חיפוש

החלקה אורגנית – ההחלקה שתשמור על השיער שלך בריא

החלום על שיער חלק גרם לפיתוח מואץ של חדשנות בכל הנוגע לרכיבים המתקדמים ולטכנולוגיה הנוגעת לתחום החלקות השיער. כיום קיים היצע רחב של סוגים שונים של החלקות שיער, ונשים רבות מתלבטות בנוגע לסוג ההחלקה אותן הן בוחרות לבצע.

החלקה שזוכה לפופולריות גבוהה בשנים האחרונות היא ההחלקה האורגנית, וקיימים הבדלים מהותיים בינה לבין סוגים אחרים של החלקות הקיימות בשוק.

 

מהי החלקה אורגנית

כפי ששמה מרמז, החלקה אורגנית מכילה רכיבים אורגניים בלבד, והיא נטולת חומרים מסוכנים וכימיקלים למיניהם. תהליך ההחלקה מתבצע כך שבתחילתו חומר ההחלקה הנמרח על השיער עדיין קיים בשיער עצמו באחוז גבוה, ורק בסוף מסירים אותו.

חומר ההחלקה מכיל כאמור רכיבים טבעיים בלבד, יחד עם וויטמינים שונים, מינרלים, ונוגדי חמצון. מסיבה זו החלקה אורגנית לא רק שלא פוגעת בשיער, אלא גם משקמת אותו. ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער ולה תוצאות מצוינות.

 

תהליך ההחלקה – שלב אחרי שלב

בשלב הראשון, ועל פי צורך, השיער יסופר ולאחר מכן, ייחפף. הספר ימרח את חומר ההחלקה על השיער ויעטוף אותו היטב. לאחר מכן יש להמתין לייבוש מלא של השיער, וניתן לעשות זאת ע"י אור השמש או באמצעות מכונה מיוחדת.

לאחר הייבוש, החומר יוסר באופן חלקי בעזרת שמפו, ובשלב הבא הספר יעבור על כל חלקי השיער באמצעות מחליק מקצועי, עד ליישור מושלם. שלב זה הוא הארוך ביותר, והוא יכול להימשך אפילו שעתיים, תלוי בכמות השיער.

לבסוף, החומר יוסר ע"י שמפו ומסיכה מתאימים, והשיער יסודר ויתייבש עם פן.

 

יתרונותיה של ההחלקה

להחלקה אורגנית יתרונות רבים:

  • ההחלקה משקמת את השיער באמצעות הפורמולה המיוחדת שלה, המכילה רכיבים חיוניים התורמים לשיקום השיער, במיוחד כאשר מדובר בשיער יבש ושרוף מהחלקות קודמות.
  • ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער, ואפילו לנשים בהריון.
  • ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות ועל ידי גורמים רפואיים בינלאומיים.
  • ההחלקה מחזיקה מעמד זמן רב (בדרך כלל בין 4 ל-8 חודשים, תלוי בקצב צמיחת השיער).

 

שמירה על ההחלקה

השקעתן זמן וכסף בהחלקה אורגנית – וכעת נותר לכן לשמור על התוצאות. זאת תעשו על ידי שימוש וחפיפה בשמפו המתאים להחלקה אורגנית, ולאחר מכן בשימוש במסכה מיוחדת.

מומלץ לא לחשוף את השיער לכלור המצוי בדרך כלל בבריכות שחייה, אך אם עשיתן זאת – זה ממש לא נורא, וההחלקה תישמר בכל אופן.

אחרי מקלחת, מומלץ לייבש את השיער עם פן לקבלת תוצאות מיטביות.

 

לסיכום

בעלי מקצוע רבים מציעים ללקוחות החלקה אורגנית. חשוב שתבחרו במספרה מקצועית המתמחה בהחלקות מסוג זה, וזכרו כי החומר עצמו לא אמור להיות בעל ריח חריף, אלא בעל ניחוח עדין.

מראה של שיער חלק לא מחייב נזק עבורו – הפורמולה של ההחלקה לא מכילה חומרים מזיקים, והיא נחשבת לבטוחה ובריאה לשיער.

אישה יפה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »