חיפוש

מה מחירו של ניתוח להרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים, הוא הליך קוסמטי שיכול להפחית סימני הזדקנות ולשפר את מראה העפעפיים. הניתוח הזה צבר תאוצה מאז ההבנה כי ״פוקסי אייז״ רק יגרמו לכן לנפילה. הרמת עפעפיים כוללת הסרת עודפי עור ושומן מהעפעפיים העליונים ו/או התחתונים כדי ליצור מראה צעיר ורענן יותר.

ניתוח הרמת עפעפיים הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב גברים ונשים בישראל, שכן הוא יכול להיות דרך די מהירה ומשתלמת יחסית להפחית את סימני ההזדקנות.

 

בואו נדבר תכלס

אז כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים? עלות ניתוח הרמת עפעפיים בישראל נעה בדרך כלל בין 8,000-15,000 שקלים. עלות זו יכולה להשתנות בהתאם להיקף ההליך ולמומחיותו של המנתח הפלסטי. העלות בדרך כלל גבוהה יותר אם המטופל זקוק לניתוח נרחב יותר או אם למנתח הפלסטי יש יותר ניסיון בתחום. בנוסף, גם לאזור בו מבוצע ההליך יכולה להיות השפעה על המחיר. למשל, הליך שנעשה בתל אביב עשוי לעלות יותר מהליך שנעשה בחיפה.

ניתוח הרמת עפעפיים

למה הרמת עפעפיים?

מטרת ניתוח הרמת עפעפיים היא להפחית את צניחת העפעפיים העליונים ולעיתים גם את התחתונים, להסיר עודפי עור מהעפעפיים ולהפחית נפיחות וקמטים סביב העיניים. ניתוח עפעפיים יכול לסייע במראה ערני יותר, רענן וצעיר יותר. אולי תתפלאו לשמוע, אבל הניתוח הנ״ל יכול גם לשפר את הראייה אצל אלה שיש להם עפעפיים נפולים החוסמים את שדה הראייה שלהם.

 

שלב אחר שלב

  • ההליך מתחיל בהתייעצות בין המטופל למנתח – במהלך היעוץ, המנתח יעריך את ההיסטוריה הרפואית של המטופל וידון בתוצאה הרצויה. המנתח גם ידון בסיכונים וביתרונות הכרוכים בהליך
  • כאשר המטופל והמנתח הסכימו על תוכנית, ההליך יתחיל – הניתוח כמובן נעשה בהרדמה כללית, וההליך כולו אורך כשעתיים. במהלך ההליך, המנתח יבצע חתכים זעירים מעל או מתחת לעפעף. לאחר מכן המנתח יסיר את עודפי העור, השומן והשריר, לפני שיתפור בזהירות את החתך סגור.
  • לאחר השלמת ההליך, המטופל יוכל לחזור הביתה – עם זאת, ייתכן שהמטופל יצטרך לשים מדבקה על העיניים למשך מספר ימים לאחר הניתוח וזאת כדי להגן על האזור. המטופל יצטרך גם לשמור על האזור נקי ויבש, ולעקוב אחר ההוראות השונות.

ניתוח הרמת עפעפיים

כמה זמן החלמה?

ההחלמה מניתוח הרמת עפעפיים נמשכת בדרך כלל כשבוע עד שבועיים. במהלך משך הזמן הזה, המטופל להרגיש אי נוחות, כמובן שיתכנו הופעתן של חבורות סביב העיניים,  בכל זאת מדובר באיזו בן העור עדין מאד ובעל כלי דם רבים. לכן, מי שעובר את התהליך יצטרך גם להימנע מפעילויות מאומצות ולהקפיד על מנוחה מרובה.

 

נקודה חשובה

אם את או אתה שוקלים לבצע ניתוח הרמת עפעפיים, חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך. מנתח מקצועי ידון איתכם בסיכונים וביתרונות של ההליך ואף יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום,כאשר חושבים על ניתוח הרמת עפעפיים, חשוב לבחור מנתח פלסטי מוסמך, מומלץ ומנוסה עם תיק עבודות מרשים. כמו כן, חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של ההליך עם המנתח לפני שאתם נשכבים על מיטת הניתוחים.

ניתוח הרמת עפעפיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »