חיפוש

המדריך המלא לדיאטת קטו מוצלחת

אתם עומדים מול המראה ולא מרוצים? ניסיתם כבר כל מיני דיאטות שהבטיחו לכם לרזות מהר אך זה לא באמת עבד עד היום? אם כך, הגיע הזמן שתכירו את דיאטת קטו, שכן מדובר על דיאטה אחרת, שונה וכזו שמובילה לתוצאות נפלאות. תוהים איך לעשות זאת? עיינו במאמר שלפניכם.

 

השוני בין דיאטת קטו ובין דיאטות אחרות

כאשר מנסים לעשות השוואה בין דיאטת קיטו ובין דיאטות אחרות, רואים מיד שיש הבדל משמעותי ביותר שקשור לתפריט. דיאטות אחרות מתבססות על סוגים שונים של מזונות ואילו דיאטת קטו למעשה דוגלת במעבר מפחמימות לשומנים. זה נכון, עבור רוב האנשים, בשלב הראשון, זה נשמע כמו משהו שלא יכול לעבוד, כי שומנים הרי מלאים בקלוריות. עם זאת, הגיע הזמן להבין שזה לא בדיוק כך. כלומר, בעוד שהפחמימות משפיעות בלא מעט דרכים שליליות על גופנו, הרי ששומנים עובדים אחרת. יתרה מכך, אחרי תקופה מסוימת שבה תוכלו הרבה פחות פחמימות והרבה יותר שומנים, הגוף שלכם יהפוך להיות מומחה בצריכת השומן ובהפיכתו לאנרגיה. מדהים לראות כיצד הדיאטה הזאת עזרה להרבה מאוד אנשים ולכן, אם גם אתם רוצים אחת ולתמיד להיפרד מהקילוגרמים העודפים שלכם, למה שלא תנסו זאת?

 

בחרו מסלול שיוכל להתאים לכם באופן אישי ושתוכלו להתמיד בו

מה שלא כולם ידועים על הדיאטה הזאת, זה שיש בה לא מעט מסלולים. המסלול הקיצוני יותר דוגל בכך שלא אוכלים בכלל פחמימות, או לעיתים מאוד נדירות, אך אתם לא חייבים לקחת על עצמכם אתגר כל כך קשה. אם אתם אנשים שרגילים לאכול פחמימות ונדמה לכם שזה יהיה מאוד קשה להיפרד מהן, תוכלו לבחור באופציות אחרות בתוך התחלה. לדוגמא, יש מסלולים שבהם מספר ימים אתם אוכלים בעיקר שומנים ואח"כ כיומיים אתם כן יכולים לאכול פחמימות. כדאי לנסות לחשוב על מה שבאמת יתאים לכם, כי כמו שאתם מבינים, לא מדובר כאן על "דיאטת קסם" אלא על שינוי באורח החיים. לכן חשוב לבחור מסלול שתוכלו להתמיד בו כי רק כך תגיעו לשלב שבו אתם באמת נהנים מהתוצאות.

 

היתרונות הנוספים של הדיאטה

קשה לדבר על דיאטה כזאת ולא לדבר גם על היתרונות הנוספים שיש לה. מדהים לראות כיצד הירידה בצריכת הפחמימות משפיעה על גופנו בלא מעט דרכים חיוביות, שכן בפועל רמת הסוכר בדם יורדת. זה משפיע בצורה חיובית על מחלות שונות כמו אלצהיימר, פרקינסון ועוד, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם הופכים את הדיאטה הזאת לחלק מהחיים שלכם? קחו בחשבון אם אתם רוצים להאיץ את התהליך ולראות תוצאות כמה שיותר מהר, הרי שכדאי יהיה גם לעשות פעילות גופנית על בסיס קבוע. כמו כן, גם שתיית מים מרובה ביממה תוכל לסייע ואתם תראו שאם תתמידו תיהנו מגזרה חדשה ומבריאות טובה יותר.

אישה שרזתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
original licorice
4 יתרונות לתוסף תזונה ליקוריץ

תודות לתנאי האקלים המשתנים ולאבולוציה שלנו שמשתנה מטבעה, אנחנו רואים יותר ויותר כמה אנחנו זקוקים לסיוע חיצוני עבור החוזק והחוסן של הגוף שלנו. בשנים האחרונות

קרא עוד »