חיפוש

3 סוגים של קנאביס רפואי עבור כאבים ומחלות שונות

למי שאינו יודע, הקנאביס הינו בכלל צמח רב ממדי, מאז שחר ההיסטוריה, ולא כולם תמימי דעים לגביו.

השימושיות והרבגוניות של הקנאביס הניעו אותו להשתייך למנעד רב של תעשיות, והוא הכי מוכר בתור קנאביס רפואי. 

הקנאביס הרפואי מורכב מלמעלה למאה ועשרים רכיבים, שמוכרים בשם המקצועי קנבינואידים, כאשר טטרהידרוקנבינול וכן קנאבידיול הם שני הקנבינואידים הכי נחקרים ומוכרים. כדאי

לכם להמשיך לקרוא עד הסוף, משום שתגלו 3 סוגים של קנאביס רפואי עבור כאבים ומחלות שונות.

 

האם קשה להתאים את הסוג של קנאביס רפואי, ומה הוא אפגני דריפטר?

מי שכבר החליט לצרוך קנאביס רפואי, עשוי להיתקל בקושי של מציאת והתאמת הסוג המתאים, בנוגע למחלה או למצב הכללי שלו. מה שמוזר, שההחלטה הזאת היא לגמרי שלכם, בעוד הרופא רק אמון על הספקת מרשם כללי, שבו מופיעים ריכוזי שני הקנבינואידים העיקריים שבקנאביס. אתם צריכים להבין ולהחליט איזה סוג של קנאביס רפואי מתאים ונכון בשבילכם. לא תמיד זאת משימה קלה למדי, ולעתים קרובות ייקח לכם זמן מה עד שתיסגרו על סוג הקנאביס הרפואי שמתאים לכם, תוך כדי ניסוי וטעייה. ולעניינו – הכירו את סוג הקנאביס הרפואי אפגני דריפטר – מדובר אודון זן של אינדיקה, שמהווה חלק מהסדרה של גרין רוק, מטעם החברה גרין פילד, בשיתוף פעולה עם חברת בזלת. מה שמייחד אותו הוא שמשיגים אותו כהכלאה של זני סקאנק עם זני אפגני קוש, כאשר מחיר השוק שלו הוא כשלוש מאות ₪.

 

מה יקרה בבחירה מוטעית של קנאביס רפואי, והאם כבר התוודעתם לגוסט טריין הייז?

לעולם אי אפשר לחזות מראש את ההשפעה של קנאביס רפואי, כאשר מתחילים סוג חדש, צפויים להשפעות שליליות או להשפעות חיוביות ברמה הפיסית או ברמת התודעה למספר שעות. ולכן תנסו סוג אחרי סוג, עד אשר תיווכחו לדעת כי אתם חווים רק השפעה חיובית, מה שיכול להתאים לכם זה הסוג גוסט טריין הייז, וזאת על שום שסוג זה מיוצר באמצעות חברת איקו מקנדה במתקני הגידול שנקראים אינדור, ומיובא למדינת ישראל באמצעות חבר בול פארמה. סוג זה של הקנאביס הרפואי נוצר כתוצאה מהכלאה של זן נוויל'ס רק עם גוסט אוג'י ומחירו גם שלוש מאות ₪.

 

האם קנביס רפואי מהסוג ג'יי אם או יכול להתאים לכם?

הסוג של קנאביס רפואי השלישי הינו ג'י אם או, שהוא סוג של קנאביס אינדיקה, שנהוג לקנות אותו גרליק קוקיז או ג'י אם או קוקיס. הוא הגיע ממתקני החברה קרונוס הקנדית, והוא למעשה סוג של הכלאה אדירה ביו סאוור קוש, סקאוט קוקיז וכן כמדוג. מחירו נצפה במאתיים ותשעים ₪.

 

מה כה מועיל בהיתכנות של קנאביס עד הבית?

ברור מאליו כי קנאביס עד הבית חוסך לכם המון זמן של נסיעה, מציאת מקום חנייה או לחלופין עמידה בתור לקופה, וחוץ מזה תיהנו ממלאי מוצרים רב יותר, שלא תמיד יהיה זמין בשבילכם בחנות או בבית המרקחת המקומיים, שמהם אתם נוהגים לקנות קנאביס באופן קבוע.

פרח רפואי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קנאביס רפואי
שיטות שונות של צריכת קנאביס למטרות רפואיות: יתרונות, חסרונות והנחיות מינון

בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי זכה להכרה משמעותית ביתרונות הטיפוליים הפוטנציאליים שלו. ישראל עומדת כמדינה מובילה בתחום, עם מסגרת מוסדרת היטב המאפשרת למטופלים לקבל רישיון

קרא עוד »