חיפוש

זקוק לייצוג בתביעה רפואית? הנה כל מה שעליך לדעת

בחיי היום יום הדינמיים שאנו חיים, אף פעם לא ניתן לדעת מה צפוי לנו בעתיד, ולכן צריך להתכונן גם לתרחישים הפחות נעימים שבחיים. תרחישים אלו עלולים להיות למשל בבעיות רפואיות שונות, כמו מחלות או פציעות מסוגים שונים, שיאיימו לשבש את אורח החיים התקין שלנו. בדיוק עבור מקרים שכאלו, כל אחד מאיתנו מחזיק בפוליסת ביטוח שתסייע לו ברגעים הקשים – אך לא תמיד הביטוח ניאות לעזור. זקוק לייצוג בתביעה רפואית? הנה כל מה שעליך לעשות!

 

מה ניתן להשיג באמצעות ייצוג בתביעה רפואית?

לפי חוק, כל תושב בישראל נדרש להיות מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי. בין היתר, הביטוח מכסה עלויות של טיפולים ובדיקות שהמבוטח נדרש לבצע בעקבות פציעות ומחלות, אך באופן יחסית בסיסי. על מנת להרחיב את הכיסוי הביטוחי, רבים הם הישראלים שמשלמים עבור ביטוח בריאות פרטי, שמעניק כיסויים שהביטוח הבסיסי אינו כולל.

אמנם הביטוח נועד להגן עלינו במקרה הצורך, אך לא תמיד חברות הביטוח ששות לשלם את הכספים שהן אמורות לשלם, ולעיתים הן מוצאות דרכים להימנע מהתשלום. במקרים אלו, הצורך בייצוג של עורך דין שמומחה בתביעות רפואיות הוא הכרחי.

עורך דין תביעה רפואית יוכל להעניק לכם את הייעוץ המשפטי המקיף והרחב ביותר, ייצג אתכם בצורה האיכותית ביותר אל מול גופי הביטוח השונים והערכאות המשפטיות, וידאג שתקבלו את מלוא הזכויות שלהן אתם זכאים בעקבות הבעיה הרפואית.

 

היכן ניתן למצוא עורך דין תביעה רפואית מקצועי?

אם אתם זקוקים לייצוג בתביעה רפואית, מומלץ לפנות רק לעורך דין שאתם יודעים שעוסק בתחום הרפואי והתביעות הרפואיות באופן יום יומי, ולכן גם מכיר בצורה מעמיקה הן את המערכת הרפואית והגורמים הרלוונטיים לתביעות רפואיות, והן את מערכת המשפט ואת האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר לגשת לתביעה מסוג זה.

משרד עורכי דין פייפר כהן מתמחה בתחומי התביעות הרפואיות, תאונות הדרכים, תאונות עבודה, תביעות סיעוד, תביעות וקבלת פיצויים בגין נזקי גוף, תביעות נכות כללית, מקרים של אובדן כושר עבודה בעקבות קרות תאונה או פציעה, וכל היוצא באלו. המשרד מלווה את לקוחותיו נאמנה לכל אורך הדרך המשפטית, כבר למעלה מ- 13 שנים, וישמח לעמוד לשירותכם ולייצג אתכם בתביעה הרפואית שלכם.

זכרו – פעמים רבות גופי הביטוח נוטים להתחמק מהתשלום המגיע למבוטחיו, ונטייה זו גדלה משמעותית כאשר המבוטח אינו מיוצג על ידי עורך דין מקצועי ומיומן בתחום התביעות הרפואיות.

 

על מנת להילחם עבור הפיצויים המגיעים לכם, ולהתמודד מול הערכאות המשפטיות וגופי הביטוח השונים בצורה הטובה והאיכותית ביותר, מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין תביעות רפואיות, וכך להיות בטוחים שתקבלו את מלוא הזכויות שמגיעות לכם ואת סכום הפיצויים הגבוה ביותר שתוכלו לקבל עבור המקרה הרפואי שלכם!

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »