חיפוש

להכיר את עצמך: כך תדעו האם אתם מוכנים למחויבות

מחויבות היא חלק בלתי נפרד מהחיים. אנחנו מתחייבים לעבודה, למשפחה, לידידים וגם לעצמנו. מחויבות יכולה להיות מקור לסיפוק רב, אך היא גם יכולה להיות מאתגרת. אם אתם שוקלים להיכנס למחויבות חדשה, חשוב לבדוק אם אתם באמת מוכנים לכך. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

 

מה אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שתכנסו למחויבות?

בראש ובראשונה שאלו את עצמכם מהם הצרכים והרצונות שלכם לפני שאתם מתחייבים לאחרים, חשוב לדעת מה אתם רוצים מהחיים. האם אתם רוצים משפחה? קריירה? חופש? או סטוצים? ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים, תוכלו להתחיל לחשוב איך מחויבות חדשה תתאים לצרכים שלכם.

מערכת יחסים בריאה

האם אתם מוכנים להתפשר ולהשקיע בזוגיות מחייבת?

כל מחויבות כרוכה בהתפשרויות מסוימות. אתם תצטרכו להקדיש זמן ואנרגיה לאדם או לדבר שאתם מתחייבים אליו. האם אתם מוכנים לעשות את ההתפשרויות הללו? האם אתם בטוחים באדם שאתם מתחייבים אליו? אם אתם מתחייבים לאדם אחר, חשוב להיות בטוחים שאתם בטוחים בו.

האם אתם מאמינים לו? האם אתם סומכים עליו? האם אתם חושבים שהוא יכול לספק לכם את מה שאתם מחפשים? בנוסף, שאלו את עצמכם האם אתם מוכנים להשקיע? כל מחויבות דורשת השקעה. אתם תצטרכו להשקיע זמן, אנרגיה, כסף ואולי גם רגשות. האם אתם מוכנים להשקיע במחויבות החדשה?

 

זוגיות פרק ב'

אם אתם עונים בחיוב על השאלות הללו, ייתכן שאתם מוכנים למחויבות חדשה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שגם אם אתם מוכנים, זה לא אומר שהמחויבות תהיה קלה. כל מחויבות דורשת עבודה ומאמץ. בהנחה שאתם מחפשים זוגיות שניה והכרתם אדם באתר הכרויות פרק ב תצטרכו לעבוד קשה כדי שהזוגיות הזו תצליח, במיוחד עם מעורבים בכך ילדים מהזוגיות הראשונה.

אילו דברים תוכלו לעשות כדי לבדוק אם אתם מוכנים למחויבות?

דברו עם אנשים אחרים שהיו במצב דומה. הם יכולים לתת לכם תובנות ועצות שיעזרו לכם לקבל החלטה. בנוסף, עשו תרגול מחשבתי. כלומר, דמיינו את עצמכם במחויבות החדשה. איך אתם מרגישים? האם אתם מאושרים? האם אתם מרגישים שאתם יכולים להתחייב לחלוטין? והכי חשוב, תנו לעצמכם זמן. אל תמהרו להחליט. קחו את הזמן לחשוב על הדברים ולבדוק אם אתם באמת מוכנים.

 

סיכום

אהבה היא תנאי הכרחי למחויבות. אם אתם לא מאוהבים בבן/בת הזוג שלכם, סביר להניח שלא תצליחו ליצור מחויבות בריאה. בנוסף, מחויבות דורשת מידה מסוימת של בגרות רגשית. אם אתם עדיין מתמודדים עם בעיות אישיות או רגשיות, סביר להניח שלא תצליחו לעמוד בדרישות של מחויבות. לפיכך, אם אתם עדיין לא בטוחים אם אתם מוכנים למחויבות חדשה, זה בסדר. אין צורך להרגיש לחץ. קחו את הזמן שאתם צריכים וקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מערכת יחסים בריאה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא