חיפוש

ייעוץ זוגי – האם ההרגשה שאחרי הטיפול באמת שווה את זה?

האם ייעוץ זוגי באמת עובד? האם באמת ישנה תחושה או הרגשה שזה עבד, שמערכת היחסים יכולה להצליח למרות הקשיים והנסיבות שהובילו אתכם להגיע לטיפול זוגי? לפני שנעשה על השאלות הקריטיות האלו שהובילו אתכם למאמר הזה נדבר קצת על מי בכלל צריך ייעוץ זוגי? מה קורה בייעוץ, למה ניתן לצפות, כמה זמן זה לוקח והאם זה שווה את זה?

 

מי צריך ייעוץ זוגי?

הסיבות משתנות, אצל כל זוג יש את הנסיבות או האירועים או אירוע שהוביל אותם להגיע למסקנה שהם צריכים גורם מקצוע שיסייע להם לצלוח את מערכת היחסים. זה בדרך כלל קורה מרצון תמים לגרום למערכת היחסים לעבוד למרות הקשיים והאמונה כי זה אפשרי למרות הקשיים.

זה לא תמיד אפשרי, אבל עצם ההליכה לייעוץ זוגי מעלה את הסיכוי לכך שהבעיות ייפתרו לפחות בחלקם.

 

מה קורה בייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי יתנהל בדו שיח בין בני הזוג בהובלת המטפל המקצועי שיידע לגעת בנקודות הנכונות ולכוון את בני הזוג למסקנות ומחשבות שאמורות לסייע לכם לפתור את הבעיות שהובילו אותם להגיע לטיפול הזוגי. לעיתים הבעיות הם בכלל לא מודעות או מודחקות.

לאורך הטיפול יינתנו הוראות פרקטיות ליישום ומשובים שבועיים לראות אם הכיוון של הטיפול חיובי ויש מגמת שיפור. במידה ואין המטפל יצטרך להתאים את הטיפול לצרכי בני הזוג.

 

כמה זמן זה לוקח והאם זה שווה את זה?

טיפול זוגי זה תהליך, בדרך כלל תהליך לא קצר בכלל. כל מטפל יגיד לכם שעל בני הזוג להגיע מסורים לדרך ולא למטרה, להגיע סבלניים והבנה שזה ככל הנראה ייקח הרבה זמן. 

טיפול זוגי לא תמיד עובד. קודם כל שני בני הזוג צריכים להגיע מתוך רצון אמיתי וטוב להביא את מערכת היחסים למקום טוב יותר. להחזיר את האמון אחד בשני והאכפתיות שהובילה אותם מלכתחילה להתחתן. 

אם שני בני הזוג רוצים לגרום למערכת היחסים לעבוד אך מרגישים שהם כבר לא מסוגלים לעשות את זה לבד, זה בהחלט שווה את זה. אין סיבה שלא להיעזר גורם מקצועי כמו מטפל זוגי, מישהו בעל מומחיות ספציפית שטיפל בזוגות בעבר ויוכל לתת הכוונה מקצועית לבני הזוג לאיך לפתור את הבעיות ביניהם ולקיים מערכת יחסים שמחה ומשגשגת

 

איפה אני יכול למצוא יועץ זוגי אפקטיבי?

ראשית אנחנו ממליצים לכל לשאול בני משפחה ומכרים שעברו או עוברים דברים דומים למה שאתם עוברים ויוכלו להמליץ לכם באופן אישי על מטפל זוגי שבעיניהם עשה עבודה טובה.

אפשר להתחיל בנוסף בלהסתכל במאגר הפסיכולוגים של על הספה, מאגר פסיכולוגים גדול בעל מגוון של פסיכולוגים, כולל מטפלים זוגיים, במחירים שונים באזורים שונים בארץ.

היכנסו ללינק הבא ותתחילו לחפש מטפל זוגי! alhasapa.co.il.

מי צריך ייעוץ זוגי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא