חיפוש

יתרונות לציפוי חרסינה לשניים

אתם סובלים כבר תקופה מפיגמנטציה בשיניים? אולי יש לכם רווחים בין השיניים או צפיפות? ציפוי חרסינה לשיניים הוא התשובה המתאימה ביותר למצבים שכאלו.

ציפוי חרסינה הוא טיפול מוכר ויעיל שרבים חולמים עליו.

אם אתם נמנים מבין החולמים, הגיע הזמן שתשמעו את היתרונות של ההליך ותחליטו אם אתם מתכננים ליישם אותו בקרוב.

ריכזנו עבורכם רשימה של יתרונות לציפוי חרסינה שאתם פשוט חייבים להכיר, הנה הם:

 

יתרון מספר 1 – מחזיק מעמד לתקופה ממושכת

אחד הדברים החשובים לכל אחת ואחד בנוגע לטיפולי שיניים שונים זו העובדה שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן. ציפוי חרסינה שנעשה למטרת הלבנה של השיניים יכול להחזיק לאורך שנים ארוכות. לצורך ההשוואה, אם מבצעים הלבנת שיניים עם חומרי הלבנה, ההליך צפוי להחזיק מעמד לאורך 6 ל-7 שנים. כלומר, לאחר כמה שנים, השיניים צפויות להצהיב שוב. הציפוי של החרסינה נחשב לרגיש פחות לגורמים שעשויים לשנות את צבע השן, כמו למשל:

  • קפה
  • קולה
  • צבעי מאכל ועוד

לכן, הציפוי מחזיק לזמן ממושך הרבה יותר. רק חשוב לשים לב שאם אתם נוגסים במאכלים קשים לאחר שערכתם ציפוי שכזה, אתם צריכים לנגוס כמה שיותר בעדינות, די להימנע מסדקים בחרסינה.

 

יתרון מספר 2 – אין יותר לבן מזה

אם ראיתם פעם מישהו שיש לו ציפוי חרסינה, אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים. השיניים לאחר ציפוי חרסינה נראות הכי לבנות שיש. אם תשאלו רופא שיניים בנס ציונה, פתח תקווה או תל אביב, אתם תשמעו ממנו שאין יותר לבן מציפוי חרסינה. הציפוי מאפשר לחיוך שלכם להיראות כמו בפרסומות שרואים בטלוויזיה. החרסינה בעצם מודבקת על השיניים שלכם ולכן היא לא תלויה בצבע המקורי (וכפי שצוין קודם לכן, היא לא מושפעת ממשני צבע למיניהן). לסיכום יתרון זה – לא תמצאו לבן יותר ובוהק יותר מציפוי חרסינה.

 

יתרון מספר שלוש – הטיפול אינו מלווה בכאב

יש לא מעט אנשים שחוששים מהגעה אל רופא השיניים בגלל שישנם טיפולים שונים שכרוכים בכאב. מבירור שערכנו בנושא (שאלנו רופאי שיניים רבים וביררנו עם מטופלים שערכו לאחרונה הלבנה עם ציפוי חרסינה) התברר לנו שההליך לא כואב כלל. כך שאם אתם שומעים את המילה "רופא שיניים" ונוטים להיכנס לחרדה, כדאי שתדעו שאתם יכולים להיות רגועים. הטיפול לא נחשב לפולשני והוא אינו דורש ביצוע של הרדמה או השחזה כלשהי. כך שבניגוד לסתימות, טיפולי שורש וכו' – הטיפול לא כרוך בכאב. ברוב המקרים, הרופא צפוי לבצע שיוף קל של השן והדבר כרוך באי נעימות זמנית בלבד.

 

לסיום

אלו היו היתרונות להליך ציפוי חרסינה לשיניים. כעת, כשאתם יודעים מהם, אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים לערוך ציפוי שכזה. רגע לפני סיום אנו נאחל לכם שאם תבחרו בהליך, שיעבור לכם בקלות ושתיהנו בקרוב מאוד משיניים לבנות ובוהקות!

שיניים מצופות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »