חיפוש

האם מדבקה על הדברים של הילד מורידה חרדה חברתית

חרדה חברתית יכולה להתפתח בכל גיל. ילדים רבים, בעיקר בתקופת הקורונה הגבירה את תחושת החרדה בקרב ילדים רבים. תקופת הקורונה הצליחה להעלות חרדות רבות בקרב בני נוער וילדים רבים, בעיקר בכל מה שקשור למגע ולבלבול בין חפצים. מדבקות עם שם הילד על החפצים שלו, יכול לתרום בתחושת החרדה בכך שתהיה הבדלה בין החפצים שלו ובין החפצים של ילדים אחרים. איך מדבקות על חפצים עוזרות בחרדה חברתית?

 

חרדה חברתית – הפחד מלא נודע

חדרה חברתית בדרך כלל מתבטאת מלא נודע, הפחד יכול לקרות בין אם נכנסים למסגרת חדשה במהלך השנה או אפילו בתוך מסגרת קיימת. חרדה חברתית יכולה להתבטא מפחדים שהילד אינו בטוח לקראת מה הוא הולך והדמיון שלו דואג לעבוד בשבילו שעות נוספות.

חרדה יכולה להתבטא גם ממפגש חברתי, האם הוא יצליח לרכוש חברים או כל חברי הכיתה בכלל יציקו לו. פחד גם ממורה חדשה, מכישלון במבחנים, מאי עמידה בדרישות וציפיות גם מהמורים וגם מההורים שלו. לעיתים יכולה להתעורר אצלו חרדה שהילד מרגיש דחוי ובגלל זה הוא מסרב ללכת לבית הספר.

 

איך ניתן לשפר את ההרגשה הזו

בגלל שחרדה יכולה להיווצר בעיקר ממצבים שלא נודעים, חשוב לנסות להכין את הילדים ולספר לו ולתת לו כמה שיותר פרטים על מה הוא הולך לחוות בבית הספר. פתרון יעיל הוא מדבקות שם שניתן להדביק על החפצים של הילד.

מדבקות עם שם יכולות לעזור לילדים להבדיל בין החפצים שלו לבין החפצים של ילדים אחרים, וכך למנוע ממנו תחושת אי נעימות מול ילדים אחרים לכיתה. מדבקות שם ימנעו ממנו להתבלבל עם ילדים אחרים ויעזרו לו להבדיל בין כל החפצים שלו. כך ניתן לילד עוד ביטחון לדעת מה הם החפצים שלו ולמנוע בלבול.

 

השגת שליטה להורים ולמורה

בדרך כלל כאשר עוברים חרם, הילדים המחרימים דואגים להרוס ולהעלים את דבריו של הילד. מדבקות עם שם הילד יכולים לתת להורים ולמורים בקרה על מה שעובר על הילד, האם הוא עובר חרם? האם דברים נעלמים? כך ניתן לדעת יותר על מה שעובר על הילד מבלי לחקור אותו אם מרגישים או חושדים שמשהו לא קשורה.

מדבקות עם שם על הדברים של הילד יכול לתת לכם הערכה האם הדברים שלו נעלמים ואפילו אם החפצים שלו הוכתמו או יש משהו משונה בהם, אם אתם חושדים שהילד עובר חרם או חווה חרדה חברתית. מלבד זאת, מדבקה יכולה להוריד את החרדה של הילד בכל מה שקשור לקורונה. מדבקות עוזרות להבדיל בין החפצים של הילדים וכך עוזרות לו לצמצם חרדה מהדבקות בקורונה דרך חפצים שאינם שלו.

 

לסיכום

מדבקות עוזרות לילדים עם חרדה חברתית בכך שעוזרות לו להימנע מתחושת אי נעימות מול חברי הכיתה שלו. בנוסף, מדבקות יכולות להועיל למורים וגם להורים להבין האם כל החפצים של הילד במקומם ולקבל מושג מה עובר על הילד שלהם.

מדבקה סגולה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא