חיפוש

הטיפולים האלטרנטיביים הכי מומלצים לאימפוטנציה

האם גם גם אתה סובל מירידה בביצועים במיטה? אל תדאג! זו בעיה מאוד נפוצה וכ- 80% מהגברים יסבלו ממנה בשלב מסויים בחייהם. בעקבות נפיצותה יש לה מגוון פתרונות נרחב של פתרונות יעילים.


לאלו שמעדיפים שלא להכניס כימיקליים ותרופות לגופם ומעדיפים את השיטה האלטרנטיבית, יש עולם שלם של אפשרויות מעולות שכדאי לכם מאוד להכיר.

 

אז מהי בעצם אימפוטנציה?

אימפוטנציה (אין אונות) היא בעצם פגיעה בתפקוד המיני שיכולה להתבטא בספר צורות – ירידה בחשק המיני הכללי, קושי בהגעה לזקפה וגם אם אכן מגיעים לזקפה אז היא קצרה ולא מספיקה לתפקוד מיני תקין. הבעיה לרוב לא נעצרת רק במיטה ויכולה להשפיע על כל אורח חייו של הגבר שכן היא לרוב גורמת לירידה בבטחון העצמי ופגיעה בחיי הזוגיות.

 

מה הגורמים לבעיה?

יש מגוון רחב של סיבות שיכולות להביא אותך למצב של אימפוטנציה –

  1. בעיות פיזיולוגיות ומחלות – בעיות לב וכלי דם, שינויים הורמונליים, מחלות מערכת העצבים (פרקינסון, שבץ וכו').
  2. תופעת לוואי של תרופות – נוגדי דיכאון, סטרואידים, הורדת כולסטרול ועוד.
  3. מצב נפשי ירוד – בעיות בזוגיות שבעקבותן הגבר לא נמשך לבן הזוג או מפחד להגיע לאינטרקציה מינית, עייפות שגורמת לחולשה כללית ולכן גם גורמת להשפעה נלוות זו, לחצים שלא מאפשרים לגוף להגיע לגירוי מיני כיוון שהמערכת המינית פועלת בזמן רגיעה בלבד, טראומות מיניות בעבר שיוצרות פחד וחרדה מאינטרקציה מינית.
  4. גיל – למרות שישנם גם צעירים שסובלים מהבעיה, היא לרוב מופיעה בשלב מאוחר יותר בחיים כאשר הגבר מתבגר.
  5. אורח חיים לא בריא – כולל השמנה, עישון, אלכוהול וסמים ולרוב גורם להרבה מחלות נלוות ובין היתר לאין אונות.

 

אז למה עדיף טיפול אלטרנטיבי?

אכן קיימות תרופות שונות שפותרות את הבעיה ומאפשרות להגיע לזקפה מלאה.

אך לאלו מכם ששואפים לאורח חיים טבעי, בריא ונטול כימיקליים ובנוסף מעדיפים להימנע מתופעות לוואי שנפוצות בשימוש בתרופות, ישנן אפשרויות רבות אחרות – טיפולים אלטרנטיביים, שכמו תמיד שואפים להתמזג עם הטבע של הגוף והן יותר נעימות למשתמש.

 

טיפול בגלי הלם

גלי הלם הינם גלי קול (אולטרא סאונד). המכוונים אל איזור ספציפי בגוף בצורה שאינה פולשנית וגורמים להרעדה של כל הרקמה. כתוצאה מכך נשברות הסתיידויות (גושי סידן קטנטנים) שהצטברו בכלי הדם וחסמו אותו.

כאשר אילו מתפנים מתאפשרת זרימת דם טובה יותר. כאשר מכוונים את הגלים לכלי הדם שמגיעים אל איבר המין ניתן לשפר את זרימת הדם אליו. עוצמת הזרימה היא זו שבעצם יוצרת את הזקפה לכן ככל שהיא יותר איכותית ועוצמתית תתקבל תוצאה טובה יותר.

בממוצע מטופל זקוק ל5 עד 7 טיפולים עד להגעה לתוצאה הסופית ופתיחה סופית של ההסתיידויות. התוצאה נשמרת עד הסתיידות מחודשת כלומר לפרק זמן לא ידוע שמשתנה בין אנשים.

 

טיפול בתכשירים מחומרים טבעיים בלבד

הטיפול דומה בצורת נטילתו לטיפול תרופתי וניתן ללקוח בצורת כדורים או משחה אך קיימים בעלת הבדלים משמעותיים שנותנים להם יתרון על גבי התרופות שתקבלו מהרופא. הכדורים מכילים חומרים טבעיים בלבד, נטולי תופעות לוואי ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

ההשפעה היא לרוב מאוד מהירה ונשארת לטווח שעות שמשתנה בין המוצרים ונע בין שעות בודדות ועד ל- 3 ימים (כל עוד נוצר גירוי מיני). בבחירת המוצר אפשר לכוון אותו בהתאם לאירוע, פגישה חד פעמית או אולי חופשה שבה תהנה מפעילות מינית מרובה בלי הצורך לקחת שוב ושוב תרופה לפני כל סיבוב. ניתן לרכוש אותם באופן דיסקרטי וללא מרשם.

רוב החברות נותנות שירות מהיר ויש שמתחייבות לספק את המוצר אפילו תוך כמה שעות מרגע הרכישה מגוון המוצרים רחב וכך גם טווח המחירים שלו ותלוי בסוג המוצר שתבחר. לדוגמא מספר מוצרי החברה נטורל ויאגרה המתמחה בתרופות אלטרנטיביות לשיפור חי המין עבור גברים.

 

טיפול בדיקור סיני לתיקון אנרגטי

כל תורת הדיקור הסיני מבוססת על הרעיון שכאשר יש הפרעה גופנית היא מעידה על בעיה אנרגטית, לכן כאשר תתוקן הבעיה האנרגטית ויחזור האיזון בין היינג ליאנג ואנרגית הצי תזרום בחופשיות, יעבור גם הכאב הפיזי. בטיפול משתמשים בנקודות שמערבות את הכליות ואת הלב שמהווים את מוקדי חוסר האיזון שגורמים לבעיית אין אונות.

כמו כן מומלץ גם לשלב שינוי דיאטתי שמתבסס על צריכה עיקרית של מזון חם ומבושל ותבלינים מחממים. מטופל זקוק לבין 8 ל16 טיפולים, במינון של טיפול שבועי. אז כמה יעלה לך בעצם כל טיפול?

גורם מטפל משך בדקות מחיר לטיפול בודד
קופ"ח כללית 30 חברי כללית מושלם 135₪

חברי קופה רגילה- 199

לא חברי קופה- 273₪

קופ"ח מכבי 30 חברי מכבי שלי-49₪

חברי מכבי זהב- 95₪

אין אפשרות למי שאינו חבר קופה

מטפל פרטי 45-60 בדרך כלל בין 150-300₪, יכול להגיע אפילו ל500 אצל מטפלים מומחים יותר

 

אז באיזה פתרון הכי כדאי לך לבחור?

בסופו של דבר כל אדם הוא אינדיבידואלי ולא כל מה שמשפיע על אחד ישפיע באותה צורה על האחר. אך אין ספק שלמי שמעדיף את השיטות האלטרנטיביות הטבעיות, שאינן כוללות התערבות רפואית ונטולות תופעות הלוואי יש חלופות מעולות לתרופות המרשם הרגילות.

תרופות מחומרים טבעיים, דיקור וגלי הלם הן רק מספר מצומצם של שיטות מפורסמות שהוכיחו את עצמן עם אחוז הצלחה גבוה, הרבה לקוחות מרוצים וחשוב כמעט באותה מידה – בנות זוג מרוצות.

 

עלה על אזור מוצנע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא