חיפוש

השתלת שיניים בתל אביב

בחלק ממרפאות השתלת שיניים בתל אביב יש את הציוד הכי מתקדם בארץ ולכן מומלץ לבצע בדיקות לפני שמחליטים היכן לבצע את ההשלתה, לא להתפתות למקום הקרוב ביותר או למחיר הזול ביותר שכן בהשתלות שיניים יש חשיבות אדירה לרופא שמבצע את ההשתלה, לאיכות החומר שבו הוא משתמש ולמודרניות של הציוד שלו.

 

עקירת השיניים והשתלת שיניים חלופיות

הליך השתלת השיניים מורכב בעיקרו משלושה שלבים מרכזיים, בשלב הראשון הרופא המטפל עוקר את השיניים שלא ניתן להציל, לאחר תקופת החלמה שאורכת מספר שבועות מבוצעת השתלה של השתלים החדשים שיהוו בסיס לשיניים החדשות, בשלב זה השיניים לא ייראו כמו שאתם מצפים ורק לאחר שהשתלים יקובעו במקומם, הליך שאורך כמה חודשים יותקנו ציפויי החרסינה שמעניקות לפה מראה צעיר ובריא.

חשיבות המקצועיות של רופא השיניים בכל הנוגע להליך השתלת השיניים היא אדירה שכן התהליך משמעותי במיוחד למטופלים שעוברים אותו שכן חלקם מחליטים לבצע את ההשתלה רק לאחר שמיצו כל אופציה אחרת והם מגיעים לרופא כשמצב הפה שלהם קריטי.

חלק מהמטופלים סובלים מירידה ביכולת שלהם ללעוס ולדבר ובמקרים האלה החשיבות של ההשתלה היא אדירה, מי שיעבור השתלות שיניים בתל אביב ייהנה מהאפשרות לחזור לתפקוד רגיל ומלא, כמו כן, חשוב לציין שהליך השתלת השיניים נחשב להליך בטוח מאוד ואחוזי ההצלחה בו גבוהים במיוחד, מעל 95 אחוז במקומות המובילים.

הפתרון שמגולם בהשתלת שיניים הוא אידיאלי והוא מהווה את התחליף שנותן את התחושה הכי טבעית והכי בטוח למטופל, שלאחר תקופת הסתגלות יכול לחשוב שהשיניים שלו הן שיניים טבעיות לחלוטין ולמעשה הוא לא ירגיש בהבדל בין השיניים המושתלות לבין השיניים הישנות שנעקרו.

 

כמה זמן לוקח להחלים מעקירת השיניים?

זמן ההחלמה מהעקירה משתנה ממטופל למטופל, תקופת ההחלה גם מושפעת מהנסיבות שבגינן בוצעה העקירה כאשר בחלק מהמקרים המטופל מגיע עם דלקת חמורה בשן, מה שעלול להוביל לתקופת החלמה של כחודשיים.

במקרים אחרים, פשוטים יותר ניתן להמשיך את תהליך השתלת השתלים באופן מיידי, ומבלי להמתין להחלמת הפה בכלל. במקרה כזה תקופת ההחלמה תנוצל באופן מיטבי, גם הפה ישתקם מהעקירה וגם השתלים יוכלו למצוא את מקומם ולהתקבע כראוי בחלל הפה.

 

כמה זמן לוקח לשתלים להתקבע בחלל הפה?

תהליך התקנת השתלים הוא הליך רפואי לכל דבר ועניין, במסגרתו מחדירים את השתלים לעצמות החך, הרופא שמבצע את ההשתלה קודח לתוך הלסת של המטופל ומחדיר אליה את השתל, במעין הברגה פנימה, ההליך מבוצע לרוב בהרדמה מקומית או מלאה.

לאורך תהליך ההחלמה שלוקח מספר חודשים, נוצרים תאים חדשים שמייצבים את השתלים ומאפשרים להם להתקבע בתוך הפה, מה שמאפשר את המעבר לשלב האחרון, הדבקת ציפוי החרסינה והענקת מראה טבעי ובריא לפה של המטופל.

שן חסרה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »