חיפוש

כסאות גלגלים – 3 פרמטרים חשובים לפני רכישה

כיסא גלגלים עשוי לשמש אתכם או את הקרובים שלכם לישיבה ממושכת.

כדי שניתן יהיה לשבת עליהם במקסימום נוחות, אתם צריכים לבדוק את 3 הפרמטרים החשובים ביותר לפני הרכישה.

בשורות הבאות נציין בפניכם את פרמטרים אלו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הרכישה הנכונה ביותר.

 

הסבר אודות אופן איסוף המידע בנושא

אנו לא יושבים על כיסא גלגלים, אך יש לנו לא מעט מכרים שנעזרים בכיסא שכזה מסיבות שונות. לכן, פנינו אליהם בבקשה לסייע לנו ברגע שהבנו שאנחנו צפויים לכתוב את המדריך הנוכחי. ראוי לציין כי הם שמחו כולם לסייע ולמסור לנו את המידע החשוב ביותר בנושא. בעזרתם, ריכזנו את 3 הפרמטרים שנחשבים לחשובים ביותר לפני רכישה. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו, בזכותם,  אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים נכון.

 

הפרמטר הראשון – הגודל

כיסאות גלגלים מגיעים בגדלים שונים, בגלל שיש כסאות גלגלים שמתאימים לילדים, בני נוער, מתבגרים, מבוגרים ואף קשישים. כך שכשאתם מתכננים לקנות כיסא גלגלים, אתם צריכים להגיע אל החנות ולבדוק את הגדלים השונים. ההמלצה שלנו היא לבחון 2 או 3 גדלים שונים. כך תהיה לכם האפשרות לבדוק איזה מהגדלים הוא המתאים לכם ביותר. כפי שמודדים ובודקים את גודל המוצר כשקונים מיטות סיעודיות חשמליות, נעליים או פריטי לבוש, כך גם צריך לעשות עם כיסא גלגלים.

 

הפרמטר השני – הנוחות

כפי שציינו בתחילת המדריך, הישיבה על כיסא גלגלים עשויה להיות לעיתים ממושכת. לכן, חשוב מאוד לבדוק שהישיבה בכיסא הנבחר היא נוחה. לפעמים אנו יושבים על כיסא ומרגישים שמשהו מציק, יש מי שמרגישים ברזל בתחתית המושב שמציק, יש מי שמרגישים שגב הכיסא נמוך מידי עבורם והם צריכים לשבת בזקיפות למשך כל זמן הישיבה. כך שאתם צריכים לבחון את העניין באופן מעמיק, כדי להבטיח שהכיסא ישמש אתכם באופן הנוח ביותר.

 

הפרמטר השלישי – נגישות הגלגלים

אם אתם בוחרים בכיסא גלגלים רגיל ולא חשמלי, אתם חייבים לבדוק את הנגישות של הגלגלים. שכן, אתם עשויים להשתמש בהם לא פעם למטרת נסיעה קדימה, לאחור ולצדדים. כדי שתוכלו לבחון את הנגישות של הגלגלים, אנחנו מציעים לכם לבחון את העניין במצבים הבאים:

  • בעת נסיעה במישור
  • בעת נסיעה בעלייה
  • בעת נסיעה בירידה מתונה

ברגע שתנסו (אתם או מי שצפויים להשתמש בכיסא בהמשך) אתם תוכלו להבטיח כי יש לכם את הידע בכל הנוגע להתנהלות עם הכיסא במצבים השונים.  כך תימנעו ממצב שבו תגלו שאין לכם נגישות נוחה לגלגלים או שמסיבה כלשהי, קשה לכם לסובב ולהזיז אותם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם רוכשים כיסא גלגלים חדש. כעת, אתם יכולים לרכוש כיסא חדש ולדעת שאתם מבצעים את הבחירה המתאימה והנוחה ביותר עבורכם.

כיסא מצויר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא