חיפוש

זוגיות בריאה: כך תשמר את הניצוץ והאהבה בקשר

בני זוג שחיים יחד מזה זמן רב, יוכלו להעיד שהאהבה עשויה להישחק עם הזמן. שיחות שקיימנו בנושא עם יודעי דבר בתחום גרמו לנו להבין שמדובר בעניין שניתן לשינוי. מסתבר שצריך ליישם טיפים מסוימים, כדי לשמר את האהבה ולהדליק את הניצוץ בכל פעם מחדש. הישארו כאן ותגלו מהם הטיפים הסודיים הלוו שישנו את חייכם.

 

טיפ ראשון: תקבעו דייט אחת לשבוע

כידוע, זוגיות בריאה מצריכה תחזוקה באופן קבוע. מדובר בעובדה מוכרת, אך היא קשה ליישום בקרב רבים. שכן, יש לא מעט בני זוג שמעדיפים לשקוע בספה בסוף יום עבודה ארוך, במקום לצאת לדייט במסעדה אהובה. אנחנו כאן כדי לשנות לכם את סדר היום הזוגי. זה הזמן לפנות לבן או בת הזוג ולתאם יום קבוע בשבוע שיהפוך להיות "יום דייט".

יישום טיפ זה מצריך התמדה בכלל החשוב הבא: עליכם לצאת בכל פעם למקום אחר. כלומר, בפעם הראשונה למסעדה הודית, אחר כך לסרט ובפעם השלישית להליכה בחוף הים. נסביר שהגיוון יאפשר לפתח שיחות על נושאים שונים שלא עלו בדייטים הקודמים.

טיפ ראשון תקבעו דייט אחת לשבוע

טיפ שני: תעקבו אחר ה"ימים המיוחדים" בשנה

זוגות רבים חווים קשיים בימים החגיגיים של השנה שגורמים לא פעם לסטרס (משום שהם מצריכים רכישה של מתנות מדויקות). מדובר למשל בחגיגות יום האהבה, ימי הולדת, וימי נישואין. דעו שחיזוק הקשר מחייב רישום מראש של הימים הללו ביומן האישי שלכם. כך תוכלו לכתוב תזכורות שיאפשרו לקנות מתנות ליום נישואין לאישה טרם המועד. רגע לפני שנעבור לטיפ הבא, נציין שזהו הטיפ החשוב ביותר שאתם צריכים לבצע ברגעים אלו ממש.

 

טיפ שלישי: פנו לייעוץ זוגי בעת הצורך

יועצים זוגיים מוסמכים יסייעו לכם בהתמודדות עם קשיים שעשויים לעלות לאורך הדרך. נמליץ לפנות עוד היום ליועץ זוגי מומלץ במידה ומצאתם את עצמכם מתווכחים על גידול הילדים, מעבר דירה או כל נושא אחר. חשוב לציין שמוטלת עליכם האחריות בקריאת חוות דעת שנכתבו אודות היועץ הנבחר, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שמדובר בבעל מקצוע שמתאים לכם מכל הבחינות.

טיפ שלישי פנו לייעוץ זוגי בעת הצורך

טיפ רביעי: צאו לחופשה אחת לחודשיים

אתם עובדים קשה מידי יום ובקושי רואים אחד את השני. תרחיש זה מצריך התרעננות בטבע הפתוח. לכן, נמליץ לכם לפתוח את היומנים ולהכין תזכורת שתצלצל במכשיר הנייד בכל חודשיים. זו תזכיר לכם שהגיע הזמן לסגור חופשה קצרה בבית מלון, צימר או אכסניה. שימו לב, מומלץ לצאת לחופש זה ללא ילדים, כדי שתוכלו ליהנות מ – 24 שעות (או יותר) של זמן איכות משותף, ללא הפרעות.

 

מילים אחרונות לסיום

שימור הזוגיות יכול להתבצע תוך יישום 4 הטיפים שהוצגו לעיל. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם אותו על הצד הטוב ביותר. נאחל כעת שתחיו יחד עד 120 ושתיהנו מהנוכחות אחד של השני לאורך השנים.

זוגיות בריאה כך תשמר את הניצוץ והאהבה בקשר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא