חיפוש

לא נכנעים לתורים ארוכים: הכל על בדיקת MRI פרטית

בדיקה של MRI יכולה לעזור לרופאים רבים לאבחן כל מיני דברים שקשה לאבחן בצורות אחרות. לכן, היא בדיקה חשובה ומשמעותית בכל מיני מצבים של מטופלים שונים. בכדי לקבל תור לבדיקה מסוג זה לעיתים צריך לחכות הרבה זמן בקופות החולים. על כן, יש אופציה של בדיקה כזו באופן פרטי. רוצים לדעת עוד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מהי בדיקת MRI

בדיקת mri היא בדיקה שמטרתה היא לעזור לרופאים ואנשי מקצוע לבחון איברים פנימיים וכן, כלי דם בגופו של האדם. בדיקה זו נעשית בדרך מיוחדת כאשר השימוש בשדה מגנטי וכן, גים של רדיו הם אלה שעוזרים ליצור תמונות מסוימות של האיברים הנמצאים בגוף ולשדר זאת בצורה חיצונית כמו תמונות לעיתים כמו תלת- מימד אפילו.

בעקבות התמונות ניתן לקבל מידע רפואי אודות האיברים וכלי הדם של הנבדק. כאשר האיברים מוצגים בצורות של פרוסות וכך ניתן לראות את הדברים בצורה חדה מאד ולדעת לבחון אותם בצורה יעילה ומבוקרת. חשוב לדעת הבדיקה עצמה היא לא חודרנית מידי ואמורה להיות יחסית פשוטה. אך כדאי לבדוק עם הרופא בדיוק כיצד אתם צריכים להיערך אליה.

 

מתי מומלץ לעשות MRI ולמה?

קודם כל חשוב לציין שזהו לא ייעוץ רפואי, ובאופן כללי צריך לקבל מרשם של רופא והפנייה שלו לבצע את הבדיקה מסוג זה. לא בכל מצב צריך לעשות בדיקה מסוג זה ויש מצבים ספציפיים שרופאים יכולים להמליץ על כך, כמו כאב פנימי, רצון לבדוק מה שלום העובר בבטן של אישה הרבה, כשיש חס וחלילה פריצת דיסק ועוד.

חשוב לא להתמהמה במידה ויש לכם המלצה של רופא. בדיקה כזו יכולה לאבחן דברים באופן מהיר ופשוט ובכך לתת לרופא המטפל שלכם אינדיקציה כיצד לפעול ובאיזה דרך לטפל בכם כמה בצורה הטובה ביותר עבורכם.

 

בדיקת MRI בקופה פרטית

אחד הקשיים בנושא של בדיקת MRI הוא זמן ההמתנה שאנשים נאלצים לחכות בתור בכדי לקבל בדיקה מסוג זה. בין אם מדובר במצב דחוף ובין אם לא, זה מצב בעייתי, כי מדובר בבריאות של אנשים. לכן, קיימת גם האפשרות לבצע את הבדיקה דרך מקום פרטי. במקומות פרטיים הזמינות של התורים כנראה תהיה מהירה יותר ובכך לא תצטרכו לחכות זמן מה. חשוב לברר טוב על המקום ולקרוא על המלצות לגביו.

 

בסיכומו של דבר

בדיקה של MRI יכולה לסייע לרופא לבחון לעומק איברים פנימיים באמצעות גלי רדיו וכן, שדה מגנטי המשדרים תמונות של האיברים בצורה ברורה. ניתן לבצע את הבדיקה כאשר מקבלים הפנייה והמלצה של רופא לכך. הבדיקה יכולה להיעשות דרך קופת חולים או דרך מקום פרטי. כאשר היתרון של השני היא זמן ההמתנה לתור, שלעיתים עשוי להיות קצר יותר מאשר זה של המקום הראשון שציינו.

מכשיר צילום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא