חיפוש

כל מה שחשוב לדעת על הדבקת ציפורניים

בתקופה האחרונה נדמה לנו שכל החברות מסביבנו בוחרות לבצע הדבקת ציפורניים. אנחנו מוכרחות לציין שאין לנו מושג במה מדובר, ולכן החלטנו לצאת ולבדוק פרטים עם מי שמכירות את התחום מקרוב – החברות שלנו. אז שאלנו אותן את כל השאלות החשובות בנושא וריכזנו את כל הפרטים במדריך, כדי שנשים נוספות כמונו, שלא יודעות במה מדובר, יוכלו לקבל את כל הפרטים בנוגע להליך הזה שמאפשר לכל אחת לצאת עם ציפורניים מושלמות.

 

הדבר הראשון שחשוב לדעת על הדבקת ציפורניים – אפשר לעשות את זה בבית

החברות שלנו בוחרות לבצע את הליך הדבקת הציפורניים אצל הקוסמטיקאית שלהן, אבל חשוב לציין שאם יש לכן ידיים טובות ואתן מדויקות, תוכלו לעשות את ההליך באופן עצמאי בבית. כדי שזה יקרה, אתן צריכות להזמין קודם כל סט של ציפורניים מוכנות. במרבית המקרים אתן צפויות לקבל סט שכולל 20 יחידות של ציפורניים. אם אתן תוהות למה כל כך הרבה, אז כדאי שתדעו שיש שם ציפורניים בכל המידות, כך שיתאפשר לכן לבחור את המידה המתאימה לכן ביותר.

 

הדבר השני שחשוב לדעת על הדבקת ציפורניים – לא כל אחת יכולה לעשות את זה בבית

חשוב לנו לציין שלא כל אחת יכולה לבצע את הליך ההדבקה באופן עצמאי. שכן, אין מה לעשות, יש נשים שניחנו בשתי ידיים שמאליות (כמונות למשל). כדי למנוע מכן אי נעימות ותחושת אכזבה עמוקה, אנחנו נמליץ לכן להימנע מיישום השיטה באופן עצמאי. כך שאתן יכולות לבצע את ההליך אצל קוסמטיקאית שמומחית בתחום. שימו לב, אם אתן רוצות עיצוב מסוים אתן צריכות לרכוש אותו מראש. כדי להקל עליכן, ביקשנו מהחברות שלנו שימסרו לנו את כתובת האתר שממנו הן קונות את הציפורניים וזו הכתובת שנמסרה לנו: https://www.lash-cosmetics.com.

 

הדבר השלישי שחשוב לדעת על הדבקת ציפורניים –  התוצאה נראית טבעית

לא פעם אנחנו פונות לנשים ושואלות אותן: "איך את שומרת על הציפורניים שלך כל כך יפות ומטופחות?". ככה אנחנו, קנאיות שרוצות לקבל כמה שיותר פרטים כדי ליישם אותם על עצמנו. כדאי שתדעו שכשאנחנו מקבלות תשובה מצחקקת, אנחנו מבינות שמדובר בהדבקה. כך שאנחנו בעצם רוצות לומר לכן שאם תבחרו בהדבקה, אתן תוכלו ליהנות מתוצאה טבעית שתגרום לכולן לקנא.

 

הדבר הרביעי שחשוב לדעת על הדבקת ציפורניים – זה לא כולל שימוש בחומרים מסוכנים

לפעמים אנחנו שומעות שנשים נמנעות משימוש בהליכים קוסמטיים בגלל שהן שמעו שיש בהם חומרים מסוכנים שמשפיעים על הבריאות. ובכן, כדאי שתדעו שמדובר בהליך שנשים רבות מבצעות ונכון לרגע זה לא ידוע לנו על תופעות לוואי. ובכל זאת, אם אתן בהיריון או מניקות, כדאי שתבדקו פרטים מעמיקים עם הרופא שלכן רגע לפני שתחליטו לבצע את ההליך.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתן צריכות לדעת על הדבקת ציפורניים, מאחלות לכן בהצלחה!

ידיים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »