חיפוש

צורות צריכה לקנאביס רפואי

רבים צורכים את צמח הקנאביס בישראל ככזה המשפר להם את איכות החיים, בעיקר בתחום הבריאות. את הקנאביס הרפואי ניתן לצרוך במגוון דרכים: עישון, הסנפה, אידוי, שמנים שונים, בבליעה דרך אכילה או שתייה ועד מוצרים של היגיינה נשית – מה ההבדלים ביניהם ומה היתרונות של כל אחד.

התרומה האדירה של צמח הקנאביס לחולים השונים הזקוקים לו באופן דרסטי על מנת להתקיים ולנהל אורח חיים איכותי וסטנדרטי ככל האפשר ניכרת. מתוך הצורך הזה, ישנה עלייה מתמדת בצריכה של צמח הקנאביס ובכך גם ברצון לפתח ולשכלל את מגוון הדרכים בהן ניתן לצרוך את הקנאביס הרפואי ולא רק בדרכים הסטנדרטיות שהיו מקובלות עד כה כמו עישון, שעו הבעירה יכול לפגוע בריאות או בדרכי הנשימה, או דרך שמנים שונים.

גראס רפואי

אופני צריכה – יתרונות וחסרונות

עישון: בעוד מדובר באחת השיטות המועדפות של חולים שונים לצרוך את צמח הקנאביס, המספקת הקלה מיידית למטופל אשר מרגיש בהרגשת המוצר תוך דקות ספורות, יש לשיטה זו גם כמה חסרונות; ההשפעה שלה היא לטווח קצר והעישון גורם, כמו עשן הסיגריה, לנזקים במערכת הבליעה והנשימה של גוף האדם.

אידוי: מכיוון שמדובר בטמפרטורה נמוכה יותר מעישון ובכך אין לאידוי את ההשפעות של השריפה והבעירה שיש לעישון, שיטה זו נחשבת כמועדפת יותר. גם כאן ההשפעה היא די מהירה, אך ההבדל הוא שהיא נשארת לטווח ארוך יותר של כמה שעות. ניתן לשלוט על הטמפרטורה שלו ולהשתמש בו בציבור מבלי שיפלוט עשן. אך, גם במוצר זה יש כמה חסרונות; יוקר מוצרי האידוי הנעים בין מאות לאלפי שקלים הינם הוצאה לא מבוטלת. בנוסף, יש מטופלים הרוצים השפעה לטווח ארוך יותר ומספר שעות נחשב גם כן קצר יחסית והקשה מכל – יש קושי בשליטה על המינונים של הקנאביס.

שמני הקנאביס: בדרך כלל המטופלים אשר נוטים להשתמש בשמני הקנאביס הם אותם חולים אשר אינם יכולים לעשן או להשתמש במכשיר האידוי כגון קשישים או ילדים קטנים. ישנם שמנים בריכוזים שונים בהם שמן הסיבידי – שמן אורגני, צמחי, בעל ריכוז גבוה של חומר שניתן לטפל בו במגוון מחלות והוכח כיעיל. כיום קיים שמן הסיבידי למכירה בחנויות אינטרנטיות שונות במרחק של לחיצת כפתור וחיפוש פשטני ביותר בגוגל.
ההשפעה של שמנים אלה היא איטית יותר ויכולה ליצור בעיות עיכול שונות, אך היא ארוכת טווח ומונעת את נזקי הבעירה.

קנאביס במזון ובשתייה: כיום ניתן לראות שצמח הקנאביס משולב בסוגים שונים של תה, טבליות או סוגי אוכל שונים כאשר החלקים הפעילים שבו מייצרים השפעה לא מבוטלת, אך היתרונות והחסרונות די דומים לאלו של שמן הקנאביס.

מוצרי היגיינה נשיים: מכוון יותר להקלה של חולים במחלות עור שונות ואין השפעה של בלבול או היי המזוהים עם הקנאביס.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קנאביס רפואי
שיטות שונות של צריכת קנאביס למטרות רפואיות: יתרונות, חסרונות והנחיות מינון

בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי זכה להכרה משמעותית ביתרונות הטיפוליים הפוטנציאליים שלו. ישראל עומדת כמדינה מובילה בתחום, עם מסגרת מוסדרת היטב המאפשרת למטופלים לקבל רישיון

קרא עוד »