חיפוש

טיפים להסרת שיער בלייזר

יש לא מעט דברים שחייבים לדעת על הסרת בלייזר רגע לפני שאתם נכנסים לתהליך של הסרת שיער בראשון לציון, כדאי מאוד לדעת שהסרת שיער בלייזר לא מתאימה לכל אחד, לכן אל תתפשרו על ביצוע הסרת בלייזר רק אך ורק אצל גורם מקצועי בעל הסמכות מתאימות, ואם מדובר על הסרת בלייזר חובה שהיא תהייה בפיקוח רפואי צמוד, אז אם הגוף שלכם חשוב לכם, והוא חשוב לכם זה בטוח, אחרת לא משקיעים בהסרת שיער בלייזר אלפי שקלים.

הדרישה העיקרית לביצוע הסרת שיער בלייזר היא שהצבע של השעה יהיה כהה יותר מצבע העור שסובב את השערה, אצל אנשים עם עור כהה מאוד, צבע העור סופג הרבה מאוד קרינה ויכול להיות מסוכן לכן ישנם רק סוגים מסוימים של לייזר שיכולים להתאים ולהיות יעילים.

 

 

השפעות של צבע העור על הצלחת הסרת השיער :

התוצאות הטובות והמורגשות ביותר הן תמיד אלו שקורות אצל אנשים בעלי הנתונים האידאלים להצלחה, כלומר אנשים בעלי צבע עור בהיר ועם שערות כהות.
למרות שיש לא מעט כאלו שטוענים כי מכשירי הלייזר שלהם הם הטובים ביותר ויכולים להשיג תוצאות לכל סוג של צבע עור, ולכל סוג של שיערה, במקרים כאלו תהיו בטוחים שמנסים לסדר אתכם וימכרו לכם מספר רב של טיפולים במחיר גבוה מאוד, אז אל תיכנסו לזה כבר בהתחלה.

 

לא משתזפים :

בכל מקרה בו אתם נמצאי בתהליך של הסרת שיער, אסור בשופן אופן להשתזף ולהיות חשופים לשמש, נכון הסיבה העיקרית שבגללה אתם עושים הסרת שיער היא בכדי שתוכלו ללכת לים ולהנות מהתוצאות, אבל בזמן הטיפולים בשום אופן אסור לכם להשתזף, מה שיכול לגרום לכוויות וסיכונים קשים מאוד, ואפילו יגרור יותר טיפולים ויותר חשיפה לקרינת לייזר.

 

מה אסור ומותר לאכול בזמן טיפולי לייזר :

בגדול, אין מעניה מסוגי אוכל מסוימים, אתם יכולים לשמור על התפריט שלכם בדיוק כמו שהוא, בכל מקרה ובלי קשר להסרת השיער, מומלץ להימנע ממאכלים עתירי פחמימה ושומן, אבל זה רק עוד טיפ קטן שיהיה לכם, בכל מקרה גם כדאי מאוד להפחית ממאכלים המכילים ריכוז גבוה של בטא קורטן, בטא קורטן נמצא במאכלים כמו גזר וקישואים, שמכילים גם ויטמין A, הסיבה לכך היא כי קורטן קולט אליו אנרגיית לייזר ויכול לגרום לכוויות,.
בנוסף החומר נמצא בעור גם מספר חודשים לאחר הטיפול עצמו, לכן מומלץ להימנע מלאכול את מאכלים אלו גם כחצי שנה אחרי הטיפול.

 

כמות הטיפולים עד להצלחה :

אין מספר טיפולים קבוע עד להצלחה מלאה של הטיפול, כמות הטיפולים יכולה להשתנות בהתאם לסוג העור, צבע השיערה וכמובן גם המקצועיות של מי שמבצע בכם את הטיפול וסוג המכשיר איתו הוא עובד, אבל ממספר רב של נבדקים נמצא כי מספר הטיפולים עד לנשירה של יותר מ 80% מהשיער היא רק לאחר 8 טיפולים, מה שאומר שבממוצע עד 15 טיפולים כבר תוכלו לראות תוצאות ממש טובות של שיער שנעלם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »