חיפוש

הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות שונות ולפעמים גם משונות. 

עד היום, השיטות לניקוי השחורים פעלו בצורה שטחית, ולא פעלו את הבעיה מן השורש. זאת משום שהשיטות המסורתיות לא מצליחות לנקות את כל הנקבוביות, אלא רק את חלקן העליון, מה שמשאיר את עיקר הלכלוך בחלקן התחתון של הנקבוביות ללא פתרון.

 

השיטות השונות להוצאת שחורים

כפי שהסברנו בתחילת המאמר, קיימות שיטות רבות להוצאת שחורים. הבה נסקור את הידועות שבהן:

  • הסרה על ידי לחיצות – הנעשית בצורה עצמאית או בעזרת קוסמטיקאית יוצרת נזקים משניים ואף מעודדת רגישות יתר של עור הפנים.
  • אבקות כימיות להסרת שחורים – מעודדות תגובה אלרגית של עור הפנים, ומורכבות בדרך כלל מחומרי גלם שאינם מומלצים לעור ואף רעילים בעבורו.
  • מדבקות להסרת שחורים – אינן יעילות במיוחד ועשויות לגרום לכוויות בעור הפנים ולפגוע בו.
  • סיכות לחץ להסרת שחורים – מייצרות צלקות בעור כאשר הן מצויות בשימוש לאורך זמן, ואינן מומלצות מבחינה בריאותית.

הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

הכירו את הדור הבא להסרת שחורים

אין ספק כי המהפך הנוכחי בתחום הקוסמטיקה והדרמטולוגיה הוא הסרת הקודמונים (“השחורים”) באמצעות פעולה משולשת של שאיבת וואקום, הנעשית על ידי מכשיר להוצאת שחורים. המכשיר עושה שימוש בטכנולוגיית יניקה מתקדמת, ומטפל בשחורים לא רק באזור האף בלבד, אלא באזורים נוספים בגוף.

נוסחת ניקוי השחורים במכשיר – בניגוד למכשירים אחרים הנמצאים בשוק – הנה ייחודית בכך שהיא מבצעת יניקה נקודתית, המאפשרת את הסרת השחורים, פועלת למניעת החטטים והאקנה, ומעכבת את ספיגתם של שחורים חדשים בנקבוביות העור. חברת gogood משווקת את המכשיר – וניתן להזמין אותו במשלוח אונליין, עד פתח הבית.

הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

השימוש במכשיר להוצאת השחורים

השימוש במכשיר להוצאת השחורים הוא פשוט וקל. ראשית, יש לחמם את אזור האף באמצעות אדים או מגבת חמה. החום פותח את הנקבוביות ומאפשר שימוש קל ונכון יותר במכשיר. בשלב השני, יש לחבר את הראש למכשיר, ובשלב השלישי יש ללחוץ על לחצן ההפעלה ולבחור בעוצמת היניקה המתאימה. מומלץ להתחיל מעוצמה נמוכה, ולהגביר את העוצמה בהדרגה.

בשלב הרביעי יש לעבור על האף באיטיות, בדגש על אזורים עם שחורים, ולנוע באיטיות מסביב לנקבוביות. מומלץ שלא להישאר באותו המקום זמן רב מדי, ואין ללחוץ על האף עם המכשיר או להשתמש בו יותר מ-5 דקות ברציפות. בשלב החמישי והסופי תתבקשו לשטוף את הפנים במים קרים. הקור יכווץ את הנקבוביות ויחזיר אותן לגודלן הטבעי טרם החימום.

 

לסיכום

אם בעבר הוצאת השחורים נחשבה לפעולה מסובכת ולא נעימה שנעשית אך ורק על מיטת הקוסמטיקאית – כיום ניתן לבצע פעולה זו בבית, בקלות, וביעילות. הזמינו את המכשיר להוצאת השחורים, ותיהנו מפנים נקיות. בהצלחה!

הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »