חיפוש

טיפולי שיניים אסתטיים – האם יש ביטוח שמשלם עליהם?

אחד היתרונות של ביטוח בריאות טוב יכול לבוא לידי ביטוי בכיסוי סוגים שונים של טיפולי שיניים, לרבות כאשר המטרה היא אסתטית.

במאמר הבא נסביר מה מאפיין טיפולים מן הסוג הזה וכיצד בוחרים עבורם את הטיפול המתאים

מטרת העל של ביטוח בריאות מכל סוג היא לסייע במימון סוגים שונים של טיפולים רפואיים. בעוד ביטוח בריאות ממלכתי מכסה טיפולים בסיסיים בלבד ושירותי הבריאות הנוספים ניתנים על ידי קופות החולים באופן גורף ולא בהתאמה אישית, הרובד של ביטוח בריאות פרטי עוזר להתאים את הפוליסה לצרכים של קהל היעד.

העניין הוא שגם בין סוגים שונים של ביטוחי בריאות פרטיים יכולים להיות הרבה הבדלים. בין היתר, ניתן לראות את ההבדלים הללו בעלות הביטוחים, ברמת הכיסוי, בפעולות הנדרשות שצריך לבצע כדי לממש את הזכות הרפואית וכן הלאה. לכן, הדרך הנכונה לבחור ביטוח בריאות פרטי היא לבדוק מה הוא כולל.

 

כל מה שצריך לדעת על ביטוחי שיניים

ביטוח בריאות טוב שמתמקד ברפואת שיניים למשל יכול לכסות סוגים שונים של טיפולים. ספציפית יותר, יש ביטוחי שיניים שמכסים אפילו טיפולים אסתטיים. ברוב המקרים, הצורך בביטוח שיניים כזה מתעורר אם רוצים למשל לבצע יישור שיניים, פעולות אורתודנטיה יקרות או מורכבות ועוד סוגים של טיפולים קוסמטיים עם ביטוי ויזואלי. מעבר לכך, טיפולי שיניים אסתטיים יכולים להיות ציפוי שיניים, השלמת שיניים אחרי תאונה, הלבנה, הוספת שתלים ועוד.

 

למה הביטוח משלם?

הסיבה לכך שיש ביטוח שמשלם על טיפולי שיניים אסתטיים קשורה גם למאפיינים של הפוליסה מבחינת מחיר, אך גם למטרות הטיפול עצמן. למעשה, לרוב הסוגים של טיפולי שיניים אסתטיים יש גם יתרון פרקטי ובריאותי. אז אם מצליחים להוכיח את היתרון הבריאותי ומקבלים את האישור של רופא השיניים על כך שהטיפול הזה חיוני – בכלל לא אמורה להיות בעיה לקבל כיסוי ופיצוי כספי מלא מטעם חברת הביטוח.

 

מתכננים את הביטוח המתאים

התנאי החשוב ביותר לניצול היתרונות השונים של ביטוחי בריאות טובים הוא כמובן לבחור אותם נכון. בשביל לבחור נכון ביטוח בריאות איכותי ומקיף צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע, כמו למשל סוכני ביטוח שמכירים את התחום ובקיאים בו. לאחר שמתייעצים עם סוכני ביטוח, קל יותר להתאים כל פוליסה לצרכים של קהל היעד – לרבות בנושאים יקרים ורגישים כגון ביטוחי שיניים.

תכנון מראש של הביטוח המתאים מביא בחשבון את הצרכים של קהל היעד והמבוטחים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. יתרה על כך, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע מתחום הביטוחים כדי להשוות בין הפוליסות לפי סוג הכיסויים שמופיעים בהן. כך ניתן לא רק לתכנן את הפוליסה המתאימה, אלא גם למנוע מצב שבו לא מנצלים עד תום את הזכויות הקיימות.

 

חיוך

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »