חיפוש

הכירו את אלופירסט

שנייה לפני ניתוח קיסרי מתוכנן או שתי שניות אחרי ניתוח קיסרי מפתיע, לקראת ניתוח אחר, שעדיין יצריך תפרים – אנחנו מתחילים לחשוב כיצד נטפל בתפר עצמו ואיך נסייע לגוף שלנו להתרפא במהירות האפשרית. בין שלל המשחות ושאר הפתרונות שניתן למצוא ברשתות כאלה ואחרות, עומד פתרון הטבעי והיעיל במיוחד – תרסיס אלופירסט.

במה מדובר, איך זה עובד ומה היתרונות של מוצר זה אל מול שאר המוצרים שניתן למצוא ברשתות כאלה ואחרות – בכתבה שלפניכם. אז אם חיפשתם אלופירסט תל אביב – הגעתם למקום הנכון.

 

 אלופירסט – נעים להכיר

ואכן מדובר בהכרות מאוד נעימה וטובה, של תכשיר שהוא בעצם תרסיס ונועד לטפל בשלל הבעיות שמגיעות בעקבות ניתוחים אשר דורשים תפרים.

 בעיות עיקריות בעקבות ניתוחים המצריכים תפרים

כל מי שאי פעם נאלץ לעבור ניתוח כזה או אחר, יודע להעיד על כך שתפרים מתייבשים, מתחילים לגרד ולהציק.

אנחנו מתאפקים בקושי רב מפני אותו גירוד מיוחל ואם במקרה עולה בידינו כן לגרד (או אפילו סתם לגעת באזור התפרים על מנת להרגיע מעט את ההרגשה המציקה) – אנחנו מסתכנים בלפתוח את התפרים או להכניס זיהום לאזור שחייב להישאר כמה שיותק נקי.

 

 ובמקרה של ניתוח קיסרי

  • הדברים הופכים להיות אפילו יותר מורכבים. כי לא רק שמגרד ומציק, אלא גם כואב וכל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להרגיש את התפרים.
  • בנוסף, לכל יולדת חשוב לדאוג לגוף שלה בצורה המיטבית אחרי החוויה המסעירה שהוא עבר והיא פונה לחפש את הפתרונות הטבעיים ביותר לטיפול בתפרים שלאחר ניתוח קיסרי.
  • וכאן הוא מגיע – תרסיס אלופירסט.

אלופירסט

 מה המרכיבים?

  • המרכיב העיקרי של התרסיס, הוא אלוורה – שידוע בסגולות המרגיעות והמקררות שלו ואין אדם שלא מודע לעניין.
  • בנוסף, גם פרופוליס שידוע כצמח מחטא וצמחים נוספים שחוברים אליו ויוצרים תרסיס שהוא טבעי לחלוטין ויעיל אפילו עוד יותר.

 

 מה היתרונות אל מול מוצרים אחרים לטיפול בתפרים?

בראש ובראשונה נזכיר את העניין שמדובר במוצר שהוא 100% טבעי, דבר שיש לנו מודעות גדולה אליו בעשור האחרון. אנחנו מחפשים את המוצרים הטבעיים ומבינים שהטבע כבר חשב על הרבה מאוד פתרונות בשבילנו וכדאי לחזור אל המקורות.

בנוסף, מדובר בתרסיס – דבר שמיטיב עם שמירה על היגיינה של אזור התפרים ומונע מאיתנו את הסיכון שבנגיעה בידיים לא נקיות ופגיעה לא מכוונת בשלמות התפרים בימים הראשונים לאחר הניתוח.

וכמובן, גם כדאי להזכיר את המחיר האטרקטיבי של מוצר טבעי – אנחנו רגילים שמילה "טבעי" לרוב מחוברת לתווי מחיר רציניים מאוד. במקרה של תרסיס אלופירסט, אנחנו מגלים שמדובר במחיר הגיוני, נוח.

ובונוס הנעים והנוסף, זה שניתן לקבל את התרסיס במשלוח מהיר, בעלות של 20 ₪ בלבד – כך שגם אם ההחלטה על השימוש במוצר הגיעה בפתאומיות – תוכלו להתחיל את השימוש במוצר במהירות.

אלופירסט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »