה טעות פטאלית ומקיים יחסי מין בלתי מוגנים, חלקו האחר של האנשים מבין עד כמה יחסי מין מוגנים הם קריטיים וחשובים. המחלות הנפוצות בארץ ישראל הן עגבת והרפס, זיבה, קונדילומה, יבלות שונות באזור איבר המין הגברי והנשי, כלמידיה ועוד. בעוד שאיידס בהחלט מוגדר כנגיף המועבר דרך מגע מיני ואנשים מאוימים מההידבקות בו, יש צורך להבין דבר חשוב. מחלות מין אחרות, כמו למשל הרפס, מאיימות לא פחות.

הימנעות ממחלות מיניות מדבקות

שימו לב, פצעי הרפס עשויים להופיע בכל מקום כמעט בגוף. במידה ויש ביכולתכם לשאת את הנגיף (לא כולם חשופים בפני הרפס, יש אנשים אשר מחוסנים באופן טבעי), ההרפס עלול להתפרץ במקומות הכי משונים וכמובן, גם לשרוף מאוד, לגרד ולכאוב.

חשוב להבין, אנו לא מנסים להפחיד, אלא רק לגרום לכם להיות מודעים לכך שקיום יחסי מין מוגנים זה ערך עליון. בכדי להימנע מהעברה של נגיפים ומחלות מין, חובה תמיד להשתמש בקונדומים. גם אם אתם מאוד רגישים לסוגי הגומי השונים, ישנם קונדומים אשר מיועדים לאנשים בעלי רגישויות של לטקס, חומרי סיכה וכדומה.

מדוע מגע מיני מוגן הוא גם מספק יותר?

ברגע שרכשתם קונדומים והתגוננתם, אתם גם תהיו הרבה יותר משוחררים, בבחינת התודעה שלכם. מה ז"א? נסביר. יחסי מין מוגנים מקנים לנו שקט נפשי ורוגע, כי אנחנו יודעים שאנו לא חשופים בפני מחלות שונות. ברגע שהראש שלוו ורגוע, יחסי המין הרבה יותר מספקים וטובים.

אתם תהיו משוחררים וכתוצאה מכך, יחסי המין ישתפרו משמעותית. ברגע שהראש שקט, העונג חוגג. ואם כבר הזכרנו ענייני עונג, אביזרי מין בישראל הם נפוצים ביותר. למעשה, אביזרי מין בישראל תופסים תפקיד משמעותי בחדר המיטות של ישראלים רבים. ובנקודה זו חשוב להדגיש, חשוב להקפיד לנקות את אביזרי המין שלכם. במידה ואביזרי המין מועברים בין אנשים (בהחלט קורה), ניתן בקלות להידבק במחלות מין. אל תשכחו לנקות את צעצועי המין לאחר מגע מיני.

 

לא נדבקים במחלות מיניות

דרך נוספת להימנע מהידבקות במחלות מין, היא כמובן הקפדה על כלל הבדיקות הרלוונטיות לגילוי מחלות מיניות. מחלות מיניות ניתנות לגילוי בבדיקות שתוכלו לבצע בקופת החולים הקרובה לביתכם. בדרך כלל אין צורך להגיע לרופא מומחה.

במקרים בהם יש צורך להגיע לאורולוג או רופא מומחה אחר, תוכלו לקבוע תור ולהסדיר את הבעיה שהופיעה. הקפידו על הגנה נכונה, תיהנו מאהבה שלמה ומדי פעם, תתבלו את הזוגיות שלכם בעזרת צעצועי מין, משחקי סקס וכדומה. כשאתם עושים זאת, כבדו את בני הזוג והעניקו להם חוויה מסחררת חושים!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קנאביס רפואי
שיטות שונות של צריכת קנאביס למטרות רפואיות: יתרונות, חסרונות והנחיות מינון

בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי זכה להכרה משמעותית ביתרונות הטיפוליים הפוטנציאליים שלו. ישראל עומדת כמדינה מובילה בתחום, עם מסגרת מוסדרת היטב המאפשרת למטופלים לקבל רישיון

קרא עוד »