חיפוש

3 מכשירים רפואיים ביתיים שיכולים להציל חיים

החיים הם הדבר הכי חשוב שיש לנו. כולנו מוכנים לשלם הרבה מאוד כדי לזכות בחיים ארוכים יותר ולשפר את איכות החיים. לפעמים אנחנו ממש 'משתגעים', משלמים כסף רב על בדיקות ואבחונים שונים, נכנסים לדיאטות שונות ומשונות, ומשקיעים אנרגיה רבה בכל מיני דברים שנשמעים לנו מבטיחים. אבל האם חשבתם פעם על זה שיש כמה דברים יותר פשוטים שאפשר לעשות? במאמר הזה תוכלו לקרוא על 3 מכשירים רפואיים פשוטים ביותר שכדאי מאוד שיהיו בכל בית. המכשירים הללו מסייעים בהצלת חיים, ממש כמו שזה נשמע. והכי חשוב – לא מדובר על דברים ענקיים שתופסים הרבה מקום או על מכשור מתקדם שדורש צוות רפואי מיומן ומקצועי שיפעיל אותו, אלא על מכשירים שיותר פשוטים לתפעול ממכשיר פלאפון חכם שיש לכל אחד מאיתנו היום בכיס.

 

רפואה ביתית

תחום הרפואה הביתית הולך ותופס תאוצה, ביחוד לאחר ההתפרצות של מגפת הקורונה. כיום ישנה הבנה שאנשים יכולים לטפל בהרבה דברים באופן עצמאי בלי לצאת מהבית, תוך התייעצות מקוונת עם הרופא שלהם. חלק מהתחום התאפשר בזכות ההתקדמות הטכנולוגית שסייעה במזעור ובהנגשה של מכשור רפואי. אספנו כאן עבורכם 3 מכשירים שכדאי מאוד שיהיו לכם בבית. הם פשוט מצילי חיים.

  1. מד לחץ דם – לא סתם מצב של לחץ דם גבוה נקרא 'הרוצח השקט'. מדובר על מצב רפואי שאין לו סימנים בולטים כלפי חוץ, אך הוא מסוכן מאוד משום שבמהלכו יכולה להתפתח טרשת העורקים, מחלה שנחשבת כגורם סיכון להתקפי לב, פגיעה בכלי דם, שבץ מוחי ועוד. לחץ דם הוא מדד רפואי בסיסי ביותר של גוף האדם, וניתן למדוד אותו בקלות ולדעת האם לחץ הדם שלכם תקין או שהוא לא תקין וצריך לבדוק את העניין לעומק.
  2. א.ק.ג. ביתי – א.ק.ג. הוא מכשיר הבודק את פעילות הלב ומזהה דפוסים חריגים שיכולים לסמן התקפי לב, הפרעות קצב, או בעיות לבביות אחרות שדורשות פינוי מיידי לבית חולים. מכשיר א.ק.ג. ביתי ופשוט מבצע את הבדיקה שלכם, ושולח אונליין את התוצאות של הבדיקה למוקד. במוקד יושב איש מקצוע שמפענח את הבדיקה וקובע האם היא תקינה או שיש בעיות.
  3. לחצן מצוקה – נראה שזהו המכשיר שמציל חיים באופן המובהק ביותר. לחצן המצוקה שנמצא על הגוף מצויד בכפתור GPS וברגע שלוחצים עליו הוא שולח קריאה למוקד החירום. הלחצן מסוג לקבל שיחות כך שניתן לוודא שמדובר על התראת אמת ושהמכשיר לא נלחץ לכם בטעות. לחצן המצוקה מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים שחיים לבדם. בכל מקרה של תקלה או נפילה ניתן ללחוץ על כפתור החירום ולהזעיק עזרה שתגיע במהירות.

 

סיכום

אז לפני שאתם משתגעים עם כל מיני בדיקות מורכבות ויקרות, פשוט תחזיקו בבית כמה מכשירים פשוטים ואמינים שיוכלו להציל את חייכם במקרה חירום!

כפתור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא