חיפוש

איזו מתנה יכולה להחזיר את האהבה למיטה?

זוגיות היא עניין מורכב, ומערכות יחסים שנמשכות שנים רבות כרוכות בעליות ומורדות. עם זאת בסופו של דבר, מערכת יחסים שנמשכת זמן רב- ככל הנראה שווה את זה, ואנו מעוניינים להשקיע בה ולא לקבל אותה כמובנת מאליה. זוגות רבים חווים משברים במהלך מערכת היחסים שלהם, אם עקב משקעים זוגיים, אם עקב שגרת היום-יום השוחקת לעתים, ואם בגלל אירועים כאלו ואחרים. מצבים כאלו לעתים ישפיעו גם על חיי המין שלנו, למשל יגרמו לפחות חשק, או להסתכלות על האקט המיני כעל "מטלה" שיש לבצע. מצבים אלו לרוב הם הפיכים וניתנים לתיקון, למשל בעזרת מחוות או מתנות מסוימות שתחזרנה את האהבה ואת התשוקה, עקב המשמעות שמאחוריהן.

 

שחיקה במערכת היחסים

שחיקה בחיי הזוגיות היא עניין נפוץ. אין זה פשוט לחיות עם אותו אדם זמן רב, ועם זאת- מדובר במשהו שאנו בונים ומעצימים במהלך השנים, ואם אנחנו שם? כנראה שזה שווה את זה. זוגות רבים מתארים מצבים של שחיקה, שמביאה לעתים למשברים בחיי הזוגיות מסיבות שונות. להוציא סיבות טרגיות ואירועים קשים, לרוב הסיבות יכולות להיות למשל- שגרה שוחקת שגורמת לנו להשקיע פחות במערכת היחסים בתקופות מסוימות, התייחסות לבן\ת הזוג כמובן מאליו, ועוד. שיקוף טוב למערכת היחסים שלנו הם כמובן- חיי המין. משברים זוגיים יראו את אותותיהם הראשונים במיטה, וכך נוכל להבין שמשהו כבר לא עובד כמו פעם. ייתכן ומדובר בתדירות נמוכה יותר של קיום יחסי מין, וייתכן שמדובר בחוויה שונה במיטה לעומת ימים עברו.

 

האם מתנות יכולות להחזיר את האהבה למיטה?

זו שאלת מיליון הדולר- תרתי משמע. גברים רבים משקיעים כסף רב במתנות יקרות, מתוך התחושה שמערכת היחסים שלהם שווה את זה. אבל האם באמת רכישת עגילי יהלום יקרים, או צמיד טניס מנצנץ תעשה את העבודה? התשובה היא שייתכן וכן, וייתכן ולא- כל מקרה לגופו. רכישת מתנה עבור האישה, לרוב אינה חשובה עקב תג המחיר המוצמד אליה, אלא עקב המשמעות העומדת מאחוריה. גם מחווה פשוטה יותר מאשר תכשיטים יקרים, עשויה להתקבל בצורה חיובית ולהתחיל שרשרת שתצית את הניצוץ מחדש. כשאנו עושים משהו שמראה לבן\ת הזוג שאנו חושבים עליה- הדבר מעורר רגשות, וכמוהו כהכרזה האומרת- שאנו לא מוכנים לוותר על מערכת היחסים בקלות. מתנה יקרה בהחלט אינה הכרחית, ותגובה זהה עשויה להתקבל גם מהזמנת נופש לסופה"ש, בילוי במסעדה, וכל מחווה רומנטית אחרת.

זוגות רבים חווים לעתים שחיקה במערכת היחסים שלהם, והדבר מתבטא לעתים בחיי המין- אם בצורה של ירידת החשק והחוויה שבעניין, ואם בירידת התדירות. בעוד בני זוג רבים מנסים להצית את הניצוץ מחדש באמצעות מתנות יקרות, חשוב להבין- כי המחווה מאחורי המתנה היא החשובה, ותגובה זהה יכולה להתקבל גם בכל מחווה רומנטית אחרת.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קנאביס רפואי
שיטות שונות של צריכת קנאביס למטרות רפואיות: יתרונות, חסרונות והנחיות מינון

בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי זכה להכרה משמעותית ביתרונות הטיפוליים הפוטנציאליים שלו. ישראל עומדת כמדינה מובילה בתחום, עם מסגרת מוסדרת היטב המאפשרת למטופלים לקבל רישיון

קרא עוד »