חיפוש

מוצרי טיפוח טבעיים

בעבר שימוש במוצרים טבעיים מכל סוג שהוא היה נחשב למוזר וחריג. תגובות כמו "מה זה השטויות האלה?" ו"מה כבר ההבדל?" היו נשמעות מכל עבר, והיה סוג של זלזול במי שהתחבר למוצרים הטבעיים. קראו להם מתנשאים, קראו להם סנובים אבל לאט לאט העולם כולו עובר להשתמש במוצרים טבעיים. בין אם אלו מוצרי טיפוח טבעיים או מוצרים אחרים – מתגבשת ההבנה שכמה שיותר טבעי – ככה יותר טוב.

 

מה ההבדל בין טבעי ללא טבעי?

אז גם בהקשר של מוצרי טיפוח טבעיים וגם בהקשר של מוצרים טבעיים באופן טבעי, קיים הבדל מובהק בין מוצרים טבעיים למוצרים לא טבעיים. קודם כל מבחינת ההרכב מדובר על הרכבים שונים לחלוטין, כאמור – רכיבים טבעיים ורכיבים שאינם טבעיים – כימיקליים. בנוסף, כשמדברים על מוצרים טבעיים מדברים על מוצרים שאינם יכולים להזיק היות והם מגיעים מהטבע, לעומת כימיקלים שעלולים לא להתאים לכל אחד ואחד, ואף לפגוע בעור הפנים בפרט ובעור הגוף בכלל.

 

מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים תופסים נפח גדול מהמדפים של רשתות הפארם השונות. לאתר יוקאר פארם, למשל, יש עשרות סוגים של מוצרי טיפוח טבעיים שמשווקים על ידם. מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק, לגבר, לאישה וגם מוצרים טבעיים שאינם קשורים לשימוש ישיר על הגוף. רוצים קצת דוגמאות? בואו נראה.

 

וולדה – מותג מוצרים טבעיים

וולדה או בשמו המקורי welede הוא מותג של מוצרי טיפוח טבעיים שמציע עשרות סוגי מוצרים. בין המוצרים תמצאו שמן למניעת סימני מתיחה, משחת שיניים, קרם החתלה לתינוק למניע תפרחת חיתולים, סבון ושמפו לתינוק, שפתון, דאודורנט בריח לימון, דאודורנט בריח רימונים, דאודורנט לגבר, משחת ארניקה ועוד.

 

אקו לאב – מותג מוצרים טבעיים

עוד מותג של מוצרי טיפוח טבעיים בולט במיוחד הוא אקו לאב – eco love. אקו לאב מציע מבחר אפילו גדול יותר של מוצרי טיפוח טבעיים הכוללים שמפו בצבעים שונים – שמפו אדום, שמפו סגול, שמפו כתום ועוד, סבון ידיים טבעי עשוי ירקות ירוקים, סבון ידיים טבעי עשוי ירקות אדומים, סבון שמן זית פריחת השקד, מסכה לשיער צבוע ויבש בצבעים, מרככים לשיער במגוון צבעים, קרם גוף לעור יבש, קרם ידיים וזהו רק חלק קטן ממגוון המוצרים.

 

נשמע מופרך, נכון?

אנחנו בטוחים שאתם מרימים גבה כרגע בפליאה ולא מבינים איך זה יכול בכלל להיות. אז כן, זה בהחלט יכול להיות. הטכנולוגיה בתחום מוצרי טיפוח טבעיים כל כך התפתחה עד שהיום אפשר לעשות באמת הכל. בין אם מירקות, פירות או תבלינים – מוצרי טיפוח טבעיים יכולים להיות עשויים מכל הטוב של הטבע, ואתם זוכים להנות ממוצרים מעולים שטובים לגוף.

 

ומה המחירים?

מחירים של מוצרי טיפוח טבעיים נעים בטווח יחסית רחב ולפי סוג המוצר, אולם המחירים הם נוחים לכל כיס וכיום כל אחד מכם יכול להנות ממוצרי טיפוח טבעיים.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »