חיפוש

תן חיוך, הכל לטובה – השתלות שיניים בכל הפה

אחד האתגרים הגדולים לעוסקים בתחום השתלות השיניים הוא שיקום פה מלא – מטופלים שאיבדו עם השנים את כל השיניים בלסת אחת או בשתי הלסתות, ונאלצים להתמודד עם פה נטול שיניים. ניתן להחזיר למטופלים אלה את החיוך אל הפנים על ידי ביצוע השתלות שיניים בכל הפה, ושיקום מלא שלו. למעשה, ניתן לבצע את התהליך כולו ביום אחד, במקום להגיע למרפאה במשך כמה חודשים למעקבים מייגעים ומייאשים. השתלות שיניים בכל הפה הן דרך נהדרת לאנשים שמחפשים לקצר את התהליך, להפחית את הכאב הנלווה לו ולחזור לחיוך מושלם מהר מאוד. 

איך מבצעים השתלות שיניים בכל הפה?

חשוב לציין שהשתלות שיניים בכל הפה הוא הליך לא פשוט. בגלל מורכבות הטיפול, חשוב להשקיע מחשבה מרובה בבחירת הרופא שיבצע אותו. הניסיון המקצועי של הרופא שלכם חייב להיות פקטור רציני בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, ורצוי שתבדקו כמה שנים הוא עוסק ברפואת שיניים ובפרט השתלות שיניים, במיוחד השתלות שיניים בכל הפה.

בנוסף, על הרופא המבצע את ההליך להחזיק ברשותו ציוד מתאים למשימה. כאמור, השתלות שיניים בכל הפה הוא הליך מורכב מאוד, וכדי להבטיח תוצאה מדויקת ואיכותית חשוב להקפיד על שימוש בחומרים איכותיים וחדישים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.
השימוש בחומרים איכותיים יותר ובשתלים חדישים הוא קצת יותר יקר בהשוואה לטיפולים אחרים, אבל כשמדובר בבריאות השיניים שלכם – תסכימו שההשקעה משתלמת.
כדי להימנע ממצב בו עברתם השתלות שיניים בכל הפה וגיליתם תוצאה לא מדויקת לאחר ששילמתם ממיטב כספכם, אל תתפשרו על איכות הרופא המבצע, החומרים בהם הוא משתמש והציוד הרפואי שברשותו.

הרופא שתבחרו לביצוע השתלות שיניים בכל הפה יפעל לפי תכנית מדוקדקת שתותאם במיוחד לפה שלכם. תהליך זה נועד כדי לשקם לגמרי את מראה השיניים על ידי השתלת שתלים בלסת העליונה והתחתונה. לצורך ביצוע ההליך נדרשת הרדמה מקומית או מלאה, שתקל על הכאב הנלווה ותעזור לרופא לבצע את ההליך באופן מדויק וללא הפרעה.
הרופא יעקור את השיניים ההרוסות והפגומות, ויבצע השתלות שיניים בכל הפה בשימוש שתלים שונים בכל איזור.

התוצאה של הליך זה הוא חיוך חדש ויפה בשבילכם, והתהליך יהיה קצר ויעיל מכל תרחיש שאולי דמיינתם.

השתלת שיניים בכל הפה היא הדרך המהירה והנכונה לאנשים שמחפשים חיוך רחב, בריא, ואסתטי.

מרפאת השתלות שיניים – ד"ר דורון אבניאלי מורכבת מאנשי צוות שנבחרו בפינצטה ומהווים את חוד החנית בכל הנוגע להשתלות שיניים, ובמיוחד השתלות שיניים בכל הפה. הצוות הרפואי במרפאה של ד"ר אבניאלי יתאים את הטיפול במיוחד לחיוך שלכם ולתוצאה המושלמת שאליה אתם מכוונים, ויפעל במקצועיות הנדרשת כדי להגיע אליה.

ד"ר דורון אבניאלי משתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק ובציוד רפואי מקיף, ולאחר ניסיון עתיר שנים של השתלות שיניים בכל הפה – אתם יכולים לחייך חיוך של נחת.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »