חיפוש

מקום מומלץ לטיפולי שיניים

אנשים רבים חווים פחד כאשר הם חושבים על כך שהגיע הזמן לקבוע תור לרופא השיניים. עם זאת, אין כל סיבה לחשוש – רופא השיניים נמצא שם בשבילכם, על מנת לתת לכם את טיפול הטוב והמסור ביותר, ולדאוג לבריאות השיניים והחניכיים שלכם. לפני שאתם קובעים תור לרופא השיניים, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת.

 

מרפאה פרטית אל מול מרפאה ציבורית

השאלה אם ללכת אל רופא שיניים באופן פרטי או דרך הקופה, היא שאלה שמלווה רבים מאיתנו. היתרון הבולט של מרפאה פרטית הוא עניין הזמן – לרוב תוכלו למצוא תורים זמינים לכל זמן שתרצו, ואם מדובר במקרים דחופים תוכלו אף לקבוע תור עוד לאותו היום.

עם זאת, במרפאה של הקופה התורים לרוב ארוכים, ואף במקומות מסוימים יש לקבוע מספר חודשים מראש על מנת לקבל טיפול. אם מדובר במקרה דחוף, לא בטוח שתוכלו למצוא תורים זמינים למתי שתצטרכו.

מנגד, היתרון של הרפואה הציבורית (שהוא גם החיסרון של הרפואה הפרטית) הוא המחיר – הרפואה הציבורית היא לרוב זולה יותר מהפרטית. אם יש לכם כאבים בשיניים ואתם צריכים לראות רופא שיניים במהירות, ההעדפה לרוב תהיה ללכת לרופא פרטי. אם המקרה לא דחוך, ויכול להמתין מספר שבועות או חודשים, תוכלו לקבוע תור לרופא דרך הרפואה הציבורית.

 

הטיפולים שמרפאת השיניים מציעה

תפקידו של רופא השיניים לא מתמצה בלתת מענה מהיר לכאבי שיניים ולבעיות שונות בשיניים – אלא הוא מציע עוד מגוון רחב של שירותים וטיפולים. חשוב לבדוק לפני קביעת התור שרופא השיניים אכן מעניק את השירות אותו אתם צריכים.

בין אם אתם מעוניינים לבצע טיפול לצרכים רפואיים (כמו השתלת שתלים דנטליים או שיניים תותבות, טיפולים לשיקום הפה, טיפול במחלות חניכיים ועוד), ובין אם מדובר בטיפול לצורך קוסמטי (כמו יישור שיניים או ציפוי לשיניים במקרים בהם השן שבורה או סדוקה) – חשוב לבחור ברופא שיניים מקצועי ואמין, שלא יגרום לכם לנזק לשיניים – אלא יעשה את עבודתו נאמנה.

על מנת להתרשם ממגוון נוסף של טיפולי שיניים שתוכלו לעבור, ולקבלת מידע רב אודות בריאות השיניים וסוגי הטיפולים השונים, תוכלו להיכנס לדף הבית של ד"ר צוהר – רפואת שיניים.

 

ביקור תקופתי אצל שיננית – הטיפול המשלים לרופא השיניים

לרופא השיניים תגיעו ככל הנראה אם צצה בעיה כלשהי שקשורה לשיניים שלכם, או אם אתם מעוניינים בטיפול קוסמטי על מנת לקבל חיוך יפה יותר. עם זאת, מומלץ לבחור במרפאת שיניים שמציעה גם ניקוי שיניים יסודי אצל שיננית.

ההמלצה היא לקבוע תור לשיננית פעם בחצי שנה, על מנת שתוכלו לשמור על רמה מיטבית של היגיינת פה ובריאות השיניים. תפקידה של השיננית הוא לנקות את השיניים ביסודיות, והיא גם תוכל להתריע במידה והיא רואה בעיה – עוד לפני שתרגישו כאב בשן!

שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא