חיפוש

מה הם התיקים הפופולריים ביותר של עורך דין לענייני ירושה?

עורך דין לענייני ירושה מתמחה בכל מה שקשור לירושות, עיזבון וצוואות מבחינת החוק והפסיקות השונות של בתי המשפט. למרות שירושה וצוואה נשמעים כמו דבר שאינו מורכב במיוחד, עורך דין לענייני ירושה מוצא את עצמו מטפל במגוון רחב של תיקים במהלך השנה. אלו התיקים הפופולריים ביותר של עורך דין לענייני ירושה.

 

עורך דין ירושה

כל עורך דין בוחר במה להתמחות במהלך הקריירה שלו. עורך דין לענייני ירושה הוא עורך דין שבקיא בכל מה שקשור לירושות, אך לא רק – עורך דין זה מתמחה גם בעיזבון ובצוואות. לעורך דין זה יש את הבקיאות בחוקי הירושה השונים הדרושה לביצוע פעולות והליכים שונים.

הוא בעל הניסיון והמיומנויות הדרושות למימוש האינטרס של הלקוחות השונים שלו במקרים הללו. באמצעות עורך דין שמתמחה בירושה ניתן לבצע פעולות הקשורות לירושה או צוואה כאמור, מבלי שיעלה החשש לביצוע פעולה בצורה שאינה חוקית או תקינה.

עורך דין ירושה

טיפול במגוון תיקים

עורך דין ירושה מטפל במגוון רב של תיקים. לקוחות שונים מגיעים אל עורך דין זה עם דרישות ובקשות שונות. לכל לקוח שזקוק לסיוע מעורך דין בענייני ירושה וצוואות יש את הנסיבות האישיות שלו, מה שיוצר את המגוון המדובר.

 

סכסוך ירושה

סכסוכי ירושה הם חלק מהתיקים הפופולאריים ביותר של עורך דין לענייני ירושה. סכסוכים אלו מתרחשים לרוב בין בני משפחה, שמתגלה ביניהם מחלוקת בכל הנוגע לצורה בה הירושה חולקה, לעיזבון מסוים שיורש אחד קיבל ויורש אחר לא או לכל היבט אחר בירושה. סכסוכים אלו עשויים להגיע לבית המשפט, ועורכי דין לענייני ירושה הם אלו שמלווים את הצדדים המסוכסכים.

 

התנגדות לצוואה

במידה וצוואה אינה חוקית, עקב סיבה כזו או אחרת, ניתן להגיש התנגדות לקיום צוואה. התנגדות זו מקפיאה את חלוקת הירושה, ולרוב צפוי בית המשפט לדון בחוקיות הצוואה ולמצוא האם היו טענות של ממש אצל מגיש ההתנגדות. עורכי דין לענייני ירושה מסייעים בהגשת התנגדות זו.

התנגדות לצוואה

עריכת צוואה

ישנן כמה דרכים במדינת ישראל כדי לערוך צוואה. למרות שניתן לעשות זאת לבד ובכתב יד, רבים פונים אל עורך דין ירושה על מנת שהוא יסייע להם לערוך צוואה. עריכת צוואה עם עורך דין מתגלה כיעילה יותר ומונעת סכסוכים פוטנציאליים בין היורשים המיועדים.

 

חלוקת ירושה על פי דין

כאשר אדם נפטר והוא לא השאיר אחריו צוואה, העיזבון שלו יחולק ליורשים לפי הדרך המתוארת בחוק. עורך דין ירושה יכול לסייע לקרובי הנפטר, בכך שהוא יסביר להם את הצורה בה יש לחלק את הירושה.

 

הסתלקות מירושה

ישנם מצבים בהם אדם מסוים נקבע ליורש של עיזבון כזה או אחר, אך מסיבות שונות הוא יהיה מעוניין להסתלק מזכויותיו לקבל את העיזבון המדובר. עורכי דין לענייני ירושה מסייעים למי שמעוניין בהסתלקות מהירושה.

עורך דין צוואות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »