חיפוש

הזרקות בוטוקס – מה חשוב לעשות לפני

בוטוקס הינו טיפול אסתטי לא פולשני, שבאמצעותו, מוזרק חלבון לאזור מסוים בגוף, על מנת להרפות את השריר הקיים בו.

פעולה זו של הרפיית השריר מביאה לכך שהקמטים נרגעים ומתרככים.

לרוב, נהוג להזריק בוטוקס באזור הגבות, בצידי העיניים ובמצח, אם כי במצבים מסוימים נהוג להזריק אותו גם באזורים אחרים בפנים, כגון: בצוואר.

על אף שהזרקת בוטוקס איננה תהליך ניתוחי, ישנה חשיבות גבוהה בבחירת רופא מומחה, בעל ניסיון בהזרקת בוטוקס, בכדי למקסם את הצלחת הטיפול.

 

כיצד פרצו לתודעה טיפולי הבוטוקס?

ככלל, הזרקות בוטוקס היוו בתחילה טיפול המתמקד בכיווצים באזורים שונים בפנים, כגון: העפעפיים, שרירי העיניים וכיו"ב. עם הזמן, חומר הבוטוקס התגלה באפקטיבי גם לטיפול בקמטים ומכאן, הוא הלך ונעשה פופולארי יותר ויותר בתחום הטיפולים האסתטיים. במהלך השנים, השימוש בהזרקות בוטוקס התרחב וניכר כי כיום, נעשה שימוש בבוטוקס באזורים שונים בפנים, כאשר המטרה בכך היא לתקן קמטים וכיו"ב. יש לציין, כי הבוטוקס אינו ממלא את הקמטים, שכן, במהותו איננו חומר מילוי, אלא הוא גורם להרפיית השרירים שגורמים לאותם קמטים. מכאן, שהזרקת בוטוקס מהווה טיפול מניעתי, שכן היא מתמקדת בגורם לקמטים ולא בקמטים עצמם.

 

התכוננות לקראת ההזרקה

לפני טיפול הזרקת הבוטוקס, כדאי לבצע הכנה שמטרתה לגרום להצלחת הטיפול ולהביא לתוצאות לטווח ארוך:

  • ראשית, אם הנכם רגילים לבצע פעילות גופנית מוגברת, כדאי שתפסיקו אותה או שתפחיתו בפעילות הגופנית, שכן, היא עלולה לגרום להתפוגגות הבוטוקס באופן מהיר. לכן, בכדי להקטין את הסיכוי להתפוגגות הבוטוקס, יש להפחית את הפעיות הגופנית בטרם ביצוע הטיפול.
  • בנוסף, אם הנכם מעשנים, כדאי שתפחיתו בעישון ואפילו תימנעו ממנו, משום שהוא עשוי לגרום ליצירת רדיקלים חופשיים בגוף שעשויים לגרום ליצירה מוגברת של קמטים.
  • אם אתם נוטלים אומגה 3, כדאי שתימנעו מכך כשבוע לפני הזרקת הבוטוקס, כיוון שתרופה זו לרוב גורמת לדילול דם והדבר עשוי להביא להיווצרות שטפי דם לאחר טיפול הזרקת הבוטוקס. יחד עם זאת, יש לציין כי אין להפסיק את נטילת התרופה מבלי שהתייעצתם קודם עם רופא.
  • בטרם טיפול הבוטוקס, מומלץ להשתמש במאלחש שאותו יש למרוח על האזור בפנים שבו יוזרק הבוטוקס.

 

תוצאות לאחר הזרקת בוטוקס

השפעתו טיפול הזרקת בוטוקס לא נראית באופן מידי, אלא לרוב רק לאחר כמה ימים מהמועד בו בוצע הטיפול.

תוצאות הבוטוקס לרוב נשארות למשך כחצי שנה בממוצע, אולם, כדי לשמר אותן, ההמלצה היא להקפיד על טיפולים לחידוש הבוטוקס, בכדי למנוע התפוגגות של הבוטוקס. ככל שמטופל יקפיד על ביצוע טיפולי בוטוקס בתדירות נכונה, כך תוצאותיהן ישמרו לאורך זמן.

 

לסיכום

הזרקת בוטוקס מביאה להרפיה של השרירים במקום בו היא מבוצעת ופעולה זו גורמת להשטחת קמטים. בעולם האסתטיקה, נעשה השימוש בבוטוקס פופולארי בשנים האחרונות ונהוג להשתמש בהזרקות  בוטוקס במקומות שונים בפנים.

 

אישה שמה אודם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »