חיפוש

מה ההשפעה הנפשית של אתרי הכרויות על האנשים המבלים שם

יש לנו לא מעט חברים רווקים וגרושים שמחפשים את החצי השני שלהם ברחבי הרשת.

בכל פעם שאנחנו נפגשים על בירה או סתם לשיחה קצרה ברחוב, אנחנו שומעים את החוויות שלהם מהגלישה באתר.

לאחרונה שמנו לב לעניין שמשותף לכל האנשים שמבלים באתרי היכרויות על בסיס קבוע והדבר גרם לנו להחליט שצריך לבדוק את העניין לעומק.

לכן, יצאנו לבדוק מה ההשפעה הנפשית של אתרי היכרויות על האנשים המבלים בהם. הנה כל המידע שריכזנו בנושא:

 

רקע בנוגע לאיסוף הנתונים

לפני שנציג בפניכם את ההשפעה הנפשית שנמצאה בסקר הקטן שערכנו, חשוב שנציין בפניכם איך בכלל ערכנו אותו ומי השתתף בו. אז מדובר בסקר מצומצם שהשתתפו בו כ-8 אנשים. כולם חברים, קולגות וקרובי משפחה שלנו שהסכימו לקחת בו חלק והם יודעים שהמידע שמסרו לנו יפורסם ברחבי הרשת. שאלנו את המשתתפים כמה שאלות חשובות וכלליות שנוגעות להשפעה הנפשית של אתרי ההיכרויות עליהם עצמם וקיבלנו תשובות מפתיעות שגרמו לנו להבין כמה זה היה חשוב לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

הממצאים מתחלקים ל-2

הכותרת שנכתבה לעיל כבר מגלה לכם את העניין המרכזי בסקר שערכנו. הממצאים שמצאנו הראו כי אנשים שגולשים בתוך אתרי הכרויות מושפעים מבחינה נפשית. ניתן בעצם לומר שהם מתחלקים ל-2 סוגים של אנשים:

 

  1. אנשים שמחים

אנשים שמחים הם אלו שנמצאים כבר תקופה באתר ומכירים אנשים חדשים. הם יוצרים בכל פעם קשרים חדשים. לעיתים מדובר בקשרים ארוכי טווח ולעיתים אלו קשרים קצרי מועד שמשרים על הגולשים הרגשה טובה ורגשות חיוביים.

 

  1. אנשים מדוכאים

אנשים שנמצאו כמדוכאים הם אלו שנכנסים אל האתר אחת לזמן מה אך לא יוצרים דרכו קשרים. הדבר מוביל לכך שהם נשארים בודדים וחסרי חברה.

 

אז איך אתרי היכרויות בעצם משפיעים על אנשים שמבלים בהם?

ניתן לראות כי אתרי היכרויות יכולים להשפיע על המבלים באופן חיובי מאוד, בתנאי שאותם אנשים יהיו פעילים, ימצאו פרטנרים ויצאו מגבולות המחשב כדי להכיר אותם לעומק. הדבר מתקשר לעובדה הידועה כי מפגשים עם אנשים מביאים לתחושה חיובית של עשייה שגורמת במרבית המקרים לתחושת אושר. ברגע שאנשים לא מבלים מספיק באתרי היכרויות, הם לא מקבלים את ההשפעה הנפשית החיובית שצפויה לבוא לידי ביטוי בקרב הגולשים המתמידים. דבר שכמובן כל גולש יכול לשנות בהתאם לרצונו האישי.

 

מה המסקנה שלנו?

המסקנה מהמדריך הנוכחי היא לגלוש באתרי היכרויות ולהכיר אנשים חדשים. הדבר מביא להשפעה נפשית חיובית שמאפשרת לכל אחד להרגיש שמח וטוב עם עצמו. אנחנו בעצמנו מתכננים לסיים את המדריך הנוכחי ולנסות את מזלנו באתר היכרויות. מאחלים לכם שתמצאו את החצי השני שלכם וגם, שתמצאו את הצד השמח והחיובי שלכם לאחר שתגלשו באתר היכרויות. מי מכם שגולשים באתר אך לא פעילים מספיק – זה הזמן.

גבר מתכתב עם אישה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא