חיפוש

4 סיבות לעשות החלקה אורגנית ולא אחרת

בעידן כמו שלנו, עולם היופי מככב ותופס מקום רב בחיינו.

לכולנו חשובה הניראות שלנו, כולנו רוצים להרגיש מטופחים ולהרגיש טוב עם עצמנו.

החלקה אורגנית היא למעשה סוג החלקה מאוד נפוץ בארץ, והוא נחשב איכותי ביותר מאחר וחומריו איכותיים, ומצליח להשאיר את השיער בריא וחזק כמו שהיה בבסיסו.

אז מהן הסיבות הנכונות לבצע דווקא החלקה אורגנית?

 

התאמה לכל סוגי השיער – ונסגר העניין

החלקה אורגנית היא לא פחות ממושלמת לשיער שלכם. היא פשוט מתאימה לכל סוגי השיער באשר הם. שיער מקורזל, שיער מתולתל, ואפילו שיער מסוג אפרו שנחשב לבין הקשים בסוגי השיער הקיימים בעולם. ההחלקה נעשית על ידי רכיבים טבעיים שנמצאים בלאו הכי בשיער שלכם, והחומר מבוסס על חומצות אמינו. ההחלקה הזו לא הורסת את חלבון הקראטין של השיער, ובשל זאת שומר על השיער בריא יותר וחזק יותר. לכן גם מי שחושש ששיערו לא יוכל להסתדר עם ההחלקה, זו סיבה מספיק טובה לבקר במספרה.

 

גם בהיריון ניתן למצוא את הפתרון

בואו נודה באמת, רוב האוכלוסיה שרוצה לבצע החלקה היא המין הנשי מבינינו. עכשיו יש בשורה משמחת הרבה יותר – אם אתן בהריון ונפשיכן חושקת בהחלקה פתאום תוך כדי ההורמונים המשתנים, אתן יכולות לבצע החלקה אורגנית, בשונה מהחלקות אחרות שאסור לבצען במהלך ההריון משום שהן מכילות פורמלין, שזהו חומר שעלול להזיק לכן במידה והוא נמרח על השיער כחלק מההחלקות האחרות שקיימות.

 

הגיל זה התרגיל

אחד היתרונות של ביצוע החלקה אורגנית הוא עצם העובדה שניתן לבצעה החל מגיל 10 שנים ומעלה. כך יוצא שגם אם הילדים שלכם למשל רוצים לבצע החלקה, או לבצע שינוי בשיער שלהם הם יכולים לעשות זאת בהחלט. כמעט ואין הגבלת גיל כשמדובר בהחלקה אורגנית, וכך יוצא שהיא טובה מאוד ואיכותית בשימושה ובבטיחותה. האופציה הזו מתאימה ביותר לנערים ולנערות בגיל ההתבגרות שכל החשיבה שלהם משתנה מעת לעת, ואם הם יצטרכו יש להם את המענה של ההחלקה האורגנית.

 

חומרי ההחלקה עושים את העבודה

למי שבאמת דואג לשיער שלו ורוצה לשמור אותו בריא, חזק ומטופח, עליו להכיר בחומרים הנמצאים בשימוש בהחלקה אורגנית, ולהבין את משמעותם. החומרים של ההחלקה האורגנית הם מהטובים שיש, שכן הם מכילים למשל חומר שיאה, חלבון אורז, נוגדי חמצון, ויטמינים נוספים כמו ויטמין E  למשל ועוד שלל חומרים שטובים לשיער, ויכולים להתאים לכל הסוגים באשר הם.

 

החלקה אורגנית עשויה מחומרים טבעיים

בעוד שהחלקה אורגנית כמו כל החלקה, גורמת להרס של השיערה, בביצוע החלקה אורגנית ההרס מינימלי והכי פחות מזיק לשיער מהחלקות אחרות. לכן חשוב להבין שבמידה ותרצו להחליק את השיער שלכם, כמו שרבים במהלך העולם כבר דוהרים לעשות, קודם כל מצאו לעצמכם את סוג ההחלקה הכי מתאים עבורכם, וכמובן את סוג ההחלקה שיעשה טוב לשיערכם.

מספרה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסמטיקה טבעית
קוסמטיקה טבעית לעור נוטה לאקנה

אנשים רבים הסובלים מאקנה מעוניינים בשימוש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור, אך רבים מן המוצרים הקוסמטיים מכילים חומרים משמרים אגרסיביים שמזיקים לעור לטווח הארוך. למרבה

קרא עוד »
טיפול קוסמטי
4 טיפולי יופי פופולריים

  הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם אל תחום טיפולי היופי. עובדה זו גורמת לנשים וגברים לבדוק מידי פעם מהם טיפולי היופי הפופולאריים שיאפשרו להם להיות חלק

קרא עוד »
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים
הכירו את המכשיר להוצאת שחורים

ה”קודמונים” (הידועים יותר בשמם העממי, שחורים) הם פגם אסתטי מוכר וידוע שמטריד רבים ורבורבות מאיתנו. ניקוי נקבוביות העור והוצאת השחורים כולל שימוש בתכשירים שונים ובשיטות

קרא עוד »