חיפוש

האם אפשר לעשות גשר גם בגיל מבוגר?

החיוך שלכם הוא אחת הדרכים המרכזיות להביע את עצמכם. חיוך של אדם הוא כרטיס הביקור שלו. העניין הוא שאדם שמודאג באשר לנראות השיניים שלו – עלול שלא לחוש בנוח לחלוק עם אחרים חיוך גדול ושמח. שיניים עקומות או חסרות יכולות להיות גורם למבוכה והן אפילו עשויות להשפיע על בריאות השיניים שלכם.

החדשות הטובות הן שכל אחד ואחת יכולים לטפל בשיניהם ואפילו להיות עם גשר ללא קשר לגילם.. בפסקאות הקרובות נבחן את סוגיית טיפול השיניים בגילים המבוגרים.

 

פלטה או גשר לכולם

אמנם פלטה או גשר הינם פתרון שמקובל בעיקר בקרב ילדים ונערים. אנחנו רגילים לראות את האנשים הצעירים הללו הולכים עם אותם אמצעים המשמשים לטיפול בשיניים עקומות. עם זאת, העובדה שהתרגלנו לראות רק צעירים עם גשר או פלטה אינה מעידה על כך שמבוגרים לא יכולים.

בוודאי שלא ניתן להסיק מכך כי טיפולים ליישור שיניים בקרב מבוגרים אינם יעילים או רצויים. להיפך, כיום ישנן מרפאות דנטליות איכותיות, כפי שתוכלו להיווכח מעיון באתר https://myartlook.co.il שמציעות טיפולי יישור שיניים גם לאוכלוסייה מבוגרת.

טיפול אורתודונטי בגיל מבוגר

יעילות הטיפול ליישור שניים בגיל מבוגר

נכון, כאשר אנחנו מתבגרים ומצויים בשלבי הילדות והנערות היכולת של פלטה או גשר להשפיע על השיניים שלנו היא גדולה יותר. פה צעיר הוא פה שקל יותר לעצב אותו. עם זאת, השיניים שלנו ממשיכות לזוז כל החיים. כך למעשה אין זמן בו פלטה לא תעבוד. הפלטה או הגשר מביאות ליישור השיניים על ידי הפעלת לחץ מתון וקבוע עליהן, ולחץ זה פועל גם אם השיניים סיימו כבר תהליך העיצוב שלהן במהלך תקופת ההתבגרות. אמנם זה עשוי לקחת מעט יותר זמן בגלל שעצמות הפה מוצקות יותר אך בכל זאת הפלטה או הגשר יהיו יעילים.

 

סוגי הטיפולים

ברגע שתקבל את ההחלטה לפנות לטיפול ליישור שיניים עליך יהיה להחליט איזה סוג של טיפול לבחור. במרבית המקרים תוכל לבחור בין פלטה מסורתית ("גשר") המוצמדת לשיניים וקשורה בחוטים. אפשרות אחרת היא פלטה פנימית הסמויה מן העין מאפשרת יותר גמישות חברתית בביצוע הטיפול למי שאינם מעוניינים להדגיש את העובדה כי הם במהלך טיפול ליישור שיניים. בכל מקרה מרבית הטיפולים ליישור שיניים ניתנים להסרה בעת אכילה או צחצוח שיניים, והם פשוטים להסרה ולטיפול שוטף.

 

אין עוד סיבה להתעכב

בשונה מאשר בעבר, הטיפולים הקיימים כיום לטיפול ביישור שיניים בקרב אנשים מבוגרים הם שכיחים וקלים. הם אינם דורשים השקעה רבה, בין אם כספית ובין אם השקעת זמן. בכל מקרה, מה שבעבר נתפש כעניינם של צעירים בלבד כיום הוא טיפול שכיח בקרב כל הגילים ואין עוד כל בושה בטיפול ליישור שיניים בגיל מבוגר. לכן, אם גם אתם חשים תסכול ממצב השיניים שלכם ומבקשים לשפר את החיוך שלכם פנו למומחים להתייעצות ראשונית.

טיפול אורתודונטי בגיל מבוגר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »