חיפוש

סיגריות לעומת אידוי – מה היתרונות והחסרונות של כל אחד?

צריכת טבק על ידי עישון, תמיד הייתה נושא שנוי במחלוקת, בעיקר בפן הבריאותי. בשנים האחרונות, צרכנים רבים גילו תחלופה נהדרת הצוברת פופולריות רבה, והיא כמובן צורת האידוי. גם לעישון וגם לאידוי יש תומכים נלהבים או מתנגדים, כל אחד מהם טוען ליתרונות ולחסרונות של כל צורכת צריכה. בואו נדבר על עישון ואידוי, נעמיק ביתרונות ובחסרונות שלהם תוך דגש על ההשפעות הבריאותיות והפן החברתי.

 

מה פחות מזיק, עישון או אידוי?

עישון טבק וסיגריות כרוך בשריפת החומר בטמפרטורה גבוהה מאוד, הגורמת לשחרור אלפי כימיקלים רעילים ומסרטנים, היישר לתוך גופכם ולסביבתכם. השאיפה של חומרים אלו קשורה ישירות לשפע של באיות בריאותיות. החל מסרטן ריאות, מחלות לב וכלי דם וגם בעיות נשימה. ומכיוון שעישון הוא לרוב אקט חברתי, המעשנים למעשה גורמים לאנשים שבסביבתם לעישון פסיבי, החושף גם אותם לאותו עשן מזיק ומסוכן לבריאותם.

מצד שני, ישנם וופורייזרים המאפשרים צריכת טבק על ידי אידוי. אמנם אידוי אינו כרוך בתהליך בעירה, ואכן מפחית באופן משמעותי את החשיפה לכימיקלים מזיקים המצויים בעשן הטבק, אך הוא אינו חף מכל סיכונים בריאותיים. סיגריות אלקטרוניות עדיין מכילות ניקוטין, שהוא חומר ממכר ויכול להשפיע ולהזיק בריאותית. לניקוטין ישנן השפעות ארוכות טווח על בריאות מערכת הנשימה, הלב וכלי הדם.

חֲלִיפַת עֶרֶב

מה הן ההשפעות החברתיות?

לאורך השנים, עישון בחברה ובפומבי הפך לפחות נפיץ ולגיטימי. עישון בציבור מהווה מטרד של ממש עבור אנשים שאינם מעשנים, ובעיקר מאלץ אותם להפוך למעשנים פסיביים ומזיק להם בריאותית. לכן אנחנו נחשפים יותר ויותר להגבלות על עישון במקומות ציבוריים ברחבי העולם, כדי להפחית את החשיפה לעישון פסיבי ולהגן על בריאות הציבור ככל שניתן.

דרך נוספת להתחשב בסביבה וגם בעצמכם, היא לעבור לצריכת טבק באידוי. האדים הנפלטים מהוופורייזר אינם רעילים ואינם מזיקים לאנשים הקרובים אלינו, ובדרך זו אתם למעשה יכולים לצרוך טבק בכל זמן ובכל מקום, מבלי להוות מטרד לאנשים שלא מעשנים, ומבלי להזיק להם בריאותית. צרכים רבים מהססים לעבור לאידוי, מכיוון שהם התרגלו לסיגריה קטנה, חד פעמית ונגישה וחוששים להסתבך עם מאדים גדולים או מורכבים.

אך לשמחתנו, כיום ישנם המון סוגים של מאדים. תוכלו להתרשם ממבחר עצום של סוגי וופורייזר נייד אצל טבק עבודי ולבחור במוצר שמתאים לכם בדיוק! החל מוופורייזרים קטנים וקומפקטיים, צבעוניים ומסוגננים או פשוטים ואלגנטים, אצל טבק עבודי תמצאו את מגוון המאדים הגדול, האיכותי והחדיש ביותר שיש כיום.

 

לסיכום

גם לעישון וגם לאידוי יתרונות וחסרונות משלהם, והבחירה בין השניים תלויה בהעדפות שלכם, הצרכנים. חשוב להביא בחשבון את השיקולים הבריאותיים והחברתיים, בעוד שעישון גורם נזק גם לכם וגם לסביבה שלכם, אידוי מציע אלטרנטיבה בטוחה יותר. תוכלו לרכוש ולהתנסות בוופורייזר נייד, מתוך המבחר העצום הקיים כרגע בשוק, המציע מגוון מאדים בצורות שונות, גדלים, עיצוב וטווח מחירים רחב במיוחד.

סיגריות לעומת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מס הכנסה
מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן להכנסות מסוגים מסוימים וגם למשלמים בעלי נכות רפואית או מוגבלות בריאותית קבועה. נציג לפניכם את סוגי המשלמים שיכולים להיות זכאים לפטור

קרא עוד »