חיפוש

כמה משקל אפשר להוריד בשאיבת שומן

עבור אלו מכם המנסים להתמודד פעם אחר פעם עם הסרת שומן עודף – בין אם לאחר לידה ובין אם לא, וודאי נתקלו בשלל הצעות לדיאטות או ניסיונות בשיטות תזונה כאלו ואחרות, באימוני ספורט שונים ומגוונים, ואפילו באמירות מהסביבה בנוגע למשקל. אנו מאמינים כי על מנת להתחיל שינוי מבחוץ, יש להתחיל לשנות מבפנים, אך אם יש צעד שיכול לעזור בתהליך, כמו שאיבת שומן – אולי הגיע הזמן לשקול לבצע תהליך שכזה.

 

מהי שאיבת שומן?

שאיבת שומן הוא הליך בו למעשה רקמות שומן עודפות מוצאות מאזור מסוים בגוף אל מחוצה לו, באמצעות צינורית שאיבה דקה, אשר מוחדרת לעור דרך חור קטן שיטה זו נקראת שיטה זעירה פולשנית, כאשר התהליך מתחיל בהזלפת נוזל ההרדמה אל רקמת השומן אותה מעוניינים לשאוב. לאחר הזלפת הנוזל מתבצעת השאיבה עצמה היוצרת ואקום דרך צינור נוסף.

 

מתי כדאי לבצע שאיבת שומן?

אצל רוב בני האדם העור שומר על גמישותו עד אזור גיל ה- 40, שכן זהו הגיל המקסימלי בו מומלץ לבצע שאיבת שומן. כמובן שאין הכוונה לכך שבן אדם לאחר גיל 40 לא יוכל לבצע הליך שכזה, אך ייתכן כי הסיכויים להצלחתו הינם נמוכים יותר ויש להתייעץ בנוגע לכך עם רופא מומחה.

לנשים אשר מעוניינות לבצע ניתוח שאיבת שומן בכדי להיפטר מעודפי השומן שנוצרו במהלך ההריונות, מומלץ כמובן לחכות להריון האחרון המתוכנן, ורק לאחר מכן לגשת לרופא מומחה לצורך ייעוץ להתחלת הליך שאיבת השומן.

 

מספר פרטים שכדאי לדעת אודות שאיבת השומן

בניתוח שאיבת שומן רגיל, מסירים בדרך כלל כ- 3 קילוגרמים, כאשר השינוי העיקרי המתבצע באמצעות הליך זה הוא בעיקר הסרת עודפי העור וכן רקמות השומן בגוף. כלומר, אמנם הורדת המשקל הינה לא משמעותית כל כך, אך השינוי הניכר לעין ובוודאי גם להרגשתכם בגוף בעקבות הליך שאיבת השומן הינו משמעותי ביותר.

שנית, כדאי לדעת שיש להקפיד על צום מלא, כולל שתייה, של 6 שעות טרם התחלת התהליך. כמו כן, כשבועיים טרם הניתוח תצטרכו להפסיק לעשן כל דבר שהוא ולשתות אלכוהול, כמו גם להפסיק ליטול ויטמינים, מדללי או דם או תוספי מזון למיניהם.

כל אלו הינם חומרים שעשויים להשפיע על רקמות השומן בגוף ועל כן יש להפחית את השפעתם מספיק זמן מראש טרם ההליך. הכנה נוספת שיש לבצע לפני הניתוח היא מקלחת יסודית, במיוחד באזור הניתוח. דעו כי זמן מה לאחר ביצוע הליך שאיבת השומן תצטרכו ללבוש חגורת לחץ על האזור בגוף שזה עתה נותח.

 

לסיכום

לסיכומו של דבר, ניתוח שאיבת שומן הינו הליך שיש לקחת ברצינות ובמלוא כובד הראש – הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית. הקפידו להתייעץ טרם ההליך עם רופא מומחה שאתם סומכים עליו, וגם השתדלו להיצמד להוראות הרופא לאחר הניתוח, על מנת לשמר את תוצאות ההליך ואף לשפר אותן. בהצלחה!

לרדת במשקל עם שאיבת שומן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »