חיפוש

מהי זריקת אוזמפיק ומה היתרונות והחסרונות שבזריקה?

זריקת האוזמפיק פרצה לחיי עולם המאבק בשמנה והרצון לרדת במשקל בסערה בשנים האחרונות. ההצלחות המוכחות שה יצרו לה שם ובאז ממשי בהקשר ליכולות של התרופה. אז מהי זריקת אוזמפיק ומה היתרונות והחסרונות שבזריקה?

 

מהי זריקת האוזמפיק?

זריקת אוזמפיק היא למעשה תרופה לכל דבר ועניין אשר החומר הפעיל בה נבדק בהקשר של יעילות טיפול במחלת הסכרת. במהלך המחקר נמצא כי החומר הפעיל בתרופה הזאת יעיל מאד בסוגיות הקשורות במשקל הגוף. התרופה נמצא כיעילה במספר דרכים היכולים לסייע במלחמה בהשמנה ובהפחתה במשקל באופן מבוקר על ידי פיקוח רפואי.

התרופה נמצאה יעילה כמי שמאזנת את מחזור הדם, מונעת תחושה של רצון למאכלים מסוימים, מייצרת תחושה של שובע על מנת שלא לצרוך מזון מיותר באופן לא מבוקר. מי שנמצאו כלל המאפיינים הללו, הדרך לשימוש בתרופה ככזאת המסייעת לירידה במשקל הייתה קצרה.

פיתוח התרופה התבצעה על ידי אחת החברות החשובות בעולם בתחום ייצור התרופות, חברת נורדיסק, שמקומה בדנמרק. לאחר קבלת האישורים המתאימים בארצות הברית התרופה החלה לצבור תאוצה ופופולאריות בעיקר בשל ההצלחה שלה והעובדה שהתרופה היא מאושרת ומבוקרת וניתנת כתרופת מרשם לכל דבר ועניין.

הַשׁמָנָה

מהם היתרונות של זריקת האוזמפיק ?

היתרונות של תרופת אוזמפיק הם רבים והם חלק בלתי מבוטל מסיפור ההצלחה שלה ברחבי העולם וסיבה משמעותית לכך שנוצר מחסור עולמי לעיתים במלאי של התרופה. ההצלחה והעובדה שהטיפול עובד הם רק קצה הקרחון של היתרונות של השיטה הזאת אל מול שיטות אחרות.

  • פיתוח רפואי מתקדם – זריקת האוזמפיק היא תוצאה של פיתוח רפואי מתקדם על בסיס מחקרים רבים בתחום, מה שהופך אותה בטוחה ומומלצת לשימוש.
  • הטיפול מתבצע בליווי רפואי – השימוש בתרופה מחייב מרשם מרופא מטפל וכן מעקב רפואי צמוד, מה שמשפר את איכות הטיפול.
  • מסייעת באיזון הגוף ולא יוצרת מצבי קיצון – התרופה בניגוד לתרופות אחרות המסייעות בהרזיה מאזנת את הגוף ושומרת עליו, לא יוצרת מצבים קיצוניים בגוף.
  • מוכחת כהצלחה רפואית – התרופה הוכיחה את עצמה לא פעם אחת כיעילה ובטוחה לשימוש ואפשר לומר שזוהי הצלחה רפואית מרשימה.
  • מיוצרת על ידי חברת נורדיסק הדנית – תו האיכות הנדרש לכל תרופה מתקבל מבית הייצור שלה, אחת מחברות התרופות החשובות בעולם כבר למעלה מתשעים שנה.

לָרֶדֶת בְּמִשְׁקָל

מהם החסרונות של זריקת האוזמפיק ?

המילה מושלם היא לעיתים מבלבלת, אין דבר בעולם שלא יהיו לו לצד כלל היתרונות שלו גם חסרונות מסוימים, גם תרופת האוזמפיק כמו כל תרופה סוחבת איתה בעיות שיש צורך לשים לב אליהן.

  • אין אישור ישראלי, רק אמריקאי – התרופה עדיין נמצאת בשלבים היחסית מוקדמים שלה, לכן אין לה עדין אישורים מכל הרשויות.
  • מחיר – ­ המחיר בהתאם לחדשנות של התרופה עדיין נחשב מעט גבוה.
  • תופעות לוואי – כמו לכל תרופה גם לאוזמפיק עלולות להיות תופעות לוואי לקבוצות מסוימות, בין השאר יכול להיגרם, בחילות, תחושות אי נוחות בבטן, שלשולים לעיתים וגזים.

היתרונות של התרופה Ozampic

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »
השתלת שיער
השתלת שיער – המדריך המלא

השתלת שיער היא מימוש של התקדמות טכנולוגית שמאפשרת העברת זקיקי שיער, ממקומות בגוף בהם הזקיקים עמידים יותר ולהעביר אותם לאזורים מחוסרי שיער על הקרקפת. השתלות

קרא עוד »