חיפוש

3 טיפולים שיותר זול וטוב לעשות אותם בטורקיה

אם הגעתם לכאן, כנראה הבנתם שבטורקיה תוכלו לקבל מגוון רחב של טיפולים, באיכות זהה לזו שקיימת בארץ ובמחירים הרבה יותר טובים.

טסנו לאיסטנבול ופגשנו את מחמוד, שסיפר לנו על כל המסעדות, בתי הקפה, החנויות וגם המקומות שאפשר לעבור בהם טיפולים בטורקיה.

המשותף לכל המקומות האלו, לפי דבריו של מחמוד, הוא שכולם זולים באופן משמעותי מהמחיר בארץ (ומחמוד יודע, הוא ערך בדיקה מקיפה לפני שהגענו).

בשורות הבאות תוכלו לקרוא על 3 הטיפולים שיותר זול וטוב לעשות אותם בטורקיה:

 

  1. השתלת שיער

סביר להניח שיש לכם לפחות מכר אחד שעבר לא מזמן השתלת שיער בטורקיה. בשנים האחרונות, טורקיה נהייתה מעצמה של השתלת שיער ולא רק בגלל שהטורקים מבינים בשיער ועורכים את ההליך עם החומרים הטובים ביותר, אלא גם בגלל המחיר. מסתבר שטורקיה מציעה טיפולי השתלת שיער במרפאות עם מומחים בתחום. והמחיר? נמוך באופן משמעותי מזה שיציעו לכם בישראל. אז אם אתם צריכים לערוך השלמה של שיערות בקרקפת או בכל מקום אחר, כדאי שתדעו שטורקיה היא הכתובת עבורכם.

 

  1. השתלת שיניים

יש מי שמוצאים את עצמם לעיתים ללא שיניים. אם בעבר היה נהוג לחשוב שמדובר רק באנשים מבוגרים, היום זה ידוע – לא רק מבוגרים זקוקים לעבור הליך של השתלת שיניים. גם אנשים צעירים מוצאים את עצמם בהליך שכזה שכולל השתלת שתלים דנטליים. להלן הסיבות השונות שאנשים בגילאים שונים מוצאים את עצמם עוברים הליך של השתלת שיניים:

  • עששת שהחמירה וגרמה לעקירה של שן
  • עקירה של שן בעקבות מחלת חניכיים
  • נשירה של שן בעקבות הליך הזדקנות של חלל הפה

תוהים מה המשותף לכל אלה? שאפשר לעבור אותם בזול בטורקיה. כן, קראתם נכון יש אפשרות לעבור טיפול שיניים בטורקיה. אם חשבתם שטורקיה היא רק מדינת השפמים והכנאפה, תחשבו שוב. הטורקים יודעים לבצע טיפולי שיניים, ובין היתר, השתלות שיניים ברמה גבוהה שלא נופלת מזו של הישראלים. אז אם אתם זקוקים להשתלת שיניים והמחיר בארץ גרם לכם לחשוב פעמיים, כדאי שתבררו פרטים על השתלה בטורקיה.

 

  1. הלבנת שיניים

אם ביררתם לאחרונה במרכזי בריאות הפה כמה עולה הלבנת שיניים, סביר להניח שהחלטתם לרדת מההליך. אם לא עשיתם זאת, אנחנו נחסוך מכם ונאמר לכם שברוב המקרים, ההליך מתומחר לפי כמות השיניים שיש לכם בפה, והעלות של כל שן היא גבוהה מאוד. אם תמיד חלמתם על חיוך לבן, כדאי שתדעו שאתם בהחלט יכולים להשיג אותו ובזול, אבל לא בארץ, אלא בטורקיה. כן, אתם קוראים נכון, גם הלבנת שיניים ניתן לערוך בטורקיה ובזול.

אלו היו 3 הטיפולים שיותר זול וטוב לעשות בטורקיה, אז תקנו לעצמכם כרטיסי טיסה, תכינו את המזוודות שלכם וצאו לטפל בעצמכם במחירים נמוכים ועם שירות ברמה גבוהה ביותר.

 

אישה מחייכת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »