חיפוש

האם חולי סרטן מקבלים פטור ממס הכנסה?

אנשים רבים זכאים לפטור ממס כנסה, תלוי אם הם עומדים בקריטריונים הנדרשים והאם נמצאו זכאים לפטור במעמד הועדה הרפואית של מס הכנסה, אשר הגדירה אותם כפטורים ממס הכנסה. מה כולל התהליך, איך מתחילים ובמי אפשר להיעזר?

 

פטור ממס הכנסה – חיסכון של אלפי שקלים בחודש

זה לא סוד שהמיסים במדינת ישראל גבוהים, אין זה משנה אם מדובר בשכיר, עצמאי, או הכנסות שונות המתקבלות מהשכרת נכס לדוגמא. כל אדם המכניס סכום כסף כלשהו, חייב לשלם עליו מס, גובה המס תלוי בגובה ההכנסה, לצד נקודות הזכות שיש לאותו אדם, לדוגמא הורים זכאים לנקודות זכות עבור כל ילד. מס ההכנסה יכול לנוע בין 0-48% ויכול להסתכם בהמון כסף מדי חודש.

פטור ממס הכנסה, בעצם מאפשר לקבל את אותן הכנסות ללא חבות מס הקיימת בחוק ובעצם להיות פטורים מתשלומים אלו. שווי מס יכול להסתכם ממאות ועד אלפי שקלים מדי חודש.

 

ייעוץ  וליווי כדי לעשות סדר בדברים

כמו כל ועדה רפואית, מטעם מוסדות המדינה, כדאי להיעזר במומחים בתחום שיוכלו להוביל אתכם יד ביד בכל התהליך, ללוות אתכם במילוי הטפסים והפקתם ויעשו הכל על מנת  שהתהליך יהיה עבורכם נוח, יעיל ותצאו עם התוצאה הרצויה. ארגון "בשביל הזכויות" יוכל לסייע לכם בכל שלב, עם נסיון של שנים בתחום וסיפורי הצלחה רבים.

 

מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

מי שזכאים לפטור ממס הכנסה הם מי שיש להם 90% נכות ומעלה, או מי שלוקה במחלות העלולות להסתבך ופוגעות בתפקוד היומיומי של החולה.

 

מה השלבים לקבלת הפטור?

במידה ולקחתם ייעוץ וליווי כמו לדוגמא דרך ארגון "בשביל הזכויות" התהליך יכלול ברוב המקרים כ-3 שלבים:

  1. שיחה טלפונית – במהלך השיחה ננתח את המקרה, נבין את מורכבות התיק והאם קיימת זכאות
  2. פגישה פיזית – במהלך הפגישה יוצגו כל המסמכים, תהיה היכרות אישית וסיכום פגישה באמצעותו נבין יחד אילו מסמכים חסרים
  3. ועדה רפואית – ועדה רפואית שבתומה תקבלו את הזכאות לפטור ממס הכנסה

 

כמה עולה התהליך הזה?

בארגון "בשביל הזכויות" התשלום הוא כנגד הצלחה. כלומר, אם לא קיבלתם בסופו של דבר את הפטור ממס הכנסה, לא תשלמו כלל.

 

לסיכום

ישנה חשיבות גדולה לייעוץ וליווי התהליך דרך חברה המתמחה בתחום. בקשת פטור ממס הכנסה עלולה להיות כרוכה בתהליך ארוך הגורש הבנה משפטית ומקצועית בנושא. פטור ממס הכנסה יכול להסתכם באלפי שקלים בחודש ולהיות משמעותי. ניתן לקבל את הפטור על הכנסה של עד 500 אש"ח.

בעזרת "בשביל הזכויות" תוכלו לעבור את התהליך בצורה נוחה ויעילה באמצעות 3 שלבים: שיחה טלפונים, פגישה פיזית וועדה רפואית. על מנת להיות זכאים לפטור ממס הכנסה, צריך להציג אחוזי נכות של 90% ומעלה, או חלילה להציג בעיה רפואית הפוגעת בתפקוד היומיומי.

דולרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא